haags_kwartiertje & Jippie68 tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHoSPOILER: Rijm winnaar april HiDiHoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Altijd lekker tochquote:
O, dat is ellende hequote:Op zondag 24 mei 2020 10:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb een update maar hij blijft maar laden
met caramelquote:
Zekerquote:
Ja, dat is ook het eerste wat ik in de ochtend pakquote:
O. en geen idee hoe het kan?quote:Op zondag 24 mei 2020 10:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja weer app die hier op zit doet ook niet meer, en microsoft store ook niet meer
Nee, heb al naar oplossing gezocht maar helpt niks..quote:
Ja makkelijk maar is ook gezelligquote:Op zondag 24 mei 2020 10:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha jaMiddernacht soms in bed denken wat ik allemaal wil eten maar heb meestal toch niet in huis wat ik wil en dan de volgende dag halen bij de supermarkt
![]()
Wel makkelijk he, bij je ouders etenGa ik vandaag ook eindelijk weer doen
Ja ze heeft hopelijk een top dag onze Limoenquote:Op zondag 24 mei 2020 11:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja makkelijk maar is ook gezelligenjoy!!
Dank uquote:Op zondag 24 mei 2020 11:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja makkelijk maar is ook gezelligenjoy!!
Geniet ervan meid ik heb t vanavond op werk en losquote:Op zondag 24 mei 2020 11:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dank uGelukkig maar 1 dagje want al die drukte hoef ik ook niet iedere dag
Netjesquote:Op zondag 24 mei 2020 10:52 schreef Jippie68 het volgende: [..]
Ja, deadline werd ineens vervroegd en heb ik ipv 1 a4 er 8 volgeschrevenis nachtwerk geworden maar mijn opdrachtgever was er heel erg blij mee. In plaats van een artikel is het nu een handreiking geworden wat naar de leden is verstuurd. En heb ik afgelopen week alsnog een artikel moeten schrijven
, maar voelt goed als je 'zinnig' werk levert ♥
Pak je wat lekkers een optie?quote:
Jij maakt een goed punt.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Pak je wat lekkers een optie?
ik was deze elke week! Ofja ik hou hem even onder de kraan. Is dat niet goed??quote:Op zondag 24 mei 2020 10:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds je mondkapje op ook![]()
wel iedere keer een nieuwe he ?mondkapjes recyclen doen we niet aan!
zet graag de puntjes op de i voor je hoorquote:
RIP @noodgangquote:Op zondag 24 mei 2020 11:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
ik was deze elke week! Ofja ik hou hem even onder de kraan. Is dat niet goed??
Ik reageer alsof serieuze vraag is nee is niet goed ... of je moet door wasmachine halenquote:Op zondag 24 mei 2020 11:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Absoluutquote:Op zondag 24 mei 2020 11:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja ze heeft hopelijk een top dag onze Limoen![]()
Is je familie zo druk ja?quote:Op zondag 24 mei 2020 11:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dank uGelukkig maar 1 dagje want al die drukte hoef ik ook niet iedere dag
Ik zal teveel bezig zijn met mijn neefjes en nichtjes spelenquote:Op zondag 24 mei 2020 11:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Geniet ervan meid ik heb t vanavond op werk en los![]()
![]()
![]()
Jay jay heeft hele dag de vreetzak
suikerfeest met familie is druk in keuken ect echt mega feestjequote:
Netjes Moen Zeer Netjes . wij op werk maken allemaal ietsquote:Op zondag 24 mei 2020 11:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zal teveel bezig zijn met mijn neefjes en nichtjes spelenEn qua eten doen wij eigenlijk niet meer dan normaal. Avond weet ik dat er kip is, ik vroeg erom
En middag gwn thee/koffie, nootjes en wat koekjes van de supermarkt
Mijn familie niet. Mijn neefjes van 4&5 en nichtjes van 2,5 welquote:
ik had voor gister avond dolmar gemaaktquote:Op zondag 24 mei 2020 11:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mijn familie niet. Mijn neefjes van 4&5 en nichtjes van 2,5 welmet hen moet ik straks heel de tijd spelen en naar buiten nemen. Alleen zou het vandaag regenen dus wordt binnen verstoppertje spelen ofzo
Er is hier wel een topic ergens op FOK waar je wat kan vragenquote:Op zondag 24 mei 2020 10:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, heb al naar oplossing gezocht maar helpt niks..
Jaaaaquote:Op zondag 24 mei 2020 11:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dit Corona gedoe ons maar 1 keer overkomtquote:Op zondag 24 mei 2020 11:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Netjesmaar straks gaat hij dit iedere keer verwachten
En dat het snel over is JIppie of er snel een vaccin komtquote:Op zondag 24 mei 2020 11:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dit Corona gedoe ons maar 1 keer overkomt
Ow dat is wel lekker ja. Kregen we vroeger altijd van de burenquote:Op zondag 24 mei 2020 11:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik had voor gister avond dolmar gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mijn familie niet. Mijn neefjes van 4&5 en nichtjes van 2,5 welmet hen moet ik straks heel de tijd spelen en naar buiten nemen. Alleen zou het vandaag regenen dus wordt binnen verstoppertje spelen ofzo
Precies en geen lockdowns meer hoeven te ervaren.. ik had nu suikerfeest in turkije moeten vierenquote:Op zondag 24 mei 2020 11:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik kan dat dagelijks etenquote:Op zondag 24 mei 2020 11:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow dat is wel lekker ja. Kregen we vroeger altijd van de buren
Goedemorgen noodgang, @InverHouse, @JochemSjakie, @Zeroku, @SebbeSwensje en alle anderen!quote:Op zondag 24 mei 2020 11:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
viespeukquote:Op zondag 24 mei 2020 11:10 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Goedemorgen noodgang, @:InverHouse, @:JochemSjakie, @:Zeroku, @:Sebbeswensje en alle anderen!
Nee viespeuk op 60 graden wassen
en je handen wassen!
Dat geloof ik wel jaquote:Op zondag 24 mei 2020 11:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
suikerfeest met familie is druk in keuken ect echt mega feestje
Ja en dat het snel voorbij is en alles weer normaal wordt. Al denk ik dat het nog lang gaat duren voor alles weer normaal is.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
dat dus maar zijn op goede wegquote:Op zondag 24 mei 2020 11:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja en dat het snel voorbij is en alles weer normaal wordt. Al denk ik dat het nog lang gaat duren voor alles weer normaal is.
Geen zin in een tweede keer idd
Of je mondkapje 3 dagen ergens neer leggen en niet aanraken.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:10 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Goedemorgen noodgang, @:InverHouse, @:JochemSjakie, @:Zeroku, @:Sebbeswensje en alle anderen!
Nee viespeuk op 60 graden wassen
en je handen wassen!
Doe ik dat straks welquote:Op zondag 24 mei 2020 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is hier wel een topic ergens op FOK waar je wat kan vragen
Stoor kerelquote:
quote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
ook wel leuk maar snap wat je bedoeld
Gisteren bij het klussen waren ook de 3 kinderen van de buurman erbij. Zooooo ondeugend![]()
hij kreeg niks gedaan
Welterustenquote:Op zondag 24 mei 2020 11:13 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar oke. Tijd om te gaan![]()
Was leuk en gezellig.Fijne dag allemaal
Fijne dag moen!quote:Op zondag 24 mei 2020 11:13 schreef Limoentjuh het volgende:
Nee nog niet gedaan, denk ook niet dat het daar door komtquote:Op zondag 24 mei 2020 11:15 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Heb je je cache geleegd? Hier werkt CCleaner altijd goed op Windows PC en Android tablet.
Fijn dat je terug bent en weer vaker komt maatje really friendsquote:Op zondag 24 mei 2020 11:13 schreef Limoentjuh het volgende:
100quote:
Heel veel plezier!quote:Op zondag 24 mei 2020 11:13 schreef Limoentjuh het volgende:
ja doe wel voorzichtigquote:Op zondag 24 mei 2020 11:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Ben nu geschiedenis cookies en gecachte afbeeldingen aan t wissen
Doe dat wel vaker geschiedenis sowiesoquote:
Probleem kan soms ook door een recent geïnstalleerde app komen, maar eerst dit uitproberen.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Ben nu geschiedenis cookies en gecachte afbeeldingen aan t wissen
Ik wilde laatst ook zo stoffen masker kopen. Twee lagen katoen waar je een soort van filter zelf in moest doen drie lagen keuken rol gaf maar een bescherming van 89 %. Maar dan heb je wel 5 lagen voor je mond/neus zitten.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe dat wel vaker geschiedenis sowieso
Heb geen app gedownload op mijn laptopquote:Op zondag 24 mei 2020 11:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Probleem kan soms ook door een recent geïnstalleerde app komen, maar eerst dit uitproberen.
ik ook nietquote:Op zondag 24 mei 2020 11:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb geen app gedownload op mijn laptop
Ja, ik doe dat ook regelmatigquote:Op zondag 24 mei 2020 11:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe dat wel vaker geschiedenis sowieso
Een hele goedemorgenquote:
Lijkt niet zo gemakkelijk te zijn. Zet eerst je virusscanner en firewall eens (tijdelijk) uit. Anders geen idee.quote:Op zondag 24 mei 2020 10:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, heb al naar oplossing gezocht maar helpt niks..
Of een recente update van een reeds geïnstalleerde app?quote:Op zondag 24 mei 2020 11:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb geen app gedownload op mijn laptop
Wie had hem vannacht of was je er niet?quote:
Heb ik nietquote:Op zondag 24 mei 2020 11:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lijkt niet zo gemakkelijk te zijn. Zet eerst je virusscanner en firewall eens (tijdelijk) uit. Anders geen idee.
https://answers.microsoft(...)8b-a683-2c078292fba0
Al weer is er wel goed in hequote:
Is dat een referentie naar Debiteuren, Crediteuren?quote:
Ik hou het bij chirurgische maskers type IIR, ik kan ze gewoon kopen ook in Nederland dus als de zorg ze nodig heeft kunnen ze ook daar gekocht worden.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde laatst ook zo stoffen masker kopen. Twee lagen katoen waar je een soort van filter zelf in moest doen drie lagen keuken rol gaf maar een bescherming van 89 %. Maar dan heb je wel 5 lagen voor je mond/neus zitten.
Nee ook nietquote:Op zondag 24 mei 2020 11:25 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Of een recente update van een reeds geïnstalleerde app?
Die heb je standaard met Windows 10. Maar de originele zou het probleem eigenlijk niet kunnen zijn.quote:
Ja voorheen zette ik er juffrouw jannie bij maar dat vonden sommige dames niet leukquote:Op zondag 24 mei 2020 11:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is dat een referentie naar Debiteuren, Crediteuren?
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:28 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja voorheen zette ik er juffrouw jannie bij maar dat vonden sommige dames niet leuk![]()
Ja, maar weet niet of daar door komt...quote:Op zondag 24 mei 2020 11:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Windows heeft dat toch ingebouwd in 10?
Waarom nietquote:Op zondag 24 mei 2020 11:28 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja voorheen zette ik er juffrouw jannie bij maar dat vonden sommige dames niet leuk![]()
Ik zal ook eens op jacht gaan.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:27 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik hou het bij chirurgische maskers type IIR, ik kan ze gewoon kopen ook in Nederland dus als de zorg ze nodig heeft kunnen ze ook daar gekocht worden.
Hey aKboRquote:Op zondag 24 mei 2020 11:28 schreef aKboR het volgende:
[..]
NIet, zal er aan denkenquote:
Sorry dat ik het vraag, maar ik heb er ws overheen gelezen door de drukte. Zie dat er er ws softwareprobleem is met je software maar wat gaat er verkeerd of werkt er nu niet?quote:Op zondag 24 mei 2020 11:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, maar weet niet of daar door komt...
Dat doe je dan goed in zo korte tijd.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:30 schreef aKboR het volgende:
[..]
Moge Dot.. je en uitgeslapen ook. Was schijnbaar genoeg
Nou de Weer app die hier op staat doet ineens niet meer blijft laden, Microsoft Store ook niet en bij Windows Update blijft ie zoeken naar Update..quote:Op zondag 24 mei 2020 11:31 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Sorry dat ik het vraag, maar ik heb er ws overheen gelezen door de drukte. Zie dat er er ws softwareprobleem is met je software maar wat gaat er verkeerd of werkt er nu niet?
Kan zijn dat ik vanmiddag weer inzak.. Ik weet t niet maar voel me goed uitgerust nu.quote:
Is de Weerapp zelf nog wel in de lucht? Soms stoppen bedrijfjes daarmee of brengen ze een nieuwe app uit. Welke weer app is het?quote:Op zondag 24 mei 2020 11:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou de Weer app die hier op staat doet ineens niet meer blijft laden, Microsoft Store ook niet en bij Windows Update blijft ie zoeken naar Update..
Soms kom je dan leuke grappige opmerkingen tegen, maar als het zo druk is ben ik al blij als ik het lopende topic bij kan houdenquote:
Denk het welquote:Op zondag 24 mei 2020 11:35 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Is de Weerapp zelf nog wel in de lucht? Soms stoppen bedrijfjes daarmee of brengen ze een nieuwe app uit. Welke weer app is het?
klopt ik lees dan beide maar terug lezen geeft ook leuke info enzoquote:Op zondag 24 mei 2020 11:36 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Soms kom je dan leuke grappige opmerkingen tegen, maar als het zo druk is ben ik al blij als ik het lopende topic bij kan houden
Nog niet gedaan, maar hij blijft zoeken naar Updatesquote:Op zondag 24 mei 2020 11:37 schreef Stoorzendert het volgende:
Domme vraag misschien. Maar heb je de PC al een keer opnieuw opgestart? Normaalgesproken worden de updates dan pas geïnstalleerd.
Doome vragen bestaan niet domme antwoorden welquote:Op zondag 24 mei 2020 11:37 schreef Stoorzendert het volgende:
Domme vraag misschien. Maar heb je de PC al een keer opnieuw opgestart? Normaalgesproken worden de updates dan pas geïnstalleerd.
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:34 schreef aKboR het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik vanmiddag weer inzak.. Ik weet t niet maar voel me goed uitgerust nu.
Ik zal t wel zien.
Weer nodigd niet uit om naar buiten te gaan dus blijf maar thuis denk ik.
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Doome vragen bestaan niet domme antwoorden wel
Acerquote:
stel er eens 1quote:
Ja soms vertelt iemand een nieuwsfeitje wat je gemist hebtquote:Op zondag 24 mei 2020 11:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt ik lees dan beide maar terug lezen geeft ook leuke info enzo
Dat zie je dan wel weer. Je hebt de tijd aan jezelf.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:34 schreef aKboR het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik vanmiddag weer inzak.. Ik weet t niet maar voel me goed uitgerust nu.
Ik zal t wel zien.
Weer nodigd niet uit om naar buiten te gaan dus blijf maar thuis denk ik.
Hup, even herstarten voordat je mappen gaat weggooien of in de cmd prompt gaat rotzooien. Wij wachten wel evenquote:Op zondag 24 mei 2020 11:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nog niet gedaan, maar hij blijft zoeken naar Updates
Heb dit wel gevonden
https://www.ct.nl/hotline/windows-update-blijft-hangen/
Devzero fijne user om te lezen en ja weet best leuke dingetjesquote:Op zondag 24 mei 2020 11:42 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja soms vertelt iemand een nieuwsfeitje wat je gemist hebt
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:42 schreef aKboR het volgende:
Ik denk ik kijk ook even naar de Windows update![]()
Boem pc meteen bezig en installeren..
WEL JAMMER WIND ISGUNSTIGquote:Op zondag 24 mei 2020 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zie je dan wel weer. Je hebt de tijd aan jezelf.
Het is inderdaad niet echt lekker weer om er op uit te gaan.
geen domme vraag hoor hier is het antwoord . ligt eraan of je eronder staat en in gaatquote:
Doe ik dat evenquote:Op zondag 24 mei 2020 11:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hup, even herstarten voordat je mappen gaat weggooien of in de cmd prompt gaat rotzooien. Wij wachten wel even
Hier normaal ookquote:Op zondag 24 mei 2020 11:42 schreef aKboR het volgende:
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
geen domme vraag hoor hier is het antwoord . ligt eraan of je eronder staat en in gaat
Droogkloot eerste klas ❤️ moet vaak om hem lachenquote:Op zondag 24 mei 2020 11:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Devzero fijne user om te lezen en ja weet best leuke dingetjes
Ik dus ook en gewoon relaxt. sociaal en vriendelijkquote:Op zondag 24 mei 2020 11:45 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Droogkloot eerste klas ❤️ moet vaak om hem lachen
als het bevroren is kan het hard aan komenquote:
Windows is flink bezig met updates de laatste weken, heb er al 2 gehadquote:Op zondag 24 mei 2020 11:42 schreef aKboR het volgende:
quote:
Waarom?quote:Op zondag 24 mei 2020 11:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
als het bevroren is kan het hard aan komen
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
Geniaal onze antwoorden samen
hIJ DOET T START IN IEDER GEVAL OP ik ben flauwquote:
Ja, dat dacht ik al wel. Het is hier droog, regent het bij jou dan?quote:
als je erop gaat kan je uitglijden moet je schaatjes aan . en onderd e douche gat in je baby bolletjequote:
Bij jou is er iets mis met je toetsenbord. Ook in de vaatwasser gedaan?quote:Op zondag 24 mei 2020 11:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hIJ DOET T START IN IEDER GEVAL OP ik ben flauw
was machine ja kut capsquote:Op zondag 24 mei 2020 11:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bij jou is er iets mis met je toetsenbord. Ook in de vaatwasser gedaan?
Helpt niksquote:
hoe heet jequote:
Erg he, heb je niemand die even kan kijken MrsL ?quote:
jaquote:Op zondag 24 mei 2020 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al wel. Het is hier droog, regent het bij jou dan?
Arme jij.quote:
Trotsquote:Op zondag 24 mei 2020 11:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Het is gelukt Weer app en Microsoft Store doen het weer..
Gelukkigquote:Op zondag 24 mei 2020 11:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Het is gelukt Weer app en Microsoft Store doen het weer..
Hmm jammerquote:Op zondag 24 mei 2020 11:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Helpt niks
Oh updates blijft zoeken doet ie niet meer
Zo te kijken of de Weer app het nu wel doet
neequote:Op zondag 24 mei 2020 11:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Serieuze vraag kan je met abbo je dm afsluiten
Mijn toetsenbord werkt wel weer na zijn avontuur in de vaatwasserquote:
owquote:
Hey Inverquote:
dank voor je antwoord vriendquote:
Op je PC kan je meer instellen dan op mobielquote:Op zondag 24 mei 2020 12:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dus je kan je dm niet dicht zetten?
❤️quote:Op zondag 24 mei 2020 12:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Bedankt voor jullie hulp Jippie en Stoorc
pm?quote:
Kerel fijn he dat Limoen terug isquote:
Ja private messagequote:
Ik liep net op mijn sokken naar buiten. Ja water is natquote:Op zondag 24 mei 2020 12:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
iedereen nu in de regen gaan staan kijken of water nat is
hahaha en nu heb je koude pootjesquote:Op zondag 24 mei 2020 12:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik liep net op mijn sokken naar buiten. Ja water is nat
Wbquote:
hoop hierquote:
Gaat t goed met ze AKquote:
Jaaaquote:Op zondag 24 mei 2020 12:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Kerel fijn he dat Limoen terug is
Ik vroeg mij af hoe de stand zou zijn als ik ineens meetel, vind dat altijd wel grappig om te zienquote:Op zondag 24 mei 2020 12:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
de stand is best raar vind ik grote enorme verschillen
Pijnlijk Ak is heel pijnlijk en nu antiobiotica?quote:
Klinkt heerlijkquote:Op zondag 24 mei 2020 12:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb net lunch op ciabatta door midden op de grill
Ene helft met filet american met beetje mayo en peper, andere helft met komkommer salade
Smaakte ook heerlijkquote:
Nou het gaat niet meer om wie er wint de standen daar onder zijn het spel nuquote:Op zondag 24 mei 2020 12:16 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af hoe de stand zou zijn als ik ineens meetel, vind dat altijd wel grappig om te zien
lastig he niet heen kunnenquote:
top duurt alleen drie dagen voor aanslaatquote:
Thats the spirit family firstquote:
@devzero even vragenquote:Op zondag 24 mei 2020 12:16 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af hoe de stand zou zijn als ik ineens meetel, vind dat altijd wel grappig om te zien
Ah dat is handigquote:Op zondag 24 mei 2020 12:21 schreef Jippie68 het volgende:
Ipad standaard binnen, werkt perfect voor mijn Samsung Tab
is risicogroep met hart en longen dus liever nietquote:Op zondag 24 mei 2020 12:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar je mag toch wel weer naar je ouders ? Of hebben ze daar nog niks over gezegd
Ah Zo, nee dan beter nog maar ff wachtenquote:Op zondag 24 mei 2020 12:22 schreef aKboR het volgende:
[..]
is risicogroep met hart en longen dus liever niet
O beterschap voor je moeder aKboRquote:
oei beterschap en ja voorzichtigheid gebodenquote:Op zondag 24 mei 2020 12:22 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook doen hoor,quote:
O, dan is het wel uitkijken. Misschien indien nodig met een masker op aKboR?quote:Op zondag 24 mei 2020 12:22 schreef aKboR het volgende:
[..]
quote:
sterktequote:
Ja, ' probleem' met de videocalls ineens heel eenvoudig opgelost. Chromebook wordt morgen weer opgehaald, werkt op zich wel goed maar was toch zwaar met omklappen etc. 14 inch was handiger geweest en ik laat hem dan ws links liggen, zonde van mijn geld. Kijk wel verder maar heeft geen haast.quote:
Is het ondertussen gelukt met je PC MrsL ?quote:Op zondag 24 mei 2020 12:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah Zo, nee dan beter nog maar ff wachten
Ik heb niet de indruk dat ik hier wordt genegeerd en heb dat bij Haags helemaal niet. We chatten gewoon mee.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Als ik.in juni.niet mee speel dan ja dillema denk er over na dan negeren mensen mij zeer logisch want dan verkloot ik hun punten,,,, en dat zou ik.onprettig vinden. En ja dan post ik.in luchtledige, doe ik wel mee kom ik.nooit meer zo hoog werk examens ect dus what to do
klopt ik post snel en veel reageer vaak dan kost het hun wel punten om op mij te reageren. en dat is niet wat ik wensquote:Op zondag 24 mei 2020 12:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat ik hier wordt genegeerd en heb dat bij Haags helemaal niet. We chatten gewoon mee.
Dat is fijn, en laptop waar je niet veel aan hebt en te zwaar vind om meenemen is ook niksquote:Op zondag 24 mei 2020 12:27 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, ' probleem' met de videocalls ineens heel eenvoudig opgelost. Chromebook wordt morgen weer opgehaald, werkt op zich wel goed maar was toch zwaar met omklappen etc. 14 inch was handiger geweest en ik laat hem dan ws links liggen, zonde van mijn geld. Kijk wel verder maar heeft geen haast.
Hoezo omklappen dan JIppiequote:Op zondag 24 mei 2020 12:27 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, ' probleem' met de videocalls ineens heel eenvoudig opgelost. Chromebook wordt morgen weer opgehaald, werkt op zich wel goed maar was toch zwaar met omklappen etc. 14 inch was handiger geweest en ik laat hem dan ws links liggen, zonde van mijn geld. Kijk wel verder maar heeft geen haast.
Vind je Haags of mij hier dan deze maand een storende factor?quote:Op zondag 24 mei 2020 12:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik ga ook ingesprek met dev over juni want in luchtledige praten lijkt me niet zo waardevol mensen die op mij reageren en zo geen punten krijgen ook waardeloos.....
Yep, laptop opnieuw opgestartquote:Op zondag 24 mei 2020 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het ondertussen gelukt met je PC MrsL ?
Zo simpel kan het zijnquote:
Ja maar die weer app deed het al dagen nietquote:
Dan gewoon mee posten wanneer je tijd en zin hebtquote:Op zondag 24 mei 2020 12:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
En kan toch niet vol gas mee spelen werk examens ect gaat echt vet voor wordt ook vakantie tijd op werk dus erg drukjes, en ja ik hoef ook niet hoog te scoren meer..
EN die doet het nu ook weer?quote:Op zondag 24 mei 2020 12:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja maar die weer app deed het al dagen niet
Maar blijkbaar lag aan de updates die normaal gesproken gewoon goed doet als ik een update heb
ja precies dat gewoon dan ..... want denk mee kletsen niet mee doen is voor mij lastiger .. wilniemand verklote en meen ikquote:Op zondag 24 mei 2020 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan gewoon mee posten wanneer je tijd en zin hebt
Yepquote:
Is ook lastig dat kloptquote:Op zondag 24 mei 2020 12:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja precies dat gewoon dan ..... want denk mee kletsen niet mee doen is voor mij lastiger .. wilniemand verklote en meen ik
Daarom ik ben iemand die reageert en snel ook als ik punten zou krijgen voor het blokken van mijzelf bijvb was ik queenquote:
Mag ik vragen wat voor examen je gaat doen?quote:Op zondag 24 mei 2020 12:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
En kan toch niet vol gas mee spelen werk examens ect gaat echt vet voor wordt ook vakantie tijd op werk dus erg drukjes, en ja ik hoef ook niet hoog te scoren meer..
ja voor begeleidster niveau hoger weerquote:Op zondag 24 mei 2020 12:36 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor examen je gaat doen?
Mooi zo, niets is fijner als je pc/ laptop lekker werktquote:
heb alle verslagen opdrachten af nu de examens engels nederland rekenen en eind toetsquote:Op zondag 24 mei 2020 12:36 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor examen je gaat doen?
Leuk, interessante lesstof? Heb toen ook voortgezette opleiding gedaan, was een half jaar dacht ik 1 x pw vrijdag in Alkmaar.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja voor begeleidster niveau hoger weer
Nja hij deed het verder wel goed alleen die twee apps nietquote:Op zondag 24 mei 2020 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, niets is fijner als je pc/ laptop lekker werkt
ik deed evc traject dus verkorte versnelde opleiding ... dus moest veel thuis doen bergen werk moeten verzetten was zwaaar einde is in zichtquote:Op zondag 24 mei 2020 12:39 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Leuk, interessante lesstof? Heb toen ook voortgezette opleiding gedaan, was een half jaar dacht ik 1 x pw vrijdag in Alkmaar.
Ja het punten halen kan zeer verslavend zijn, ik heb dat ook ervaren. Maar denk het nu onder controle te hebben.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dus echt geen tijd om hier uren te gaan zitten voor veel mega punten dit gaat voor
Heb je ze er af en weer opnieuw opgezet?quote:Op zondag 24 mei 2020 12:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja hij deed het verder wel goed alleen die twee apps niet
Nee alleen laptop opnieuw opgestart, toen deden ze het ineens weerquote:Op zondag 24 mei 2020 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je ze er af en weer opnieuw opgezet?
Ik heb nooit het idee gehad dat je echt een punten jager was hoor JIppie.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:40 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja het punten halen kan zeer verslavend zijn, ik heb dat ook ervaren. Maar denk het nu onder controle te hebben.
Is dat Erkennen Verworven Competenties? Is de enige EVC afkorting die ik kenquote:Op zondag 24 mei 2020 12:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik deed evc traject dus verkorte versnelde opleiding ... dus moest veel thuis doen bergen werk moeten verzetten was zwaaar einde is in zicht
Mooi, altijd vervelend als de pc/laptop kuren krijgt met/na update.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee alleen laptop opnieuw opgestart, toen deden ze het ineens weer
Hey Moon. Duurt nog wel ffkesquote:
Nou ik heb een aantal keren halfslapend met de tablet op mijn borst nog wat punten proberen te halenquote:Op zondag 24 mei 2020 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nooit het idee gehad dat je echt een punten jager was hoor JIppie.
Maar dat heb ik hier al een paar keer gezegd.
Heb je nog even kunnen slapen?quote:
O echt waar. Dat is dan weer iets wat wij niet zienquote:Op zondag 24 mei 2020 12:51 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nou ik heb een aantal keren halfslapend met de tablet op mijn borst nog wat punten proberen te halen
maar de laatste keer realiseerde ik mij dat ik eigenlijk wel vreemd deed
Klopt ik wil het dan opgelost hebbenquote:Op zondag 24 mei 2020 12:49 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Mooi, altijd vervelend als de pc/laptop kuren krijgt met/na update.
Hey Inverquote:
Jipp ik stuur je vd week mijn boeken door via dm heb je beetje beeld van mijn studie veel psycholie nlquote:Op zondag 24 mei 2020 12:49 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Mooi, altijd vervelend als de pc/laptop kuren krijgt met/na update.
Balen is dat hequote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt waar. Dat is dan weer iets wat wij niet zien
Boeiend!quote:Op zondag 24 mei 2020 12:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jipp ik stuur je vd week mijn boeken door via dm heb je beetje beeld van mijn studie veel psycholie nl
al jaagde je op punten dat is spel tochquote:Op zondag 24 mei 2020 12:51 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nou ik heb een aantal keren halfslapend met de tablet op mijn borst nog wat punten proberen te halen
maar de laatste keer realiseerde ik mij dat ik eigenlijk wel vreemd deed
Zou wel een mooi gezicht zijnquote:
Zeker voor jou zijn mooie studie boeken meen ik. wel pittig automutilatie zelfverwonding ook veel van geleerd maar de rest is psychologiequote:
Ja, maar niet de bedoeling dat ik er mijn slaap voor op offerquote:Op zondag 24 mei 2020 12:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
al jaagde je op punten dat is spel toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |