Jij ook een Sligro pas? Boks man, ik ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
vis haal ik altijd bij de Sligro, haring is eigenlijk het enige wat ik wel bij de visboer haal en bij mij in de buurt zijn ze of uit Volendam of uit IJmuiden, het blond blauwe ogen type.
Mensen zonder Sligro pasquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:51 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Jij ook een Sligro pas? Boks man, ik ook.
Maar is er een reden waarom je alleen haring bij de visboer haalt en de rest bij de Sligro?
Als dit was gebeurd tijdens de BLM-demonstratie op de Dam was het zo leeg geweestquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:47 schreef Caland het volgende:
Het begint hier opeens FLINK te stortregenen
Dit even ter info
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Misschien heb ik deze vraag al eens aan je gesteld, maar ken jij een hoop Tjitskes?
quote:
prijs en haring moet je vers van het mes eten, bij de Sligro zijn die voorverpakt dat vind ik niet zoquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:51 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Jij ook een Sligro pas? Boks man, ik ook.
Maar is er een reden waarom je alleen haring bij de visboer haalt en de rest bij de Sligro?
Ik wist het niet 100% zeker meer.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
April is niet zo lang geleden. @:Muskusboktor57 beginnende Alzheimer
Wat is een Tjitke?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Bij studentencorpsen zitten ook altijd één of twee Tjitskes.
Ik sta altijd open voor vragen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
April is niet zo lang geleden. @:Muskusboktor57 beginnende Alzheimer
Kritiek prima, maar ik ga aangifte doen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben daar extra voorzichtig mee sinds de recente kritiek van GGMM.
Tafeltennis is leuk man. Wat ben jij nou voor een homo.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:06 schreef fetX het volgende:
Jongens, ik ga vanavond in een of andere tafeltennishal een biertje drinken.
Ik ben alleen niet zo’n tafeltennisfan, maar een van de weinige tenten waar je met 10+ naar binnen mag
Wat een klootzak.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben daar extra voorzichtig mee sinds de recente kritiek van GGMM.
Rond de tafel.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:06 schreef fetX het volgende:
Ik ben alleen niet zo’n tafeltennisfan, maar een van de weinige tenten waar je met 10+ naar binnen mag
Dus je gaat bier drinken en spelen of slechts kijken?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:06 schreef fetX het volgende:
Ik ben er na een uurtje wel weer op uitgekeken. Dus dan ga ik me volledig focussen op het bierquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Tafeltennis is leuk man. Wat ben jij nou voor een homo.
Heel veel bier en af en toe een potje.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dus je gaat bier drinken en spelen of slechts kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |