Gaat t goed met ze AKquote:
Jaaaquote:Op zondag 24 mei 2020 12:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Kerel fijn he dat Limoen terug is
Ik vroeg mij af hoe de stand zou zijn als ik ineens meetel, vind dat altijd wel grappig om te zienquote:Op zondag 24 mei 2020 12:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
de stand is best raar vind ik grote enorme verschillen
Pijnlijk Ak is heel pijnlijk en nu antiobiotica?quote:
Klinkt heerlijkquote:Op zondag 24 mei 2020 12:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb net lunch op ciabatta door midden op de grill
Ene helft met filet american met beetje mayo en peper, andere helft met komkommer salade
Smaakte ook heerlijkquote:
Nou het gaat niet meer om wie er wint de standen daar onder zijn het spel nuquote:Op zondag 24 mei 2020 12:16 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af hoe de stand zou zijn als ik ineens meetel, vind dat altijd wel grappig om te zien
lastig he niet heen kunnenquote:
top duurt alleen drie dagen voor aanslaatquote:
Thats the spirit family firstquote:
@devzero even vragenquote:Op zondag 24 mei 2020 12:16 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af hoe de stand zou zijn als ik ineens meetel, vind dat altijd wel grappig om te zien
Ah dat is handigquote:Op zondag 24 mei 2020 12:21 schreef Jippie68 het volgende:
Ipad standaard binnen, werkt perfect voor mijn Samsung Tab
is risicogroep met hart en longen dus liever nietquote:Op zondag 24 mei 2020 12:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar je mag toch wel weer naar je ouders ? Of hebben ze daar nog niks over gezegd
Ah Zo, nee dan beter nog maar ff wachtenquote:Op zondag 24 mei 2020 12:22 schreef aKboR het volgende:
[..]
is risicogroep met hart en longen dus liever niet
O beterschap voor je moeder aKboRquote:
oei beterschap en ja voorzichtigheid gebodenquote:Op zondag 24 mei 2020 12:22 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook doen hoor,quote:
O, dan is het wel uitkijken. Misschien indien nodig met een masker op aKboR?quote:Op zondag 24 mei 2020 12:22 schreef aKboR het volgende:
[..]
quote:
sterktequote:
Ja, ' probleem' met de videocalls ineens heel eenvoudig opgelost. Chromebook wordt morgen weer opgehaald, werkt op zich wel goed maar was toch zwaar met omklappen etc. 14 inch was handiger geweest en ik laat hem dan ws links liggen, zonde van mijn geld. Kijk wel verder maar heeft geen haast.quote:
Is het ondertussen gelukt met je PC MrsL ?quote:Op zondag 24 mei 2020 12:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah Zo, nee dan beter nog maar ff wachten
Ik heb niet de indruk dat ik hier wordt genegeerd en heb dat bij Haags helemaal niet. We chatten gewoon mee.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Als ik.in juni.niet mee speel dan ja dillema denk er over na dan negeren mensen mij zeer logisch want dan verkloot ik hun punten,,,, en dat zou ik.onprettig vinden. En ja dan post ik.in luchtledige, doe ik wel mee kom ik.nooit meer zo hoog werk examens ect dus what to do
klopt ik post snel en veel reageer vaak dan kost het hun wel punten om op mij te reageren. en dat is niet wat ik wensquote:Op zondag 24 mei 2020 12:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat ik hier wordt genegeerd en heb dat bij Haags helemaal niet. We chatten gewoon mee.
Dat is fijn, en laptop waar je niet veel aan hebt en te zwaar vind om meenemen is ook niksquote:Op zondag 24 mei 2020 12:27 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, ' probleem' met de videocalls ineens heel eenvoudig opgelost. Chromebook wordt morgen weer opgehaald, werkt op zich wel goed maar was toch zwaar met omklappen etc. 14 inch was handiger geweest en ik laat hem dan ws links liggen, zonde van mijn geld. Kijk wel verder maar heeft geen haast.
Hoezo omklappen dan JIppiequote:Op zondag 24 mei 2020 12:27 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, ' probleem' met de videocalls ineens heel eenvoudig opgelost. Chromebook wordt morgen weer opgehaald, werkt op zich wel goed maar was toch zwaar met omklappen etc. 14 inch was handiger geweest en ik laat hem dan ws links liggen, zonde van mijn geld. Kijk wel verder maar heeft geen haast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |