geen paling, gewoon 2 broodjes haringquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:29 schreef Caland het volgende:
Poll: Wat zal ik voor lunch halen????
• Haring en broodje paling
• 2 haringen op het vuistje
• Kibbeling
• Kingflopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Even een poll gemaakt.
brood etenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geen paling, gewoon 2 broodjes haring
Caland is op dreef.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent toch Marokkaans? Ik ben nu helemaal in de war.
zijn er Marokkaanse visboeren? Ik dacht dat het een Turkse aangelegenheid was wat de allochtonen betreft danquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:34 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Caland is op dreef.
Klopt, zijn al die Marokkaanse visboeren in Rotterdam-West en Zuid je ontgaan?(Rauwe) Vis is lekker man, haring is goddelijk.
Allochtone visboeren zijn naar mijn ervaring 9 van de 10 keer Marokkaans. Overal in de Randstad wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn er Marokkaanse visboeren? Ik dacht dat het een Turkse aangelegenheid was wat de allochtonen betreft dan
nog nooit 1 gezien maar toen AD nog die haringtests deed zag je nog weleens een Turk, kan me geen Marokkaan herinneren maar misschien niet goed op de namen geletquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:37 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Allochtone visboeren zijn naar mijn ervaring 9 van de 10 keer Marokkaans. Overal in de Randstad wel.
Let er maar eens op, ik neem aan dat je het verschil tussen Arabisch en Turks wel kan horen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
nog nooit 1 gezien maar toen AD nog die haringtests deed zag je nog weleens een Turk, kan me geen Marokkaan herinneren maar misschien niet goed op de namen gelet
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:36 schreef Ifrane het volgende:
Twee (!!) users die mij erop attenderen dat er niets mis met Knorr Wereldgerechten en dat het lekker smaakt.
Ik vertrouw die tenten niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:44 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Let er maar eens op, ik neem aan dat je het verschil tussen Arabisch en Turks wel kan horen.
De visschotels die die Marokkaanse visboeren ook vaak ter plekke frituren en grillen moet je ook eens proberen, fucking lekker.
vis haal ik altijd bij de Sligro, haring is eigenlijk het enige wat ik wel bij de visboer haal en bij mij in de buurt zijn ze of uit Volendam of uit IJmuiden, het blond blauwe ogen type.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:44 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Let er maar eens op, ik neem aan dat je het verschil tussen Arabisch en Turks wel kan horen.
De visschotels die die Marokkaanse visboeren ook vaak ter plekke frituren en grillen moet je ook eens proberen, fucking lekker.
Lekker man.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:47 schreef Caland het volgende:
Het begint hier opeens FLINK te stortregenen
Dit even ter info
Het type neef en nicht geeft scheef gezicht.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
vis haal ik altijd bij de Sligro, haring is eigenlijk het enige wat ik wel bij de visboer haal en bij mij in de buurt zijn ze of uit Volendam of uit IJmuiden, het blond blauwe ogen type.
in Nijmegen zit er één van allochtonen en dat zijn Marokkanen inderdaad (derhalve nooit geweest)quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:44 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |