Ja, jammer dat ze daardoor niet meer samen zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je ex had smaakIn series in ieder geval
quote:Op donderdag 16 april 2020 10:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee het was onderdeel van de deal. Als ik gare serie mag kijken, mag zij dat ook
Dit klinkt als een puik plan!!quote:Op donderdag 16 april 2020 23:05 schreef flipsen het volgende:
F1 Drive to Survive, beetje iedere race in de paddock rondhangen en naar orakel Gunter Steiner luisteren
en dan samen met @:vosss een "Bier&Nootjes " tent openen![]()
Fuck, ik wist dat ik een serie vergeten wasquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:41 schreef Generationalpha het volgende:
Californication, als Hank Moody. Elke dag een andere mooie vrouw neuken.
Hieronder een samenvatting van de serie:quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:10 schreef flipsen het volgende:
[..]
Fuck, ik wist dat ik een serie vergeten was
Dat had hele andere redenen hoorquote:Op donderdag 16 april 2020 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ze daardoor niet meer samen zijn.
Mag ik meedoen. Verder dan Hamilton belachelijk maken. Aan Bottas vragen welke versie hij nu is.quote:
Been there, done thatquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:31 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hieronder een samenvatting van de serie:
[ afbeelding ]
Deal!!quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:37 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Mag ik meedoen. Verder dan Hamilton belachelijk maken. Aan Bottas vragen welke versie hij nu is.
Maar BA.quote:Op zaterdag 11 april 2020 16:54 schreef sp3c het volgende:
the A-team
en dan gewoon die gasten aangeven bij Kolonel Decker en giebelend achterover leunen
helemaal alsoftie ze te pakken krijgtquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |