Verwijderd en genote.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:58 schreef aTypisch het volgende:
ja godver
nu staat er lol onder die gruwelijke video
@:ggmm edit graag!
Hij roept de hele tijd OG OG OG OG OGquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:58 schreef aTypisch het volgende:
ja godver
nu staat er lol onder die gruwelijke video
@:ggmm edit graag!
quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, jij maakt je nog steeds druk om dat boomergriepje.
Al gezegd waarom ik dat vind.quote:
Ik maakte even gebruik van mijn witte privilege door te lunchen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:01 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht net dat Scrummie geen comeback had op de reactie van Caland, maar nu post hij toch een-smiley
Lekker bezig maat!
Wat heb je gegeten?quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik maakte even gebruik van mijn witte privilege door te lunchen.
wtfquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zonder, ik hou niet van mosterd.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zonder, ik hou niet van mosterd.
Nog nooit van gehoord, geen idee. Zou zeggen meisjes.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:03 schreef Coco. het volgende:
@:maxi-mus
Is Fan een meisjesnaam of een jongensnaam?
Fan die kan er wat van. Ik zou zeggen ; meisjequote:Op donderdag 4 juni 2020 13:03 schreef Coco. het volgende:
@:maxi-mus
Is Fan een meisjesnaam of een jongensnaam?
Seksist.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fan die kan er wat van. Ik zou zeggen ; meisje
Het is iemand uit Sneek, dus ik dacht jij wist dat wel.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, geen idee. Zou zeggen meisjes.
Oh dan is het dus geen naam, maar een spraakgebrek.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het is iemand uit Sneek, dus ik dacht jij wist dat wel.
Het wordt echt hoog tijd voor een nieuwe signature maat.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh dan is het dus geen naam, maar een spraakgebrek.
Ik ken wel iemand uit Sneek met een soortgelijke naam (lol) maar begin nu te twijfelen. Dat is een meisje van rond de 22.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het is iemand uit Sneek, dus ik dacht jij wist dat wel.
Jellyquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wordt echt hoog tijd voor een nieuwe signature maat.
Pics?quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand uit Sneek met een soortgelijke naam (lol) maar begin nu te twijfelen. Dat is een meisje van rond de 22.
Ik had gelijkquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand uit Sneek met een soortgelijke naam (lol) maar begin nu te twijfelen. Dat is een meisje van rond de 22.
Nouja zegquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Dus je kan wel gewoon blijven FOKken?
Oh jammer, maar bedankt voor het melden.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:17 schreef Caland het volgende:
WAARSCHUWING
Wegens het leeg zijn van mijn accu volgen er vandaag geen foto’s van de vislunch
Dit zal worden uitgesteld naar morgen
@:ggmm @:coco. @:maxi-mus @:madame_paon
Dit is een teleurstelling, maar gezien de omstandigheden heb ik er begrip voor.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:17 schreef Caland het volgende:
WAARSCHUWING
Wegens het leeg zijn van mijn accu volgen er vandaag geen foto’s van de vislunch
quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:17 schreef Caland het volgende:
WAARSCHUWING
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |