BA werpt hem gewoon vijftig meter weg.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
helemaal alsoftie ze te pakken krijgt
Decker
En daarna schieten ze met het complete wapenarsenaal van een klein land op hem, terwijl hij roerloos blijft staan, maar tóch raken ze hem nietquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
BA werpt hem gewoon vijftig meter weg.
Ja en dan rijden ze nog een stuk iin een vrachtwagen waarbij ze het sturen 780 miljard graden draaien maar toch rechtdoor gaan.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:18 schreef flipsen het volgende:
[..]
En daarna schieten ze met het complete wapenarsenaal van een klein land op hem, terwijl hij roerloos blijft staan, maar tóch raken ze hem niet
Die Stefanie is goed opgedroogd en DJ is inmiddels ook een lekkere milf geworden dusdat worden lange nachten.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:23 schreef flipsen het volgende:
Maareh, nu de Bier&Nootjes tent niet zo best loopt bij gebrek aan F1 wagens, wil ik wel wachten op het nieuwe seizoen in een bepaald huis in San Francisco. Met veel te veel families en klotekoters, maar met een MILF waar ik al sinds het eerste seizoen ergens in de 90 er jaren een zwak voor heb. Die Jessie flikker ik wel op straat.
[ afbeelding ]
Ik vond dat een bazenseriequote:
Ik vind die laatste verhaallijn (met dat virus) echt zo ontzettend goed geschreven! Echt top kwaliteit, beter dan Black Mirror zelfs.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:08 schreef PSVCL het volgende:
De film/serie waar we momenteel in leven
Ja dat vond ik aan pokemon vroeger altijd wel cool, op reis gaan en trainen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Avatar: maar dan wel als een waterstuurder o.i.d.
Pokemon lijkt me wel cool, beetje reizen etc.
The 100 & The Walking Dead, heb wel iets met het post-apocalyptische genre.
Lekker in TWD leven, waar men aan de lopende band moordt, martelt en verkracht. Ik zie de aantrekkingskracht wel, mits je een beetje een zieke geest bent.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Avatar: maar dan wel als een waterstuurder o.i.d.
Pokemon lijkt me wel cool, beetje reizen etc.
The 100 & The Walking Dead, heb wel iets met het post-apocalyptische genre.
Voor mij is de aantrekkingskracht meer het opbouwen van een beschaving en het plannen van een nieuwe gemeenschapquote:Op zaterdag 25 april 2020 16:17 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Lekker in TWD leven, waar men aan de lopende band moordt, martelt en verkracht. Ik zie de aantrekkingskracht wel, mits je een beetje een zieke geest bent.
Nieuwe seizoen met de aliens beloofd nog meer spektakelquote:Op zaterdag 25 april 2020 15:10 schreef Jake_Skywalker het volgende:
Rust Valley Restorers. De zoveelste pimp my ride serie. Maar wel mooi gefilmd. Vol met aardige mensen en prachtige drone shots van het Canadese landschap tussendoor.
De baas van de workshop is helemaal niet geschikt om zakenman te zijn. Ouwe hippie, veel te lief om echt hard te onderhandelen. Eigenlijk hij wil hij zijn opgeknapte auto’s helemaal niet kwijt, omdat hij te verknocht aan is.
Een uurtje Rust Valley brengt me altijd weer in een positieve vibe aan het eind van de avond. Een verademing om naar te kijken, zeker na alle negativiteit uit Tiger King bijvoorbeeld.
[..]
Ik vind die laatste verhaallijn (met dat virus) echt zo ontzettend goed geschreven! Echt top kwaliteit, beter dan Black Mirror zelfs.
Die US president ook. Wat een figuur. Echt, hoe verzinnen ze het bij elkaar.![]()
Om zelf in te leven is het weer minder.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 06:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nieuwe seizoen met de aliens beloofd nog meer spektakel![]()
https://twitter.com/cnnpolitics/status/1254920026534092805?s=21
Deze. Of Modern Family. Ook Harry Potter lijkt me wel wat als het grote gevaar geweken is,quote:
• Het begint met een compleet uitgeroeide beschaving, alles en iedereen van wie je ooit gehouden hebt is weggevaagd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |