Vind je Haags of mij hier dan deze maand een storende factor?quote:Op zondag 24 mei 2020 12:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik ga ook ingesprek met dev over juni want in luchtledige praten lijkt me niet zo waardevol mensen die op mij reageren en zo geen punten krijgen ook waardeloos.....
Yep, laptop opnieuw opgestartquote:Op zondag 24 mei 2020 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het ondertussen gelukt met je PC MrsL ?
Zo simpel kan het zijnquote:
Ja maar die weer app deed het al dagen nietquote:
Dan gewoon mee posten wanneer je tijd en zin hebtquote:Op zondag 24 mei 2020 12:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
En kan toch niet vol gas mee spelen werk examens ect gaat echt vet voor wordt ook vakantie tijd op werk dus erg drukjes, en ja ik hoef ook niet hoog te scoren meer..
EN die doet het nu ook weer?quote:Op zondag 24 mei 2020 12:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja maar die weer app deed het al dagen niet
Maar blijkbaar lag aan de updates die normaal gesproken gewoon goed doet als ik een update heb
ja precies dat gewoon dan ..... want denk mee kletsen niet mee doen is voor mij lastiger .. wilniemand verklote en meen ikquote:Op zondag 24 mei 2020 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan gewoon mee posten wanneer je tijd en zin hebt
Yepquote:
Is ook lastig dat kloptquote:Op zondag 24 mei 2020 12:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja precies dat gewoon dan ..... want denk mee kletsen niet mee doen is voor mij lastiger .. wilniemand verklote en meen ik
Daarom ik ben iemand die reageert en snel ook als ik punten zou krijgen voor het blokken van mijzelf bijvb was ik queenquote:
Mag ik vragen wat voor examen je gaat doen?quote:Op zondag 24 mei 2020 12:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
En kan toch niet vol gas mee spelen werk examens ect gaat echt vet voor wordt ook vakantie tijd op werk dus erg drukjes, en ja ik hoef ook niet hoog te scoren meer..
ja voor begeleidster niveau hoger weerquote:Op zondag 24 mei 2020 12:36 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor examen je gaat doen?
Mooi zo, niets is fijner als je pc/ laptop lekker werktquote:
heb alle verslagen opdrachten af nu de examens engels nederland rekenen en eind toetsquote:Op zondag 24 mei 2020 12:36 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor examen je gaat doen?
Leuk, interessante lesstof? Heb toen ook voortgezette opleiding gedaan, was een half jaar dacht ik 1 x pw vrijdag in Alkmaar.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja voor begeleidster niveau hoger weer
Nja hij deed het verder wel goed alleen die twee apps nietquote:Op zondag 24 mei 2020 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, niets is fijner als je pc/ laptop lekker werkt
ik deed evc traject dus verkorte versnelde opleiding ... dus moest veel thuis doen bergen werk moeten verzetten was zwaaar einde is in zichtquote:Op zondag 24 mei 2020 12:39 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Leuk, interessante lesstof? Heb toen ook voortgezette opleiding gedaan, was een half jaar dacht ik 1 x pw vrijdag in Alkmaar.
Ja het punten halen kan zeer verslavend zijn, ik heb dat ook ervaren. Maar denk het nu onder controle te hebben.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dus echt geen tijd om hier uren te gaan zitten voor veel mega punten dit gaat voor
Heb je ze er af en weer opnieuw opgezet?quote:Op zondag 24 mei 2020 12:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja hij deed het verder wel goed alleen die twee apps niet
Nee alleen laptop opnieuw opgestart, toen deden ze het ineens weerquote:Op zondag 24 mei 2020 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je ze er af en weer opnieuw opgezet?
Ik heb nooit het idee gehad dat je echt een punten jager was hoor JIppie.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:40 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja het punten halen kan zeer verslavend zijn, ik heb dat ook ervaren. Maar denk het nu onder controle te hebben.
Is dat Erkennen Verworven Competenties? Is de enige EVC afkorting die ik kenquote:Op zondag 24 mei 2020 12:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik deed evc traject dus verkorte versnelde opleiding ... dus moest veel thuis doen bergen werk moeten verzetten was zwaaar einde is in zicht
Mooi, altijd vervelend als de pc/laptop kuren krijgt met/na update.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee alleen laptop opnieuw opgestart, toen deden ze het ineens weer
Hey Moon. Duurt nog wel ffkesquote:
Nou ik heb een aantal keren halfslapend met de tablet op mijn borst nog wat punten proberen te halenquote:Op zondag 24 mei 2020 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nooit het idee gehad dat je echt een punten jager was hoor JIppie.
Maar dat heb ik hier al een paar keer gezegd.
Heb je nog even kunnen slapen?quote:
O echt waar. Dat is dan weer iets wat wij niet zienquote:Op zondag 24 mei 2020 12:51 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nou ik heb een aantal keren halfslapend met de tablet op mijn borst nog wat punten proberen te halen
maar de laatste keer realiseerde ik mij dat ik eigenlijk wel vreemd deed
Klopt ik wil het dan opgelost hebbenquote:Op zondag 24 mei 2020 12:49 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Mooi, altijd vervelend als de pc/laptop kuren krijgt met/na update.
Hey Inverquote:
Jipp ik stuur je vd week mijn boeken door via dm heb je beetje beeld van mijn studie veel psycholie nlquote:Op zondag 24 mei 2020 12:49 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Mooi, altijd vervelend als de pc/laptop kuren krijgt met/na update.
Balen is dat hequote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt waar. Dat is dan weer iets wat wij niet zien
Boeiend!quote:Op zondag 24 mei 2020 12:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jipp ik stuur je vd week mijn boeken door via dm heb je beetje beeld van mijn studie veel psycholie nl
al jaagde je op punten dat is spel tochquote:Op zondag 24 mei 2020 12:51 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nou ik heb een aantal keren halfslapend met de tablet op mijn borst nog wat punten proberen te halen
maar de laatste keer realiseerde ik mij dat ik eigenlijk wel vreemd deed
Zou wel een mooi gezicht zijnquote:
Zeker voor jou zijn mooie studie boeken meen ik. wel pittig automutilatie zelfverwonding ook veel van geleerd maar de rest is psychologiequote:
Ja, maar niet de bedoeling dat ik er mijn slaap voor op offerquote:Op zondag 24 mei 2020 12:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
al jaagde je op punten dat is spel toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |