Stoor kerelquote:
quote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
ook wel leuk maar snap wat je bedoeld
Gisteren bij het klussen waren ook de 3 kinderen van de buurman erbij. Zooooo ondeugend![]()
hij kreeg niks gedaan
Welterustenquote:Op zondag 24 mei 2020 11:13 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar oke. Tijd om te gaan![]()
Was leuk en gezellig.Fijne dag allemaal
Fijne dag moen!quote:Op zondag 24 mei 2020 11:13 schreef Limoentjuh het volgende:
Nee nog niet gedaan, denk ook niet dat het daar door komtquote:Op zondag 24 mei 2020 11:15 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Heb je je cache geleegd? Hier werkt CCleaner altijd goed op Windows PC en Android tablet.
Fijn dat je terug bent en weer vaker komt maatje really friendsquote:Op zondag 24 mei 2020 11:13 schreef Limoentjuh het volgende:
100quote:
Heel veel plezier!quote:Op zondag 24 mei 2020 11:13 schreef Limoentjuh het volgende:
ja doe wel voorzichtigquote:Op zondag 24 mei 2020 11:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Ben nu geschiedenis cookies en gecachte afbeeldingen aan t wissen
Doe dat wel vaker geschiedenis sowiesoquote:
Probleem kan soms ook door een recent geïnstalleerde app komen, maar eerst dit uitproberen.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Ben nu geschiedenis cookies en gecachte afbeeldingen aan t wissen
Ik wilde laatst ook zo stoffen masker kopen. Twee lagen katoen waar je een soort van filter zelf in moest doen drie lagen keuken rol gaf maar een bescherming van 89 %. Maar dan heb je wel 5 lagen voor je mond/neus zitten.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe dat wel vaker geschiedenis sowieso
Heb geen app gedownload op mijn laptopquote:Op zondag 24 mei 2020 11:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Probleem kan soms ook door een recent geïnstalleerde app komen, maar eerst dit uitproberen.
ik ook nietquote:Op zondag 24 mei 2020 11:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb geen app gedownload op mijn laptop
Ja, ik doe dat ook regelmatigquote:Op zondag 24 mei 2020 11:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe dat wel vaker geschiedenis sowieso
Een hele goedemorgenquote:
Lijkt niet zo gemakkelijk te zijn. Zet eerst je virusscanner en firewall eens (tijdelijk) uit. Anders geen idee.quote:Op zondag 24 mei 2020 10:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, heb al naar oplossing gezocht maar helpt niks..
Of een recente update van een reeds geïnstalleerde app?quote:Op zondag 24 mei 2020 11:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb geen app gedownload op mijn laptop
Wie had hem vannacht of was je er niet?quote:
Heb ik nietquote:Op zondag 24 mei 2020 11:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lijkt niet zo gemakkelijk te zijn. Zet eerst je virusscanner en firewall eens (tijdelijk) uit. Anders geen idee.
https://answers.microsoft(...)8b-a683-2c078292fba0
Al weer is er wel goed in hequote:
Is dat een referentie naar Debiteuren, Crediteuren?quote:
Ik hou het bij chirurgische maskers type IIR, ik kan ze gewoon kopen ook in Nederland dus als de zorg ze nodig heeft kunnen ze ook daar gekocht worden.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde laatst ook zo stoffen masker kopen. Twee lagen katoen waar je een soort van filter zelf in moest doen drie lagen keuken rol gaf maar een bescherming van 89 %. Maar dan heb je wel 5 lagen voor je mond/neus zitten.
Nee ook nietquote:Op zondag 24 mei 2020 11:25 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Of een recente update van een reeds geïnstalleerde app?
Die heb je standaard met Windows 10. Maar de originele zou het probleem eigenlijk niet kunnen zijn.quote:
Ja voorheen zette ik er juffrouw jannie bij maar dat vonden sommige dames niet leukquote:Op zondag 24 mei 2020 11:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is dat een referentie naar Debiteuren, Crediteuren?
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:28 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja voorheen zette ik er juffrouw jannie bij maar dat vonden sommige dames niet leuk![]()
Ja, maar weet niet of daar door komt...quote:Op zondag 24 mei 2020 11:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Windows heeft dat toch ingebouwd in 10?
Waarom nietquote:Op zondag 24 mei 2020 11:28 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja voorheen zette ik er juffrouw jannie bij maar dat vonden sommige dames niet leuk![]()
Ik zal ook eens op jacht gaan.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:27 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik hou het bij chirurgische maskers type IIR, ik kan ze gewoon kopen ook in Nederland dus als de zorg ze nodig heeft kunnen ze ook daar gekocht worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |