Dit geeft niet echt heel veel hoop.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar ben ik na één seizoen mee gestopt.
Wat een aidsserie zeg.
Wel iets voor @:ifrane denk ik
Wat vond je van het einde dan? Dat met die vlammenwerper en die hond en zo vond ik wel erg ver gezocht. Het werd opeens een soort slapstick.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:22 schreef GGMM het volgende:
Once Upon a time in Hollywood is geniaal.
A group of vigilantes set out to take down corrupt superheroes who abuse their superpowers.quote:
Spoilersquote:Op donderdag 16 april 2020 15:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat vond je van het einde dan? Dat met die vlammenwerper en die hond en zo vond ik wel erg ver gezocht. Het werd opeens een soort slapstick.
Ik kon de film niet meer serieus nemen.En Bruce Lee werd geloof ik in elkaar geslagen door een uitgerangeerde stuntman? Nee, dat gaat er bij mij niet in.
De toon is en bleef de hele film hetzelfde.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat vond je van het einde dan? Dat met die vlammenwerper en die hond en zo vond ik wel erg ver gezocht. Het werd opeens een soort slapstick.
Ik kon de film niet meer serieus nemen.En Bruce Lee werd geloof ik in elkaar geslagen door een uitgerangeerde stuntman? Nee, dat gaat er bij mij niet in.
Omdat je weet dat er een hond en een vlammenwerper in het slotstuk voorkomenquote:Op donderdag 16 april 2020 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja jammer nu hoef ik hem niet meer te zien
Je kan er nog wonderbaarlijk veel van verstaan (voornamelijk omdat het veel Duitse invloeden heeft)quote:Op donderdag 16 april 2020 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jiddisch is wel een grappig taaltje
zeker, Tarantino is ook wat teveel in zichzelf gaan geloven maar alles wat hij maakt is dan zogenaamd briljant en Brad Pitt kan gewoon niet acteren, ik zal er wel een keer aan toekomen hoor staat alleen niet hoog op de prioriteiten lijst.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je weet dat er een hond en een vlammenwerper in het slotstuk voorkomen
Jij haakt wel heel snel af hoor
Een 7,7 op IMDb. René verloochent zijn eigen principes ook nog eens ernstig door die film de hemel in te prijzen.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, Tarantino is ook wat teveel in zichzelf gaan geloven maar alles wat hij maakt is dan zogenaamd briljant en Brad Pitt kan gewoon niet acteren, ik zal er wel een keer aan toekomen hoor staat alleen niet hoog op de prioriteiten lijst.
Inderdaad, dat had ik niet achter @GGMM gezocht!quote:Op donderdag 16 april 2020 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Een 7,7 op IMDb. René verloochent zijn eigen principes ook nog eens ernstig door die film de hemel in te prijzen.
Brad Pitt vind ik wel een fijn acteur en deed het ook leuk in deze film.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, Tarantino is ook wat teveel in zichzelf gaan geloven maar alles wat hij maakt is dan zogenaamd briljant en Brad Pitt kan gewoon niet acteren, ik zal er wel een keer aan toekomen hoor staat alleen niet hoog op de prioriteiten lijst.
denk je er aan om een koel flesje water aan de bezorger mee te geven? die hebben het al zwaar deze dagenquote:Op donderdag 16 april 2020 16:07 schreef Caland het volgende:
Beste Caland,
We hebben je bestelling verwerkt en deze wordt overhandigd aan onze vervoerder PostNL.
De status van de verzending kun je hier bekijken:
http://postnl.nl/tracktrace/?L=NL&B=4045
LET OP: Het kan tot de volgende werkdag duren voordat je bestelling zichtbaar is in de systemen van PostNL.
Nice
Dat valt wel mee hoor, aangezien ze gewoon de helft niet bezorgen.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:08 schreef Adames het volgende:
[..]
denk je er aan om een koel flesje water aan de bezorger mee te geven? die hebben het al zwaar deze dagen
Ik ben tevreden met mijn PostNL bezorgerquote:Op donderdag 16 april 2020 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, aangezien ze gewoon de helft niet bezorgen.
Godverdomme ik ben nog steeds woedend.
die wil helemaal geen coronaflesje van jequote:Op donderdag 16 april 2020 16:08 schreef Adames het volgende:
[..]
denk je er aan om een koel flesje water aan de bezorger mee te geven? die hebben het al zwaar deze dagen
alleen de PostNL bezorger, die van DHL mogen ongezien de tyfus krijgen
Ik heb gelukkig geen bejaarde bezorger, dus dan kan er niet zo veel gebeurenquote:Op donderdag 16 april 2020 16:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
die wil helemaal geen coronaflesje van je
Ik had laatst een uber eats bezorger die in de 50 leekquote:Op donderdag 16 april 2020 16:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen bejaarde bezorger, dus dan kan er niet zo veel gebeuren
Niet gelezen.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:12 schreef GGMM het volgende:
Overigens merk ik dat mijn IMDB-principe niet helemaal begrepen wordt door Elan en Caland.
En van Caland verbaast me dat wel.
Een serie lager dan een 8 is per definitie kut
Een film hoger dan een 8 is per definitie goed (muv superheldenfilms)
Dat betekent niet dat een film lager dan een 8 kut is.
Dus, wat hebben jullie nu geleerd?
Niet gelezen.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:12 schreef GGMM het volgende:
Overigens merk ik dat mijn IMDB-principe niet helemaal begrepen wordt door Elan en Caland.
Dat je een hypocriet stuk vreten bent die zijn eigen principes verloochent, al is dat eigenlijk niks nieuws.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:12 schreef GGMM het volgende:
Geef eens voorbeelden van films die minder dan 8 scoren en niet kut is.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:12 schreef GGMM het volgende:
niet gelezenquote:Op donderdag 16 april 2020 16:12 schreef GGMM het volgende:
@Scrummie2.1quote:Op donderdag 16 april 2020 16:14 schreef GGMM het volgende:
Van Scrummie wel, die is niet goed met woorden.
Once Upon a time in Hollywoodquote:Op donderdag 16 april 2020 16:15 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden van films die minder dan 8 scoren en niet kut is.
Flodderquote:Op donderdag 16 april 2020 16:15 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Alle films van ome Steven Seagalquote:Op donderdag 16 april 2020 16:15 schreef Ifrane het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 april 2020 16:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In je hoofd is het altijd Flodder.
Uh, goeie.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In je hoofd is het altijd Flodder.
Pijn in mijn hart dit.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:16 schreef GGMM het volgende:
Had ik al gedaan, maar net als die film kan ifrane ook dit topic niet helemaal volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Erasmus op 16-04-2020 16:21:46 ]
Adaptationquote:Op donderdag 16 april 2020 16:15 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |