Echt wel.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:10 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
en dan de hele dag naar Rachel haar stijve tepels kijken zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
ahwquote:
Niet in de Vuurnatie natuurlijk.quote:
Zou liever Janine aan mijn stok krijgen. Maar goed, ieder zijn voorkeurquote:Op zaterdag 11 april 2020 02:39 schreef IxCalypso het volgende:
Offuh GTST en het dan aan de stok krijgen met Ludo...
Gewoon de hele dag Gladiator klappenquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:02 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Gewoon de hele dag Gladiator klappen
Je krijgt dan wel klappen terug hé!quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:02 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Gewoon de hele dag Gladiator klappen
quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:58 schreef Japepk het volgende:
Als ik hierover na ga denken komt Bassie en Adriaan in me op. Maar dat speelt zich duidelijk in de 'normale' wereld af, dan neem je meer dat je een van de karakters zou willen zijn. De wereld van Flodder lijkt me wel leuk om een tijdje in rond te flaneren
Wie van jullie is dan Bassie en wie Adriaan?quote:
Lol en dan post je wat en scroll je ff terug. Hahahaquote:Op zaterdag 11 april 2020 13:43 schreef KillerBee4ever het volgende:
Twee series eigenlijk wel:
-Friends
-Little House on the Prairie![]()
Welke slet? De milf, de gilf of de minderjarige?quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:57 schreef vosss het volgende:
In Who's the boss en dan die slet keihard geven. Ben ff haar naam kwijt. Zal inmiddels ook wel aardig belegen en/of bedorven zijn.
Gewoon op een rustig planeetje waar alles perfect voor elkaar is gaarne. Zonder armoe, ziekte etc. Klimaatcontrole die er voor zorgt dat je altijd prima weer hebt. Ja Star Trek zou ik ook wel willen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
Star trek lijkt me ook wel heel vet, maar dan niet in de dominion wars o.i.d
Die minderjarigequote:Op zaterdag 11 april 2020 17:45 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Welke slet? De milf, de gilf of de minderjarige?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:42 schreef kree het volgende:
[..]
Lol en dan post je wat en scroll je ff terug. Hahaha
Nouja ik had het topic nog niet gelezen, maar die serie kwam als eerste bij mij in gedachten, zag later daarna die post was dat ik niet de enige was.quote:
Preciesquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:17 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Gewoon op een rustig planeetje waar alles perfect voor elkaar is gaarne. Zonder armoe, ziekte etc. Klimaatcontrole die er voor zorgt dat je altijd prima weer hebt. Ja Star Trek zou ik ook wel willen.
Doloresquote:
Noem je me nou oud??quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:52 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja ik had het topic nog niet gelezen, maar die serie kwam als eerste bij mij in gedachten, zag later daarna die post was dat ik niet de enige was.
Gaat nooit meer gebeuren natuurlijk. Maarja he fantasie mag je altijd hebben
Maar ok geinig dat ik dan iemand tegen kom die die ook noemt wel want het is nl niet zo iets onwijs bekend en zeker niet onder de huidige min of meer generatie die hier post
Haha nee noem je niet oudquote:Op zondag 12 april 2020 07:07 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Noem je me nou oud??![]()
Ik vond dit als kind altijd al een erg sfeervolle serie. En heb een jaar of 8 geleden nog eens wat herhalingen gezien op Tv, het had voor mij nog steeds hetzelfde sfeertje. Ik denk eerlijk gezegd dat een hoop jonge kinderen van de huidige generatie, deze serie ook wel leuk zouden vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stargate is wel1 van mijn meest favorite series ooitquote:
Heerlijke cultserie. Bij SG1 was het wel een beetje klaar toen de verhaallijn over de Ori begon. Atlantis was gewoon wel vermakelijk. Universe werd eigenlijk net een beetje boeiend toen het gecanceld werd.quote:Op zondag 12 april 2020 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
Stargate is wel1 van mijn meest favorite series ooit
Vond het na Atlantis wel hard aftakelen trouwens. De eerste 10 wat zijn het, seizoenen zijn we geniaal.
Universe heb ik niet meer gekeken. `het was teveel spinoff enzo toen al. Maar de originele serie was wel topquote:Op zondag 12 april 2020 23:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heerlijke cultserie. Bij SG1 was het wel een beetje klaar toen de verhaallijn over de Ori begon. Atlantis was gewoon wel vermakelijk. Universe werd eigenlijk net een beetje boeiend toen het gecanceld werd.
Ik wilde zeggen Outlander, maar Stargate is toch een grote favo van mij. Mmm keuzes keuzesquote:
Wat let je?quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:40 schreef Monolith het volgende:
The Big Lebowski natuurlijk.
Gewoon lekker de hele dag in je badjas rondlopen en een beetje bowlen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |