Ja, ik doe dat ook regelmatigquote:Op zondag 24 mei 2020 11:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe dat wel vaker geschiedenis sowieso
Een hele goedemorgenquote:
Lijkt niet zo gemakkelijk te zijn. Zet eerst je virusscanner en firewall eens (tijdelijk) uit. Anders geen idee.quote:Op zondag 24 mei 2020 10:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, heb al naar oplossing gezocht maar helpt niks..
Of een recente update van een reeds geïnstalleerde app?quote:Op zondag 24 mei 2020 11:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb geen app gedownload op mijn laptop
Wie had hem vannacht of was je er niet?quote:
Heb ik nietquote:Op zondag 24 mei 2020 11:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lijkt niet zo gemakkelijk te zijn. Zet eerst je virusscanner en firewall eens (tijdelijk) uit. Anders geen idee.
https://answers.microsoft(...)8b-a683-2c078292fba0
Al weer is er wel goed in hequote:
Is dat een referentie naar Debiteuren, Crediteuren?quote:
Ik hou het bij chirurgische maskers type IIR, ik kan ze gewoon kopen ook in Nederland dus als de zorg ze nodig heeft kunnen ze ook daar gekocht worden.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde laatst ook zo stoffen masker kopen. Twee lagen katoen waar je een soort van filter zelf in moest doen drie lagen keuken rol gaf maar een bescherming van 89 %. Maar dan heb je wel 5 lagen voor je mond/neus zitten.
Nee ook nietquote:Op zondag 24 mei 2020 11:25 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Of een recente update van een reeds geïnstalleerde app?
Die heb je standaard met Windows 10. Maar de originele zou het probleem eigenlijk niet kunnen zijn.quote:
Ja voorheen zette ik er juffrouw jannie bij maar dat vonden sommige dames niet leukquote:Op zondag 24 mei 2020 11:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is dat een referentie naar Debiteuren, Crediteuren?
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:28 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja voorheen zette ik er juffrouw jannie bij maar dat vonden sommige dames niet leuk![]()
Ja, maar weet niet of daar door komt...quote:Op zondag 24 mei 2020 11:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Windows heeft dat toch ingebouwd in 10?
Waarom nietquote:Op zondag 24 mei 2020 11:28 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja voorheen zette ik er juffrouw jannie bij maar dat vonden sommige dames niet leuk![]()
Ik zal ook eens op jacht gaan.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:27 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik hou het bij chirurgische maskers type IIR, ik kan ze gewoon kopen ook in Nederland dus als de zorg ze nodig heeft kunnen ze ook daar gekocht worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |