quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
Overigens wil ik ook vertrouwenspersoon worden dat lijkt me wel wat.
Dus mochten jullie problemen hebben dan mogen jullie me altijd een dm sturen!
Zouden die vertrouwenspersonen ook weleens 'mimimimimi' terugsturen?quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
Jij kan geen geheimen voor je houden.quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
Zou je haar doen?quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:29 schreef Caland het volgende:
In dat kader
Nooit gedacht dat zij tienermoeder zou worden
Waarom praat zij als een neger?quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:29 schreef Caland het volgende:
In dat kader
Ik wilde een grappige opmerking maken, maar soms is het verstandiger bepaalde grapjes niet te maken.quote:
Ik had ook nog een 'grapje' in mijn hoofd, volgens mij komt het wel aardig in de buurt.quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde een grappige opmerking maken, maar soms is het verstandiger bepaalde grapjes niet te maken.
Dus hier zul je het mee moeten doen.
Leuk filmpje.quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:29 schreef Caland het volgende:
In dat kader
@onlogisch woon jij daar niet??quote:PAPENDRECHT - Veel horecazaken in ons land vragen senioren, chronisch zieken en corpulente personen om het terras of restaurant voorlopig nog te mijden. Ouderenbond ANBO noemt het verkapte toegangsverbod voor zijn achterban onacceptabel.
https://www.telegraaf.nl/(...)m-terrasje-te-pikken
corpulent, proberen het nog netjes te brengenquote:Op donderdag 4 juni 2020 16:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:onlogisch woon jij daar niet??
RIP wel voor je dikke
quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:48 schreef Buitendam het volgende:
Fat Lives Matter.
Ik sta zij aan zij met mijn makker @:Onlogisch
Goeie review, lekker kort.quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:54 schreef GGMM het volgende:
Mijn RTJ4-review op Musicmeter heeft al 3 likes te pakken.
Lekker hoor.
twitter:BeauRTL twitterde op donderdag 04-06-2020 om 15:53:35FVD’ers @thierrybaudet en @THiddema zijn klaar met de #lockdown. Het land moet volgens hen weer open en we moeten af van de #anderhalvemetersamenleving. Vanavond zijn ze te gast #BEAU. https://t.co/Oh4JcG7aaq reageer retweet
VBL ON TOUR.twitter:BeauRTL twitterde op donderdag 04-06-2020 om 16:52:06Misdaadjournalist @PeterRdeV en de Bredase advocaat Peter Schouten staan klaar om Nabil B. bij te staan in het grote liquidatieproces #Marengo. Het zou een nadrukkelijke wens zijn van de kroongetuige om door zowel De Vries als door Schouten bijgestaan te worden. #BEAU https://t.co/AIStmBOAZi reageer retweet
Ben erachter gekomen als ik meteen toegeef dat de schuld bij mij ligt(zelfs als dat niet zo is) ze veel meer voor je doenquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:00 schreef Caland het volgende:
Leuk
Laatste call van de dag was een klachtgesprek van iemand die minstens net zo passief-agressief communiceert als ik.
Daar kan ik nou echt van genieten.
Maak voor hem niks uit zo'n terras is toch al niet bepaald rolstoelvriendelijk.quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:onlogisch woon jij daar niet??
RIP wel voor je dikke
Nummers uitgewisseld na afloop?quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:00 schreef Caland het volgende:
Leuk
Laatste call van de dag was een klachtgesprek van iemand die minstens net zo passief-agressief communiceert als ik.
Het leven is dus een stuk makkelijker als je geen ruggengraat hebt?quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben erachter gekomen als ik meteen toegeef dat de schuld bij mij ligt(zelfs als dat niet zo is) ze veel meer voor je doen
100%quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben erachter gekomen als ik meteen toegeef dat de schuld bij mij ligt(zelfs als dat niet zo is) ze veel meer voor je doen
quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:00 schreef Caland het volgende:
Leuk
Wat voor werk doe jij?quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het leven is dus een stuk makkelijker als je geen ruggengraat hebt?
quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:24 schreef Zipportal het volgende:
GGMM heeft je zojuist genoemd.
Weggeklikt.
Was je Opel nu al kapotquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:56 schreef Caland het volgende:
Boys
Auto is weer gemaakt
Dit even ter info
quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:56 schreef Caland het volgende:
Boys
Auto is weer gemaakt
Dit even ter info
Nouja kapot, blijkbaar een lampje aangelaten waardoor de accu leeg was.quote:
Dom varken.quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja kapot, blijkbaar een lampje aangelaten waardoor de accu leeg was.
Dom varken.quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je accu leeg is kan je dat zelden zonder hulp maken, beste user @Buitendamquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:11 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind het vooral stuitend dat iemand met een lege accu claimt dat "de auto moet worden gemaakt."
Hoe verwoordt zo iemand het dan als ie (bijvoorbeeld) 's avonds zijn telefoon aan de oplader legt?
Ik ga controleren of dit waar is. Zo ja, dan lijkt het mij verstandig om te doen alsof er niets is gebeurd en dit dood te zwijgen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je accu leeg is kan je dat zelden zonder hulp maken, beste user @:buitendam
kijk eens dom, ja ho maarquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:17 schreef GGMM het volgende:
Maken?
Gewoon een kwestie van stroom krijgen via een andere auto toch?
Nee, duurde precies 10 minutenquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]ik lees het nu op de site van ANWB. Hij vindt startkabels aan een andere auto bevestigen en de accu opladen een behoorlijke reparatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |