stel er eens 1quote:
Ja soms vertelt iemand een nieuwsfeitje wat je gemist hebtquote:Op zondag 24 mei 2020 11:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt ik lees dan beide maar terug lezen geeft ook leuke info enzo
Dat zie je dan wel weer. Je hebt de tijd aan jezelf.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:34 schreef aKboR het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik vanmiddag weer inzak.. Ik weet t niet maar voel me goed uitgerust nu.
Ik zal t wel zien.
Weer nodigd niet uit om naar buiten te gaan dus blijf maar thuis denk ik.
Hup, even herstarten voordat je mappen gaat weggooien of in de cmd prompt gaat rotzooien. Wij wachten wel evenquote:Op zondag 24 mei 2020 11:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nog niet gedaan, maar hij blijft zoeken naar Updates
Heb dit wel gevonden
https://www.ct.nl/hotline/windows-update-blijft-hangen/
Devzero fijne user om te lezen en ja weet best leuke dingetjesquote:Op zondag 24 mei 2020 11:42 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja soms vertelt iemand een nieuwsfeitje wat je gemist hebt
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:42 schreef aKboR het volgende:
Ik denk ik kijk ook even naar de Windows update![]()
Boem pc meteen bezig en installeren..
WEL JAMMER WIND ISGUNSTIGquote:Op zondag 24 mei 2020 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zie je dan wel weer. Je hebt de tijd aan jezelf.
Het is inderdaad niet echt lekker weer om er op uit te gaan.
geen domme vraag hoor hier is het antwoord . ligt eraan of je eronder staat en in gaatquote:
Doe ik dat evenquote:Op zondag 24 mei 2020 11:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hup, even herstarten voordat je mappen gaat weggooien of in de cmd prompt gaat rotzooien. Wij wachten wel even
Hier normaal ookquote:Op zondag 24 mei 2020 11:42 schreef aKboR het volgende:
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
geen domme vraag hoor hier is het antwoord . ligt eraan of je eronder staat en in gaat
Droogkloot eerste klas ❤️ moet vaak om hem lachenquote:Op zondag 24 mei 2020 11:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Devzero fijne user om te lezen en ja weet best leuke dingetjes
Ik dus ook en gewoon relaxt. sociaal en vriendelijkquote:Op zondag 24 mei 2020 11:45 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Droogkloot eerste klas ❤️ moet vaak om hem lachen
als het bevroren is kan het hard aan komenquote:
Windows is flink bezig met updates de laatste weken, heb er al 2 gehadquote:Op zondag 24 mei 2020 11:42 schreef aKboR het volgende:
quote:
Waarom?quote:Op zondag 24 mei 2020 11:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
als het bevroren is kan het hard aan komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |