Mjam. nog iets speciaals koken?quote:Op zondag 24 mei 2020 10:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja officieel vandaag gister avond los met food![]()
![]()
Je hebt nog steeds je mondkapje op ookquote:Op zondag 24 mei 2020 10:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Limoentjuuuu7uuuuuuuuuuuuuuuuhhhhh!!!! Allerfrisfruitigst fruithapje van dit forum![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vijf taarten gebakkenquote:
We gaan vandaag los veel zoetige taarten hapjes ectquote:
Lekker hoor, jaloersquote:Op zondag 24 mei 2020 10:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
We gaan vandaag los veel zoetige taarten hapjes ect
Herkenbaar ditquote:Op zondag 24 mei 2020 10:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
grap van de dag.
Haha nee ben je gek! Ik HAAT het, soms gwn een boterham en wat fruit omdat ik geen zin heb maar toch wat moet eten![]()
Jij wel dagelijks dan ?
Ja, deadline werd ineens vervroegd en heb ik ipv 1 a4 er 8 volgeschrevenquote:Op zondag 24 mei 2020 10:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dank je wel jippiee![]()
Had je deadline vorige keer gehaald en nog iets met de worcestersaus gedaan ?
whyquote:
Ah je bent weer zo liefquote:Op zondag 24 mei 2020 10:46 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb je gemist joh!! hoe is het? hoe was het suikerfeest??
Hey Inverquote:
O dat is snelquote:
Ja ik kreeg het mee van jacqquote:Op zondag 24 mei 2020 10:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah je bent weer zo lief![]()
![]()
Heb jullie ook gemist. Met mij gaat het wel.
Suikerfeest is pas vandaagmoet zo echt vertrekken richting mijn ouders
had ik 30 minuten geleden al moeten doen
![]()
Hoe is het met jou lieve maanlichtje ?
Ow en ik had ook die mona toetjes gehaald. Mango witte chocola en peer karamel.Zooooooo lekker
quote:
Hahaha jaquote:Op zondag 24 mei 2020 10:52 schreef engine het volgende:
[..]
Herkenbaar dit![]()
Soms krijg ik dan toch honger later en sta ik ineens om middernacht te koken
Maar nee zeker niet dagelijks. Eet sowieso 3 of 4 dagen in de week bij m'n ouders. En als ik weg ben kook ik ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |