Verwijderd en genote.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:58 schreef aTypisch het volgende:
ja godver
nu staat er lol onder die gruwelijke video
@:ggmm edit graag!
Hij roept de hele tijd OG OG OG OG OGquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:58 schreef aTypisch het volgende:
ja godver
nu staat er lol onder die gruwelijke video
@:ggmm edit graag!
quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, jij maakt je nog steeds druk om dat boomergriepje.
Al gezegd waarom ik dat vind.quote:
Ik maakte even gebruik van mijn witte privilege door te lunchen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:01 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht net dat Scrummie geen comeback had op de reactie van Caland, maar nu post hij toch een-smiley
Lekker bezig maat!
Wat heb je gegeten?quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik maakte even gebruik van mijn witte privilege door te lunchen.
wtfquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zonder, ik hou niet van mosterd.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zonder, ik hou niet van mosterd.
Nog nooit van gehoord, geen idee. Zou zeggen meisjes.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:03 schreef Coco. het volgende:
@:maxi-mus
Is Fan een meisjesnaam of een jongensnaam?
Fan die kan er wat van. Ik zou zeggen ; meisjequote:Op donderdag 4 juni 2020 13:03 schreef Coco. het volgende:
@:maxi-mus
Is Fan een meisjesnaam of een jongensnaam?
Seksist.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fan die kan er wat van. Ik zou zeggen ; meisje
Het is iemand uit Sneek, dus ik dacht jij wist dat wel.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, geen idee. Zou zeggen meisjes.
Oh dan is het dus geen naam, maar een spraakgebrek.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het is iemand uit Sneek, dus ik dacht jij wist dat wel.
Het wordt echt hoog tijd voor een nieuwe signature maat.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh dan is het dus geen naam, maar een spraakgebrek.
Ik ken wel iemand uit Sneek met een soortgelijke naam (lol) maar begin nu te twijfelen. Dat is een meisje van rond de 22.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het is iemand uit Sneek, dus ik dacht jij wist dat wel.
Jellyquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wordt echt hoog tijd voor een nieuwe signature maat.
Pics?quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand uit Sneek met een soortgelijke naam (lol) maar begin nu te twijfelen. Dat is een meisje van rond de 22.
Ik had gelijkquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand uit Sneek met een soortgelijke naam (lol) maar begin nu te twijfelen. Dat is een meisje van rond de 22.
Nouja zegquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Dus je kan wel gewoon blijven FOKken?
Oh jammer, maar bedankt voor het melden.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:17 schreef Caland het volgende:
WAARSCHUWING
Wegens het leeg zijn van mijn accu volgen er vandaag geen foto’s van de vislunch
Dit zal worden uitgesteld naar morgen
@:ggmm @:coco. @:maxi-mus @:madame_paon
Dit is een teleurstelling, maar gezien de omstandigheden heb ik er begrip voor.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:17 schreef Caland het volgende:
WAARSCHUWING
Wegens het leeg zijn van mijn accu volgen er vandaag geen foto’s van de vislunch
quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:17 schreef Caland het volgende:
WAARSCHUWING
Nah, ken wel wat lui met startkabels uit de buurt en vis is ook weer niet zo noodzakelijkquote:
misschien een nieuwe accu kopen, zeker als je zo weinig rijdt ga je dit probleem nog wel vaker hebben andersquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, ken wel wat lui met startkabels uit de buurt en vis is ook weer niet zo noodzakelijk
Ik had laatst wat geluk met lamsvlees. Ik had de verkeerde pincode ingetoetst en had dat niet door. De kerel achter de kassa ook niet, dus die gaf mij een bonnetje mee waarop stond dat de transactie geannuleerd was. Ik merkte het pas thuis en ben niet meer terug gegaan.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:24 schreef Tarado het volgende:
net een mazzeltje met een stuk vlees bij de Sligro, was verkeerd geprijsd, 17/kg ipv 27/kg, niks zeggen en afrekenen
Volgende keer beter afkijken dan bij die opaquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had laatst wat geluk met lamsvlees. Ik had de verkeerde pincode ingetoetst en had dat niet door. De kerel achter de kassa ook niet, dus die gaf mij een bonnetje mee waarop stond dat de transactie geannuleerd was. Ik merkte het pas thuis en ben niet meer terug gegaan.
Ik denk dat ik iets heb aangelaten, zit een vrij nieuwe accu in.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien een nieuwe accu kopen, zeker als je zo weinig rijdt ga je dit probleem nog wel vaker hebben anders
Erg jammer.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets heb aangelaten, zit een vrij nieuwe accu in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie2.1
@aTypisch![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:36 schreef Doublepain het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Scrummie2.1
@:Atypisch![]()
![]()
elke debiel die niet ziet dat al die uitingen van bedrijven gewoon marketing zijn neem ik niet serieusquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]Maar together we stand united hoortwitter:
Precies, jammer dat @KingRoland er niet is voor de duiding.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
elke debiel die niet ziet dat al die uitingen van bedrijven gewoon marketing zijn neem ik niet serieus
logisch dus dat ze het in het midden oosten niet doen
zou mooi zijn als hij weg blijftquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Precies, jammer dat @:KingRoland er niet is voor de duiding.
Goeiedag zeg.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zou mooi zijn als hij weg blijft
wat een aids user
*aidsuserquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zou mooi zijn als hij weg blijft
wat een aids user
wat voor zonde heeft hij begaan dat hij zo lang weg moest?quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Precies, jammer dat @:KingRoland er niet is voor de duiding.
erg sterkquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
beter een extra spatie dan een extra chromosoom zoals jij bij je geboorte!!!!!!!!!!!
hij is geborenquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
wat voor zonde heeft hij begaan dat hij zo lang weg moest?
Deze diss geef ik een 7quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
beter een extra spatie dan een extra chromosoom zoals jij bij je geboorte!!!!!!!!!!!
Iets teveel uitroeptekens, verder een prima dissquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Of een chromosoom te weinig @El-Stinhoquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit doet erg denken aan een gehandicapt kindje die een sticker krijgt omdat hij een grote bah heeft gedaan.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wow.
Volgens mij heb ik nog nooit een hoger cijfer gekregen van je. WAT EEN TOPDAG!
kindje diequote:Op donderdag 4 juni 2020 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit doet erg denken aan een gehandicapt kindje die een sticker krijgt omdat hij een grote bah heeft gedaan.
Klootzak.quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit doet erg denken aan een gehandicapt kindje die een sticker krijgt omdat hij een grote bah heeft gedaan.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:02 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat dienet op de volgende regel valt, ziet er een beetje slordig uit.
Bij mij niet hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:02 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat dienet op de volgende regel valt, ziet er een beetje slordig uit.
Ja ik heb het op 90% zoom staan, als ik inzoom staat het wel goed.quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:05 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grotere monitor kopen.
Oh, jezus.quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zegt 'die kindje'
Kom op Scrummie even opletten
Ik ben Elan niet om direct kinderachtig over spelfoutjes te beginnen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zegt 'die kindje'
Kom op Scrummie even opletten
Dat siert je.quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ben Elan niet om direct kinderachtig over spelfoutjes te beginnen.
Het is geen spelfoutquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Lief van je Scrummie. Is Westworld al bijna klaar?quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds verder kijken, ben bij aflevering 5 even gestopt. BCS neemt al mijn serie tijd in.quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lief van je Scrummie. Is Westworld al bijna klaar?
Dat snap ik. BCSquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds verder kijken, ben bij aflevering 5 even gestopt. BCS neemt al mijn serie tijd in.
Vanavond de finale van seizoen 3. Echt een topserie.quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat snap ik. BCSIs Kim al dood Hoe ver ben je?
Dat heb ik eigenlijk nooit gedaan met series. Ik vond dat altijd zo kutquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niks mis mee, dat heb je vast zelf ook wel gedaan toen je nog lineair tv keek.
Dus vroeger keek je 1 aflevering per week?quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk nooit gedaan met series. Ik vond dat altijd zo kut
Ik kocht vooral dvd'squote:Op donderdag 4 juni 2020 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus vroeger keek je 1 aflevering per week?
Zat die gore varkenssnuit van je maar permanent achter een spoiler.quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kocht vooral dvd's
24 heb ik helemaal gekeken omdat ik hem gekocht had bijvoorbeeld.
Vroeger was het gelukkig ook iets makkelijker om spoilers te ontwijken.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zat die gore varkenssnuit van je maar permanent achter een spoiler.
Ik had gehoopt op een reactie als 'wow, pijnlijk ditquote:
Had je beter met een sterke opmerking kunnen komen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een reactie als 'wow, pijnlijk dit' en dat ik dan meteen kon reageren met
ARE U WATCHING @:scrummie2.1 (vanwege die 2/10 die hij net kreeg).
Jammer en onfortuinlijk.
niet mijn probleemquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je beter met een sterke opmerking kunnen komen.
Dat is waar ja. Ik keek altijd o.a. Baantjer met natte haartjes en een glaasje cola en chips. Staat ook op Videoland zag ik toevallig maar begin er maar niet aan. (er is ook een prequel blijkbaar, dat zal wel helemaal aids zijn)quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kocht vooral dvd's
24 heb ik helemaal gekeken omdat ik hem gekocht had bijvoorbeeld.
Vroeger was het gelukkig ook iets makkelijker om spoilers te ontwijken.
Nee dat zal dan ook niet met die acteurs zijn van de serie.quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Ik keek altijd o.a. Baantjer met natte haartjes en een glaasje cola en chips. Staat ook op Videoland zag ik toevallig maar begin er maar niet aan. (er is ook een prequel blijkbaar, dat zal wel helemaal aids zijn)
Nee met dat vriendje van Sophie Hilbrand.quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat zal dan ook niet met die acteurs zijn van de serie.
En ik vond juist dat Viktor Reinier
[ afbeelding ] (Hier links op de foto) het zo goed deed altijd
Leukquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat zal dan ook niet met die acteurs zijn van de serie.
En ik vond juist dat Viktor Reinier
[ afbeelding ] (Hier links op de foto) het zo goed deed altijd
Ik hoop dat het altijd irritante DPD snel failliet gaat.quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:46 schreef Caland het volgende:
Sa, 30.05.2020, 06:34, Dorsten, Deutschland
Die Auslandssendung wurde im Export-Paketzentrum bearbeitet und ist auf dem Weg in die Region des Empfängers.
WTF ZIJN DIE TERINGMOFFEN AAN HET DOEN ZEG
De altijd woeste @icloudquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
GC / Wie is deze man?
Weer gelachen
Jammer dat de foto in de OP het niet meer doet.
[ afbeelding ]
Ja ik ken het topic.quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
GC / Wie is deze man?
Weer gelachen
[ afbeelding ]
Dhlquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik hoop dat het altijd irritante DPD snel failliet gaat.
Spannendtwitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 04-06-2020 om 14:57:04Ik zit op een locatie die ik niet mag onthullen, over een onderwerp waar nu nog een embargo op rust. Klinkt raadselachtig, maar u gaat het zo allemaal lezen. reageer retweet
quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
GC / Wie is deze man?
Weer gelachen
[ afbeelding ]
Wow url??quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:58 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb net het transcript van de WhatsApp gesprekken tussen Halsema en Grapperhaus gelezen.
6/10
Die kale is wel een glibber.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/politie(...)tratie-dam~a153a886/
Ben je boos?quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:58 schreef RensAjacied het volgende:
Spannendtwitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 04-06-2020 om 14:57:04Ik zit op een locatie die ik niet mag onthullen, over een onderwerp waar nu nog een embargo op rust. Klinkt raadselachtig, maar u gaat het zo allemaal lezen. reageer retweet
@:ggmm
@:el-stinho
quote:
Volgens mij vat dit goed de politiek in NL samen.quote:Deze wilde je vastleggen voor de wob. Je had ook gewoon de ingewikkeldheid van de situatie kunnen uitleggen ipv mij in de kou te zetten.
Ik heb Saskia gekscherend Tease genoemd.quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:58 schreef RensAjacied het volgende:
Ik had zie app verwacht 😕quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Halsema heeft die arrogantie dat de wereld om Amsterdam draait wel snel eigen gemaakt zeg.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is A'dam ook jouw huiskamer?quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Halsema heeft die arrogantie dat de wereld om Amsterdam draait wel snel eigen gemaakt zeg.
Soms reageer jij echt als een PSVerquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Halsema heeft die arrogantie dat de wereld om Amsterdam draait wel snel eigen gemaakt zeg.
Had ze beter Koert kunnen bellen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:08 schreef Caland het volgende:
Femke belde om 00:26, die wilde gewoon nog even goed gepaald worden.
Ohquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is een afkorting van Ferdinand.
Misschien heeft iemand Fred per ongeluk verkeerd in zijn adresboek gezet.quote:
Die zag de shitstorm en dacht snel wegwezen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:09 schreef Mansjester het volgende:
Het is wel een achterbakse vent nav dat gesprek zeg, gadverdamme.
Oh vergeet mijn vorige bericht dan maarquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is een afkorting van Ferdinand.
Ferdinand Bernhard Joseph Grapperhausquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh
Eigenlijk altijd gedacht dat hij Fred heette.
Misschien dit:quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:58 schreef RensAjacied het volgende:
https://www.bndestem.nl/b(...)zaak-taghi~a598a640/quote:Mogelijk presenteert het duo zich als respectievelijk adviseur en advocaat van Nabil B., kroongetuige in het omvangrijke liquidatieproces Marengo.
Ze woont er al een jaar of 30.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet mijn probleem.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ze woont er al een jaar of 30.
Ik denk dat Femke na haar 'Wat is dit nou?' bericht een half uur 'Ferd is typing...' heeft zien staan.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zag de shitstorm en dacht snel wegwezen.
Op notes zit ook een embargo. Van 7 dagen.twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 04-06-2020 om 14:57:04Ik zit op een locatie die ik niet mag onthullen, over een onderwerp waar nu nog een embargo op rust. Klinkt raadselachtig, maar u gaat het zo allemaal lezen. reageer retweet
FerdGOD drukt die shit gewoon weg. Denk eerder dat Femke daarna nog een half uur aan het typen is geweest (om dat bericht na het lezen ook uiteindelijk weg te gooien)quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat Femke na haar 'Wat is dit nou?' bericht een half uur 'Ferd is typing...' heeft zien staan.
Typisch vrouwengedrag ja, die moet je niet op zulke functies zetten.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
FerdGOD drukt die shit gewoon weg. Denk eerder dat Femke daarna nog een half uur aan het typen is geweest (om dat bericht na het lezen ook uiteindelijk weg te gooien)
quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
FerdGOD drukt die shit gewoon weg. Denk eerder dat Femke daarna nog een half uur aan het typen is geweest (om dat bericht na het lezen ook uiteindelijk weg te gooien)
Op functies waar beslissingen genomen moeten worden bedoel jequote:Op donderdag 4 juni 2020 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Typisch vrouwengedrag ja, die moet je niet op zulke functies zetten.
Op functies waar ze mogen praten.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op functies waar beslissingen genomen moeten worden bedoel je
Ja eens
quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op functies waar beslissingen genomen moeten worden bedoel je
Ja eens
Medelijden met haar manquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer die een plaatje van Femke met enorme 70's bush aan het rondsturen was in de kamer? Was dat Wilders?quote:
Hart van Nederlandquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:28 schreef Zipportal het volgende:
Peter RRRRRRRRRRRRR is live:
https://www.hartvannederl(...)-r-de-vries-marengo/
https://www.ad.nl/quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Hart van Nederland
Derhalve niet geklikt
twitter:Ties69478253 twitterde op donderdag 04-06-2020 om 14:43:15@YelleTieleman @jmeeus12 @SaskiaBelleman @ChrisFloks @Crimesite ...Goed van mij he? Dat ik dit al wist op 29 mei .Had al een zeer betrouwbare bron. Ik had een bakkie gedaan met Khalid Kasem. Moest het voor mij houden, maar heb het dezelfde dag nog getweet. Lol. Ik zoek nog baan https://t.co/LIkIgb1gVK reageer retweet
@Wereldgozertwitter:Rene51945738641 twitterde op donderdag 04-06-2020 om 15:25:38@Ties69478253 @YelleTieleman @jmeeus12 @SaskiaBelleman @ChrisFloks @Crimesite En zelfs nu bekend is geworden dat jij dat al wist geeft er nog steeds niemand ook maar ene reet om je. reageer retweet
Het AD is net zo goed voor proletenquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/
Beter geluid.
Afgehandeld.
Weer een Ajacied minder.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:38 schreef Caland het volgende:
Hopelijk knallen ze Peterrrr ook af
@:aivd Dit is GEEN geintje.
Dan moeten er aardig wat redacties van talkshows opeens aan het werk.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:38 schreef Caland het volgende:
Het is jammer dat NeusGOD er zo lang achter kwam dat hij Petertje ook had moeten omleggen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moeten er aardig wat redacties van talkshows opeens aan het werk.
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:37 schreef Zipportal het volgende:
Het nieuwe patiëntennummer gevecht is.twitter:Ties69478253 twitterde op donderdag 04-06-2020 om 14:43:15@:YelleTieleman @:jmeeus12 @:SaskiaBelleman @:ChrisFloks @:Crimesite ...Goed van mij he? Dat ik dit al wist op 29 mei .Had al een zeer betrouwbare bron. Ik had een bakkie gedaan met Khalid Kasem. Moest het voor mij houden, maar heb het dezelfde dag nog getweet. Lol. Ik zoek nog baan https://t.co/LIkIgb1gVK reageer retweet
@:wereldgozertwitter:Rene51945738641 twitterde op donderdag 04-06-2020 om 15:25:38@:Ties69478253 @:YelleTieleman @:jmeeus12 @:SaskiaBelleman @:ChrisFloks @:Crimesite En zelfs nu bekend is geworden dat jij dat al wist geeft er nog steeds niemand ook maar ene reet om je. reageer retweet
die Ties tochquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:37 schreef Zipportal het volgende:
Het nieuwe patiëntennummer gevecht is.twitter:Ties69478253 twitterde op donderdag 04-06-2020 om 14:43:15@:YelleTieleman @:jmeeus12 @:SaskiaBelleman @:ChrisFloks @:Crimesite ...Goed van mij he? Dat ik dit al wist op 29 mei .Had al een zeer betrouwbare bron. Ik had een bakkie gedaan met Khalid Kasem. Moest het voor mij houden, maar heb het dezelfde dag nog getweet. Lol. Ik zoek nog baan https://t.co/LIkIgb1gVK reageer retweet
@:wereldgozertwitter:Rene51945738641 twitterde op donderdag 04-06-2020 om 15:25:38@:Ties69478253 @:YelleTieleman @:jmeeus12 @:SaskiaBelleman @:ChrisFloks @:Crimesite En zelfs nu bekend is geworden dat jij dat al wist geeft er nog steeds niemand ook maar ene reet om je. reageer retweet
Het was gek genoeg ook wel mijn eerste gedachte: Peterrrrr neemt een groot risico.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:38 schreef Caland het volgende:
Hij gaat adviseur van Nabil B wordenquote:
je had/hebt nog wat goed te maken gezien je slavenhoudersverledenquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik stopte net om een andere auto te laten passeren.
Zwarte dame achter het stuur.
Geen bedankje.
Nou, dan neem ik aan dat we nu quitte staan #kietquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
je had/hebt nog wat goed te maken gezien je slavenhoudersverleden
denk dat je de schuld onderschat, maar wie weetquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nou, dan neem ik aan dat we nu quitte staan #kiet
Wanneer is eigenlijk de laatste keer dat iemand om jouw grapjes moest lachen?quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nou, dan neem ik aan dat we nu quitte staan #kiet
Ik ben leuker dan Frans Bauer.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer is eigenlijk de laatste keer dat iemand om jouw grapjes moest lachen?
Die staat voor geen meterquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen heeft Samantha ook een nieuwe taatoe laten zetten
Pleur der m'r op.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen heeft Samantha ook een nieuwe taatoe laten zetten
quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer is eigenlijk de laatste keer dat iemand om jouw grapjes moest lachen?
quote:
Vanaf nu alleen nog maar leuke grapjes!quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij gaat vanaf nu alleen nog maar balpennen van het merk Parker gebruiken.
Hij heeft wel lef.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij gaat adviseur van Nabil B worden
Wiens advocaat toen is doodgeschoten.
twitter:telegraaf twitterde op donderdag 04-06-2020 om 15:58:22Hij was tijdens zijn tv-loopbaan als misdaadverslaggever onderzoeker, ontmaskeraar, aanklager en verdediger tegelijk. Eigenlijk heeft Peter R. de Vries de jaren erna die vier petten altijd op- en afgezet wanneer het hem uitkwam. https://t.co/Ilqk7iZjNS reageer retweet
(lol)twitter:fcvheest twitterde op woensdag 03-06-2020 om 20:07:58Baudet ging vandaag weer over de kook in de Kamer. @kathalijne: “Het lijkt wel of u iets gebruikt heeft.” https://t.co/JnUXIOQH1S reageer retweet
De T is de Tquote:Op donderdag 4 juni 2020 16:03 schreef Zipportal het volgende:
twitter:telegraaf twitterde op donderdag 04-06-2020 om 15:58:22Hij was tijdens zijn tv-loopbaan als misdaadverslaggever onderzoeker, ontmaskeraar, aanklager en verdediger tegelijk. Eigenlijk heeft Peter R. de Vries de jaren erna die vier petten altijd op- en afgezet wanneer het hem uitkwam. https://t.co/Ilqk7iZjNS reageer retweet
ik vind die man niet te pruimen omdat hij denkt dat hij een alleskunner en weter is, maar in deze materie is hij aardig thuis.quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:03 schreef Zipportal het volgende:
Wel grappig dat Derksen en Peter elkaar dat altijd verwijten.quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind die man niet te pruimen omdat hij denkt dat hij een alleskunner en weter is, maar in deze materie is hij aardig thuis.
Stukje Almerequote:Een conducteur in een trein bij Rotterdam is dinsdagavond geslagen een bespuugd. Hij wees twee vrouwen (18 en 19 jaar) uit Almere op het gebruik van hun mondkapje, waarna het mis ging.
Een mondkapje is sinds 1 juni verplicht in het openbaar vervoer. De vrouwen waren klaarblijkelijk niet gediend van de opmerking van de conducteur en scholden hem meteen uit. Ook werden de beschermingsmiddelen van het gezicht van de conducteur geslagen.
De 65-jarige conducteur raakte niet gewond. De politie werd ingeschakeld en de conducteur wachtte met dichte treindeuren op station Rotterdam Alexander op de komst van de hulpdiensten.
De toegesnelde agenten kregen ook allerlei ziektes naar hun hoofd geslingerd van het tweetal. Ze zijn opgepakt. Er is aangifte gedaan van mishandeling en belediging.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:03 schreef Zipportal het volgende:
ze lijken toch ook op elkaar wat dat betreft alleen van Derksen kan ik het beter hebben omdat die zichzelf niet zo serieus neemt, dat scheelt een slokquote:Op donderdag 4 juni 2020 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel grappig dat Derksen en Peter elkaar dat altijd verwijten.
Telegraafquote:Op donderdag 4 juni 2020 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelezen.
Eigenlijk weet ik niet zo goed waar dat op slaat.
De telegraaf is een waardelozer krant.quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelezen.
Eigenlijk weet ik niet zo goed waar dat op slaat.
nou nou nou nou.quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
De telegraaf is een waardelozer krant.
waardelozerquote:Op donderdag 4 juni 2020 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
De telegraaf is een waardelozer krant.
Op je iPhone? Geen last van hier.quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:19 schreef Caland het volgende:
Bij wie is het mobiele icoontje van twitter ook opeens heel raar
@:doublepain @:scrummie2.1
Niet gezien maar Reddit is ineens zwart wit icoontjequote:Op donderdag 4 juni 2020 16:19 schreef Caland het volgende:
Bij wie is het mobiele icoontje van twitter ook opeens heel raar
@:doublepain @:scrummie2.1
JA DITquote:Op donderdag 4 juni 2020 16:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Op je iPhone? Geen last van hier.
Het Reddit icoontje is wel BLACKED op mijn telefoon.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet gezien maar Reddit is ineens zwart wit icoontje
Xinomie zekerquote:Op donderdag 4 juni 2020 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie opeens deze 2kzooi
Niet geladen is dat, ws willen ze veranderenquote:Op donderdag 4 juni 2020 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In het specifiek gaat het waarover jij op doelt de 1,5 meter. Voor de rest heeft Grapperhaus ook staatsrechtelijk geen bepalende rol in dezen, maar het is wel vreemd dat hij over de app de 1,5 meterhandhavingskeuze steunt en voor de media daar niet over begint.quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:19 schreef GGMM het volgende:
Die Ferdie is er ook eentje hoor.
Eerst zeggen ja helemaal eens! Alsof hij haar volledig steunt en dan later toch zeggen dat het alleen haar beslissing was.
Boefje.
Dat is het placeholder icoon voor apps zonder icoon. Soms zie je dit als de app een update aan het uitvoeren is. Zal wel zoiets zijn dus.quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Apple kenners zijn wij ookquote:Op donderdag 4 juni 2020 16:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is het placeholder icoon voor apps zonder icoon. Soms zie je dit als de app een update aan het uitvoeren is. Zal wel zoiets zijn dus.
Ja maar dat duurt altijd 10 seconden ofzoquote:Op donderdag 4 juni 2020 16:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is het placeholder icoon voor apps zonder icoon. Soms zie je dit als de app een update aan het uitvoeren is. Zal wel zoiets zijn dus.
Ik denk dat je telefoon Corona heeft gekregenquote:Op donderdag 4 juni 2020 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar dat duurt altijd 10 seconden ofzo
quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
Overigens wil ik ook vertrouwenspersoon worden dat lijkt me wel wat.
Dus mochten jullie problemen hebben dan mogen jullie me altijd een dm sturen!
Zouden die vertrouwenspersonen ook weleens 'mimimimimi' terugsturen?quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
Jij kan geen geheimen voor je houden.quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
Zou je haar doen?quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:29 schreef Caland het volgende:
In dat kader
Nooit gedacht dat zij tienermoeder zou worden
Waarom praat zij als een neger?quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:29 schreef Caland het volgende:
In dat kader
Ik wilde een grappige opmerking maken, maar soms is het verstandiger bepaalde grapjes niet te maken.quote:
Ik had ook nog een 'grapje' in mijn hoofd, volgens mij komt het wel aardig in de buurt.quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde een grappige opmerking maken, maar soms is het verstandiger bepaalde grapjes niet te maken.
Dus hier zul je het mee moeten doen.
Leuk filmpje.quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:29 schreef Caland het volgende:
In dat kader
@onlogisch woon jij daar niet??quote:PAPENDRECHT - Veel horecazaken in ons land vragen senioren, chronisch zieken en corpulente personen om het terras of restaurant voorlopig nog te mijden. Ouderenbond ANBO noemt het verkapte toegangsverbod voor zijn achterban onacceptabel.
https://www.telegraaf.nl/(...)m-terrasje-te-pikken
corpulent, proberen het nog netjes te brengenquote:Op donderdag 4 juni 2020 16:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:onlogisch woon jij daar niet??
RIP wel voor je dikke
quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:48 schreef Buitendam het volgende:
Fat Lives Matter.
Ik sta zij aan zij met mijn makker @:Onlogisch
Goeie review, lekker kort.quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:54 schreef GGMM het volgende:
Mijn RTJ4-review op Musicmeter heeft al 3 likes te pakken.
Lekker hoor.
twitter:BeauRTL twitterde op donderdag 04-06-2020 om 15:53:35FVD’ers @thierrybaudet en @THiddema zijn klaar met de #lockdown. Het land moet volgens hen weer open en we moeten af van de #anderhalvemetersamenleving. Vanavond zijn ze te gast #BEAU. https://t.co/Oh4JcG7aaq reageer retweet
VBL ON TOUR.twitter:BeauRTL twitterde op donderdag 04-06-2020 om 16:52:06Misdaadjournalist @PeterRdeV en de Bredase advocaat Peter Schouten staan klaar om Nabil B. bij te staan in het grote liquidatieproces #Marengo. Het zou een nadrukkelijke wens zijn van de kroongetuige om door zowel De Vries als door Schouten bijgestaan te worden. #BEAU https://t.co/AIStmBOAZi reageer retweet
Ben erachter gekomen als ik meteen toegeef dat de schuld bij mij ligt(zelfs als dat niet zo is) ze veel meer voor je doenquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:00 schreef Caland het volgende:
Leuk
Laatste call van de dag was een klachtgesprek van iemand die minstens net zo passief-agressief communiceert als ik.
Daar kan ik nou echt van genieten.
Maak voor hem niks uit zo'n terras is toch al niet bepaald rolstoelvriendelijk.quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:onlogisch woon jij daar niet??
RIP wel voor je dikke
Nummers uitgewisseld na afloop?quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:00 schreef Caland het volgende:
Leuk
Laatste call van de dag was een klachtgesprek van iemand die minstens net zo passief-agressief communiceert als ik.
Het leven is dus een stuk makkelijker als je geen ruggengraat hebt?quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben erachter gekomen als ik meteen toegeef dat de schuld bij mij ligt(zelfs als dat niet zo is) ze veel meer voor je doen
100%quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben erachter gekomen als ik meteen toegeef dat de schuld bij mij ligt(zelfs als dat niet zo is) ze veel meer voor je doen
quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:00 schreef Caland het volgende:
Leuk
Wat voor werk doe jij?quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het leven is dus een stuk makkelijker als je geen ruggengraat hebt?
quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:24 schreef Zipportal het volgende:
GGMM heeft je zojuist genoemd.
Weggeklikt.
Was je Opel nu al kapotquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:56 schreef Caland het volgende:
Boys
Auto is weer gemaakt
Dit even ter info
quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:56 schreef Caland het volgende:
Boys
Auto is weer gemaakt
Dit even ter info
Nouja kapot, blijkbaar een lampje aangelaten waardoor de accu leeg was.quote:
Dom varken.quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja kapot, blijkbaar een lampje aangelaten waardoor de accu leeg was.
Dom varken.quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je accu leeg is kan je dat zelden zonder hulp maken, beste user @Buitendamquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:11 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind het vooral stuitend dat iemand met een lege accu claimt dat "de auto moet worden gemaakt."
Hoe verwoordt zo iemand het dan als ie (bijvoorbeeld) 's avonds zijn telefoon aan de oplader legt?
Ik ga controleren of dit waar is. Zo ja, dan lijkt het mij verstandig om te doen alsof er niets is gebeurd en dit dood te zwijgen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je accu leeg is kan je dat zelden zonder hulp maken, beste user @:buitendam
kijk eens dom, ja ho maarquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:17 schreef GGMM het volgende:
Maken?
Gewoon een kwestie van stroom krijgen via een andere auto toch?
Nee, duurde precies 10 minutenquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]ik lees het nu op de site van ANWB. Hij vindt startkabels aan een andere auto bevestigen en de accu opladen een behoorlijke reparatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |