zet graag de puntjes op de i voor je hoorquote:
RIP @noodgangquote:Op zondag 24 mei 2020 11:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
ik was deze elke week! Ofja ik hou hem even onder de kraan. Is dat niet goed??
Ik reageer alsof serieuze vraag is nee is niet goed ... of je moet door wasmachine halenquote:Op zondag 24 mei 2020 11:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Absoluutquote:Op zondag 24 mei 2020 11:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja ze heeft hopelijk een top dag onze Limoen![]()
Is je familie zo druk ja?quote:Op zondag 24 mei 2020 11:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dank uGelukkig maar 1 dagje want al die drukte hoef ik ook niet iedere dag
Ik zal teveel bezig zijn met mijn neefjes en nichtjes spelenquote:Op zondag 24 mei 2020 11:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Geniet ervan meid ik heb t vanavond op werk en los![]()
![]()
![]()
Jay jay heeft hele dag de vreetzak
suikerfeest met familie is druk in keuken ect echt mega feestjequote:
Netjes Moen Zeer Netjes . wij op werk maken allemaal ietsquote:Op zondag 24 mei 2020 11:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zal teveel bezig zijn met mijn neefjes en nichtjes spelenEn qua eten doen wij eigenlijk niet meer dan normaal. Avond weet ik dat er kip is, ik vroeg erom
En middag gwn thee/koffie, nootjes en wat koekjes van de supermarkt
Mijn familie niet. Mijn neefjes van 4&5 en nichtjes van 2,5 welquote:
ik had voor gister avond dolmar gemaaktquote:Op zondag 24 mei 2020 11:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mijn familie niet. Mijn neefjes van 4&5 en nichtjes van 2,5 welmet hen moet ik straks heel de tijd spelen en naar buiten nemen. Alleen zou het vandaag regenen dus wordt binnen verstoppertje spelen ofzo
Er is hier wel een topic ergens op FOK waar je wat kan vragenquote:Op zondag 24 mei 2020 10:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, heb al naar oplossing gezocht maar helpt niks..
Jaaaaquote:Op zondag 24 mei 2020 11:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dit Corona gedoe ons maar 1 keer overkomtquote:Op zondag 24 mei 2020 11:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Netjesmaar straks gaat hij dit iedere keer verwachten
En dat het snel over is JIppie of er snel een vaccin komtquote:Op zondag 24 mei 2020 11:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dit Corona gedoe ons maar 1 keer overkomt
Ow dat is wel lekker ja. Kregen we vroeger altijd van de burenquote:Op zondag 24 mei 2020 11:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik had voor gister avond dolmar gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mijn familie niet. Mijn neefjes van 4&5 en nichtjes van 2,5 welmet hen moet ik straks heel de tijd spelen en naar buiten nemen. Alleen zou het vandaag regenen dus wordt binnen verstoppertje spelen ofzo
Precies en geen lockdowns meer hoeven te ervaren.. ik had nu suikerfeest in turkije moeten vierenquote:Op zondag 24 mei 2020 11:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik kan dat dagelijks etenquote:Op zondag 24 mei 2020 11:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow dat is wel lekker ja. Kregen we vroeger altijd van de buren
Goedemorgen noodgang, @InverHouse, @JochemSjakie, @Zeroku, @SebbeSwensje en alle anderen!quote:Op zondag 24 mei 2020 11:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
viespeukquote:Op zondag 24 mei 2020 11:10 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Goedemorgen noodgang, @:InverHouse, @:JochemSjakie, @:Zeroku, @:Sebbeswensje en alle anderen!
Nee viespeuk op 60 graden wassen
en je handen wassen!
Dat geloof ik wel jaquote:Op zondag 24 mei 2020 11:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
suikerfeest met familie is druk in keuken ect echt mega feestje
Ja en dat het snel voorbij is en alles weer normaal wordt. Al denk ik dat het nog lang gaat duren voor alles weer normaal is.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
dat dus maar zijn op goede wegquote:Op zondag 24 mei 2020 11:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja en dat het snel voorbij is en alles weer normaal wordt. Al denk ik dat het nog lang gaat duren voor alles weer normaal is.
Geen zin in een tweede keer idd
Of je mondkapje 3 dagen ergens neer leggen en niet aanraken.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:10 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Goedemorgen noodgang, @:InverHouse, @:JochemSjakie, @:Zeroku, @:Sebbeswensje en alle anderen!
Nee viespeuk op 60 graden wassen
en je handen wassen!
Doe ik dat straks welquote:Op zondag 24 mei 2020 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is hier wel een topic ergens op FOK waar je wat kan vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |