Als je 2 keer dezelfde emoticon plaatst wordt je post niet sterker of zo hoor.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wel binnen blijven maar niet naar buiten willen met een stukje stof dat jouw gekuch zoveel mogelijk tegenhoudt voor de rest
Nu moet je stoppen Typisch, want dit is ook voor jou oncontroleerbaar.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat ook echt onzin is, gewoon leugens
genot
dat klopt, je punt?quote:Op donderdag 16 april 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je 2 keer dezelfde emoticon plaatst wordt je post niet sterker of zo hoor.
quote:Op donderdag 16 april 2020 21:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nu moet je stoppen Typisch, want dit is ook voor jou oncontroleerbaar.
Scrummie heeft gewoon een punt in zijn eerste zinsnede.quote:
Je moet het ook niet expres gaan lopen doen. Gewoon kuchen wanneer je moet kuchen, lul.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:21 schreef aTypisch het volgende:
ik ben trouwens ook gestopt met kuchen in mijn elleboog, is blijkbaar ook onzinnig
Nooit gedaan, wat een onzin. Ben de hele dag thuis.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:21 schreef aTypisch het volgende:
ik ben trouwens ook gestopt met kuchen in mijn elleboog, is blijkbaar ook onzinnig
zeggen dat het geen nut heeft voor de normale burger is een leugen, ik snap dat scrummie het samenvatquote:Op donderdag 16 april 2020 21:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Scrummie heeft gewoon een punt in zijn eerste zinsnede.
Niemand heeft zitten turven, dus niemand weet het.
Wat een walgelijk misbruik van deze crisis, lui varken.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vriendin, ik doe normaal (sorry scrummie) al amper boodschappen en heb er nu geen zin meer in.
Is alleen handig als je zoals typisch niet aan social distancing doet.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit gedaan, wat een onzin. Ben de hele dag thuis.
quote:Op donderdag 16 april 2020 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een walgelijk misbruik van deze crisis, lui varken.
Volgens mij praten jullie een beetje langs elkaar heen.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zeggen dat het geen nut heeft voor de normale burger is een leugen, ik snap dat scrummie het samenvat
Ja oké, maar ik heb het over de eerste zinsnede, die maakt de tweede klinisch gezien ook tot onzin, al kan 'ie juist zijn.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zeggen dat het geen nut heeft voor de normale burger is een leugen, ik snap dat scrummie het samenvat
Oh bedoelde dat jij niet meer buiten komquote:Op donderdag 16 april 2020 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik lees anders dat een hoop mensen hopen dat het wel verplicht wordt.
Geklikt.quote:
Het beste is gewoon in iemands gezicht hoesten, die groepsimmuniteit gaat op het moment nog maar tergend langzaam.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:21 schreef aTypisch het volgende:
Nee, maar je kunt toch zelf ook wel lezen?quote:Op donderdag 16 april 2020 21:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maar jij vindt mondkapjes dus echt onzin of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |