Ik heb de Toreador in mijn hoofdquote:
Ah, dat had ik niet door.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh bedoelde dat jij niet meer buiten kom
neequote:Op donderdag 16 april 2020 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt toch zelf ook wel lezen?
eensquote:Op donderdag 16 april 2020 21:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het beste is gewoon in iemands gezicht hoesten, die groepsimmuniteit gaat op het moment nog maar tergend langzaam.
https://twitter.com/hendrikshelenequote:Deze Tweets zijn afgeschermd
Alleen goedgekeurde volgers kunnen de Tweets van @hendrikshelene zien. Klik op Volgen om toegang te vragen. Meer informatie
Top.quote:
zorgt de regering dan voor mondkapjes? je kan moeilijk iets verplichten als je het niet kan krijgen.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ze het verplicht stellen zal je er wel aan moeten geloven.
Snap sowieso niet waarom we niet gewoon alles open gooien. Beetje meer IC plekken en klaar toch. Of ze nu dood gaan aan corona of over 8 maanden. Wat maakt het uit.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het beste is gewoon in iemands gezicht hoesten, die groepsimmuniteit gaat op het moment nog maar tergend langzaam.
Stel dat je weer naar de kapper mocht met een mondkapje, zou jij dat doen?quote:Op donderdag 16 april 2020 21:26 schreef Caland het volgende:
Tijd dat onze JAAP even het gaspedaal gaat intrappen betreffende dat boomergriepje
Dit zou JR wel goed uitkomen.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Stel dat je weer naar de kapper mocht met een mondkapje, zou jij dat doen?
Ja manquote:Op donderdag 16 april 2020 21:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Stel dat je weer naar de kapper mocht met een mondkapje, zou jij dat doen?
En het bedekt een gedeelte van je gezicht, dat is voor je omgeving ook wel fijn.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:27 schreef KingRoland het volgende:
en ik draag graag een mondkapje. In zuid-korea is het ook echt modeprima
Hoe oud was jij toen je tampons ging dragen?quote:Op donderdag 16 april 2020 21:27 schreef KingRoland het volgende:
en ik draag graag een mondkapje. In zuid-korea is het ook echt modeprima
maakt niet uit, ze werken niet voor normale mensenquote:Op donderdag 16 april 2020 21:27 schreef KingRoland het volgende:
@:elan trouwens kampen de ziekenhuizen niet met tekorten? ik zie dat niet 1-2-3 opgelost worden hoor
Geklikt en genotenquote:
Ik laat eerst Poezepoes er aan wennen.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:28 schreef KingRoland het volgende:
@:lavenderr zou jij een mondkapje dragen? misschien dat poezepoes er ook aan moet geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |