SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2020 12:44:22 ]
Oke doen we dat. 50 euro Nintendo tegoed of PSN, even kijken wat er tegen die tijd aan leuke games uit is maat. Volle capaciteit is inderdaad nogal een dubieus begrip, laten we zeggen zonder restricties qua bezoekersaantallen. Gewoon hoe het was dus. Ga je daarmee akkoord?quote:
Wat?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Neh inderdaad, jouw voorstel om ze in kooien in het buitenland te laten spelen was wel wat beter
Ik wel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:45 schreef GGMM het volgende:
Niemand vindt die weddenschap interessant behalve elan en scrummie zelf
Yep, akkoordquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Oke doen we dat. 50 euro Nintendo tegoed of PSN, even kijken wat er tegen die tijd aan leuke games uit is maat. Volle capaciteit is inderdaad nogal een dubieus begrip, laten we zeggen zonder restricties qua bezoekersaantallen. Gewoon hoe het was dus. Ga je daarmee akkoord?
Ik verwacht dat jij even het Schoen opeten topic een kick geeft.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:46 schreef onlogisch het volgende:
Prima weddenschap tussen elan en Scrummie
Doe dat lekker zelf.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jij even het Schoen opeten topic een kick geeft.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:46 schreef Zipportal het volgende:
Verandering van geslacht in burgerlijke stand Hongarije mag niet meer
https://nos.nl/artikel/23(...)e-mag-niet-meer.html
HongarijeGoden.
boem zo danquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
Wietgebruiker @:scrummie2.1 projecteert zijn eigen waardeloze leven op de rest van de sc.
Hopelijk kan jij mijn counter wel waarderen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
boem zo dan
Ik was even daadwerkelijk werk aan het doen, zie ik nu dat ik heel wat leuks gemist heb in de SC.
Even teruglezen
Mention niet ontvangenquote:
Dat hoop ik ook voor je, je hebt er duidelijk erg veel tijd in gestoken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hopelijk kan jij mijn counter wel waarderen.
Duidelijk?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je, je hebt er duidelijk erg veel tijd in gestoken.
Aardige counter.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hopelijk kan jij mijn counter wel waarderen.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon een heatmap van waar de moeder van @:kingroland allemaal werkzaam is geweest?
Wat leuk dat ga ik zo etenquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:58 schreef Buitendam het volgende:
Gisteren heb ik haring gehad als lunch. Vreselijk lekker. Vandaag ga ik voor iets anders.
neequote:Op woensdag 20 mei 2020 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gisteren nog Radio 1 geluisterd omtrent de huizenmarkt?
Wielrennen is geen sporttwitter:FOXSportsnl twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 23:36:44👀 Lance Armstrong bekent in de documentaire 'LANCE' al vanaf 21-jarige leeftijd doping te hebben gebruikt. @vinschildkamp is onder de indruk van de tweedelige serie.
"Benadert het niveau van The Last Dance"
Zie hier de volledige reactie ⬇
https://t.co/bbcUBKHHz5 https://t.co/6gMp6zg1gG reageer retweet
wtf is the last dancequote:Op woensdag 20 mei 2020 13:15 schreef Caland het volgende:
Wielrennen is geen sporttwitter:FOXSportsnl twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 23:36:44👀 Lance Armstrong bekent in de documentaire 'LANCE' al vanaf 21-jarige leeftijd doping te hebben gebruikt. @:vinschildkamp is onder de indruk van de tweedelige serie.
@Slobeendquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:15 schreef Caland het volgende:
Wielrennen is geen sporttwitter:FOXSportsnl twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 23:36:44👀 Lance Armstrong bekent in de documentaire 'LANCE' al vanaf 21-jarige leeftijd doping te hebben gebruikt. @:vinschildkamp is onder de indruk van de tweedelige serie.
Welke wolven?quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat is die film met Kevin Costner en die wolven.
Dit is geen samenvatting en geen artikel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.nporadio1.nl/(...)ie-op-de-woningmarkt
Ben je nog niet gestikt in je omelet?quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit is geen samenvatting en geen artikel.
Nee, sorry.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je nog niet gestikt in je omelet?
Wens je hem dat toe dan?quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je nog niet gestikt in je omelet?
Dat doet 'ie technisch gezien toch ook niet?quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik stel een vraag. Wil je een vraag nooit meer met een wedervraag beantwoorden?
Dank je.
Ik beantwoord jou helemaal niet idioot.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank je.
genotequote:Op woensdag 20 mei 2020 13:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik beantwoord jou helemaal niet idioot.
Dat je zoveel moeite doet om te bewijzen dat @onlogisch een mokerdom varken is zeg.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Jij stelt een vraag aan Scrummie, Coco stelt een vraag aan jou. Dat is geen wedervraag stellen, alleen Scrummie zou dat kunnen doen.
je bedoelt moker dom varkenquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je zoveel moeite doet om te bewijzen dat @:onlogisch een mokerdom varken is zeg.
Dat is alom bekend
Kijk uit hoor, straks krijg je een note!quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je zoveel moeite doet om te bewijzen dat @:onlogisch een mokerdom varken is zeg.
Dat is alom bekend
Toch jammer om te zien dat de user @onlogisch geen spaan heel had gelaten van user @Coco. maar de moderator @onlogisch kan alleen maar notes uitdelen.quote:
Mijn hersens werken heel snel en kan dusdanig hard tikken dat een paard er de hik van krijgt, dus dit was echt drie seconden werk ofzo :S :S :Squote:Op woensdag 20 mei 2020 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is alom bekend
GGMM van vroeger zou nu een flauwe opmerking maken van 'Ga er naast lopen, dan zijn het er drie.'quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:31 schreef JanCees het volgende:
er lopen hier twee dikke padden in de straat
Pics?!quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:31 schreef JanCees het volgende:
Vind je het normaal om zo over je ouders te pratenquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:31 schreef JanCees het volgende:
Hier geloof ik niets van, dat zou namelijk neerkomen op 2640 aanslagen per minuut. Best veel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mijn hersens werken heel snel en kan dusdanig hard tikken dat een paard er de hik van krijgt, dus dit was echt drie seconden werk ofzo :S :S :S
jouw probleemquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hier geloof ik niets van, dat zou namelijk neerkomen op 2640 aanslagen per minuut. Best veel.
die zijn helemaal niet dikquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind je het normaal om zo over je ouders te praten
Het zouden ook dertien seconden geweest kunnen zijn, ik ben niet zo goed met getallen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hier geloof ik niets van, dat zou namelijk neerkomen op 2640 aanslagen per minuut. Best veel.
OK mooi 👍quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Klopt. Juiste constatering JC. Trots op je.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank je.
Dat lukte bin laden niet eensquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eens ja. User onlogisch zou na het beantwoorden van die post door forum admin @GGMM zeker voor 2 dagen geband worden.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Toch jammer om te zien dat de user @:onlogisch geen spaan heel had gelaten van user @:Coco. maar de moderator @:onlogisch kan alleen maar notes uitdelen.
Tijd dat je je blauwe kleur in gaat leveren maat.
710quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is alom bekend
Ik weet niet wat ik moet vinden van de mening van een man die zich uit heeft laten wonen door Albert Verlinde.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.nporadio1.nl/(...)ie-op-de-woningmarkt
Ik denk dat het andersom is.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet vinden van de mening van een man die zich uit heeft laten wonen door Albert Verlinde.
Jij denkt dat een man die zich uit heeft laten wonen door Albert Verlinde niet weet wat hij van de mening van Wereldgozer moet vinden?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij denkt dat een man die zich uit heeft laten wonen door Albert Verlinde niet weet wat hij van de mening van Wereldgozer moet vinden?
@:caland check deze grap
Sinds gisteren gemeld bij het RIVM:quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat lukte bin laden niet eens
@:zipportal check deze grap
Net 1 te weinigquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sinds gisteren gemeld bij het RIVM:
- 14 mensen opgenomen in het ziekenhuis (totaal: 11.627)
- 33 mensen overleden (totaal: 5.748)
- 198 mensen positief getest (totaal: 44.447)
Heel erg matig, Renquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij denkt dat een man die zich uit heeft laten wonen door Albert Verlinde niet weet wat hij van de mening van Wereldgozer moet vinden?
quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is niet boeiend meerquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sinds gisteren gemeld bij het RIVM:
- 14 mensen opgenomen in het ziekenhuis (totaal: 11.627)
- 33 mensen overleden (totaal: 5.748)
- 198 mensen positief getest (totaal: 44.447)
Tweet van gisteren:quote:
Dat betekent gewoon dat ik er om moest glimlachen, idioot.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:00 schreef onlogisch het volgende:
Je weet dat je grap pas echt mislukt is als fucking user @:Wereldgozer reageert met ''
Proleetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat betekent gewoon dat ik er om moest glimlachen, idioot.
🐐 🐐twitter:FD_Nieuws twitterde op woensdag 20-05-2020 om 14:03:48Rutte wil Itali alsnog aanspreken op ontbreken crisisbuffer https://t.co/t2FguHEUxM https://t.co/F1B76inNOG reageer retweet
Goeie.quote:
nerdquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Goeie.
Leuk feitje, toen ik Skyrim speelde vroegah had ik de cover van Malukah erin gemod.
Ja nou klinkt die post alsof ik zelf die mod gemaakt had, dat is niet zo. Gewoon gedownload van een site.quote:
Daarom Pythonquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:12 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja nou klinkt die post alsof ik zelf die mod gemaakt had, dat is niet zo. Gewoon gedownload van een site.
Maar wel nerd ja. Alhoewel ik vrijwel niets van Excel weet. @:onlogisch
Prima track idd makker. Sowieso is Headhunterz wel een baas. Ondanks dat hij een beetje vol van zichzelf is.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:12 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja nou klinkt die post alsof ik zelf die mod gemaakt had, dat is niet zo. Gewoon gedownload van een site.
Maar wel nerd ja. Alhoewel ik vrijwel niets van Excel weet. @:onlogisch
Hij kan zo bij Jeroen vd Boom aanschuivenquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima track idd makker. Sowieso is Headhunterz wel een baas. Ondanks dat hij een beetje vol van zichzelf is.
xDquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hij kan zo bij Jeroen vd Boom aanschuiven
Gewoon C#quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daarom Python
@:Lenny_leonard
@:kingroland
Die film dat ze op het einde, na die dans, alsnog naar Juilliard mag. Trantentrekker.quote:
Docu over Michael Jordan, met als climax het laatste jaar bij de bulls. (vandaar the last dance)quote:
Misbaksel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Docu over Michael Jordan, met als climax het laatste jaar bij de bulls. (vandaar the last dance)
Jij hebt zeker nog nooit Tedo 3 gezien.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:23 schreef Buitendam het volgende:
mensen die sportdocu's kijken heb ik een gepeperde mening.
Nee, dat klopt. Nu ik het op Google intyp kom ik direct uit bij Dumpert.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog nooit Tedo 3 gezien.
Hou ons vooral niet op de hoogte.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Nu ik het op Google intyp kom ik direct uit bij Dumpert.
Extreem benieuwd wat er nu op mijn beeldscherm gaat gebeuren.
Wat vind jij van Andere Tijden Sport?quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:23 schreef Buitendam het volgende:
Over mensen die sportdocu's kijken heb ik een gepeperde mening.
Je moeder is pas een notenkrakerquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:24 schreef Caland het volgende:
Ik ben as we speak walnoten aan het eten
(ik heb gisteren een notenkraker gekocht)
@GGMM vindt hier iets van.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:28 schreef fetX het volgende:
Kut ads.
Tientje afgetikt. Als zelfs adblocker wordt omzeild
Die hele docu is echt puur genot. Tevens de beste uitspraak ooit komt erin voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
oh basketbal zekerquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Docu over Michael Jordan, met als climax het laatste jaar bij de bulls. (vandaar the last dance)
quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hele docu is echt puur genot. Tevens de beste uitspraak ooit komt erin voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze dit nou gewoon op Netflix gooien ipv die basketbaltroep. Hoe heet de hele docu? Ook Tedo 3? Want nu heb ik een fragment van 6 minuten. Met daarin Haagse Hannes/Haagse IRA
Dit, dus.
Ook tedo 3 ja, staat in zijn geheel op youtube.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ze dit nou gewoon op Netflix gooien ipv die basketbaltroep. Hoe heet de hele docu? Ook Tedo 3? Want nu heb ik een fragment van 6 minuten. Met daarin Haagse Hannes/Haagse IRA
Zet dat maar niet op Netflix neequote:Op woensdag 20 mei 2020 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook tedo 3 ja, staat in zijn geheel op youtube.
Bepaal ik zelf wel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zet dat maar niet op Netflix nee
Niet geklikt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:38 schreef Caland het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/547591_a0589873
Dit is toch fantastisch. Ik ga hem binnenkort weer kijken denk ik.
Om je dood te schamenquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:38 schreef Caland het volgende:
Mee eens.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso sta je al met 2-0 achter als je in Den Haag geboren wordt.
mee eens.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je loopt er anders wel behoorlijk mee te koop.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:40 schreef Caland het volgende:
Het is vrij moeilijk, denk ik, om werk te vinden.
Het had zomaar een uitspraak van @Drizzt_DoUrden kunnen zijn.quote:
Te makkelijk.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het had zomaar een uitspraak van @:drizzt_dourden kunnen zijn.
Walgelijk dit soort mensen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:38 schreef Caland het volgende:
Temptation Island af ja?quote:
Dit soort zwakzinnige subculturen zijn inmiddels aardig uitgeroeid heb ik het idee.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:38 schreef Caland het volgende:
Goede tip.quote:
Ik kan daar wel om lachen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Walgelijk dit soort mensen.
Kosten alleen maar geld.
Ja, in de schilderswijk wonen tegenwoordig hele andere types.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit soort zwakzinnige subculturen zijn inmiddels aardig uitgeroeid heb ik het idee.
quote:
Die woonden er toen ook al hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, in de schilderswijk wonen tegenwoordig hele andere types.
Of je daar nou zo blij mee moet zijn is een andere vraag.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Gruwelijke bazenserie. Al zou @:Caland het af doen als een kutdetective.
Joejoe.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:52 schreef Caland het volgende:
1. B&A
2. Sopranos
3 The Wire
4. SoA
5. Breaking Bad
Michael Jordan is een voormalig basketballer ja, heel goed JanCees!quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh basketbal zeker
geen interesse in die niet-sport
Een mycroftsearch van 5 seconden, makkerquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Posts uit 2013 terugzoeken
@:maxi-mus en ik vinden jou nu een debiel
Ja en datquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
Soa boven BB zetten, dan ben je wel af hoor.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
Soa boven BB zetten, dan ben je wel af hoor.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:56 schreef Caland het volgende:
Al was dit waarschijnlijk nog toen ik bij SoA seizoen 3 was ofzo.
Moet gvd niet gekker worden.quote:RIVM-baas Jaap van Dissel heeft de Kamer laten weten dat hij in eerdere briefings een fout heeft gemaakt.
Is al besproken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:58 schreef Elan het volgende:
Over geloofwaardig gesproken.
[..]
Moet gvd niet gekker worden.
Definitief einde tijdperk Jaap.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:58 schreef Elan het volgende:
Over geloofwaardig gesproken.
[..]
Moet gvd niet gekker worden.
Nog niet iedereen was minimaal 1x verkracht...quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en dat
Die serie ging 4 seizoenen te lang door.
Kan je veel beter The Shield kijken.
Jij vond once upon a time in Hollywood ook een goede film dus jouw mening vind ik totaal niet rullevant.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
BB staat ook mijlenver voor op de eerste 3 seizoenen van Sons.
Dat is grappig want dit wilde ik net als argument gebruiken maar dat vond ik te afgezaagd.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij vond once upon a time in Hollywood ook een goede film dus jouw mening vind ik totaal niet rullevant.
Kut, die moet ik nog steeds kijken, iemand hier wacht nog op een review.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij vond once upon a time in Hollywood ook een goede film dus jouw mening vind ik totaal niet rullevant.
Ik ben begonnen met BCS. (dan weet je dat)quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
BB staat ook mijlenver voor op de eerste 3 seizoenen van Sons.
Ja maar jij hebt dan nog een goed stel hersenen om op terug te vallen en iets anders te verzinnen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is grappig want dit wilde ik net als argument gebruiken maar dat vond ik te afgezaagd.
Bedanktquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Michael Jordan is een voormalig basketballer ja, heel goed JanCees!
Veel plezier ermee!quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met BCS. (dan weet je dat)
quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Unser is wel een baas. Aflevering 1 al vol met kanker maarIk vond SOA erg ongeloofwaardig worden op een zeker moment. En dat kwam met name door de erg matig acterende hoofdrolspeler. En Peggy Bundy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Wasmachines?quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:03 schreef Elan het volgende:
Ik raad jullie nog steeds van harte aan Bosch te kijken.
Al heeft die op IMDb een 8.4 dus dat is voor bepaalde users ( @:GGMM )wellicht wat te hoog gegrepen.
Sowieso kost het me heel veel moeite om mannen die motorrijden stoer te vinden.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vond SOA erg ongeloofwaardig worden op een zeker moment. En dat kwam met name door de erg matig acterende hoofdrolspeler. En Peggy Bundy.
Nooit echt realistisch geweest eigenlijk maar wel prima vermaak. En op een gegeven moment wil je Gemma gewoon dood hebben. (na aflevering 1 ongeveer)quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vond SOA erg ongeloofwaardig worden op een zeker moment. En dat kwam met name door de erg matig acterende hoofdrolspeler. En Peggy Bundy.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso kost het me heel veel moeite om mannen die motorrijden stoer te vinden.
@:lenny_leonard
ben je een kindquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mijn top 5:
1. Scrubs
2. South Park
3. That 70's Show
4. Family Guy
5. Reno 911
Ik denk dat ze wel pretendeerde realistisch te zijn en daarmee hebben ze de boot aardig gemist.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nooit echt realistisch geweest eigenlijk maar wel prima vermaak. En op een gegeven moment wil je Gemma gewoon dood hebben. (na aflevering 1 ongeveer)
Scrubsgenot. Luister je de podcast Fake Doctors, Real Friends?quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mijn top 5:
1. Scrubs
2. South Park
3. That 70's Show
4. Family Guy
5. Reno 911
Wat een treurwilgquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:05 schreef Elan het volgende:
Wtf ik zag zojuist serieus iemand lopen met zo'n stop de lockdown T-shirt van Jensen![]()
gotquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:05 schreef Lange_Lans het volgende:
1 True Detective SE01
2 Breaking Bad
3 Fargo SE01
4 GoT SE01 t/m 04
5 The Office UK
Band of Brother mag je blijkbaar geen serie noemen.
Klopt, zo had Dexter in de top 5 kunnen belanden.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:05 schreef GGMM het volgende:
Fargo S01 is ook top 5 materiaal ja, maar ik beoordeel series op hun geheel, niet op n seizoen.
Al is het wel een los seizoen dat niks met de rest te maken heeft
Hm, even goed nadenken.
Dexter vind ik echt top maar dat daalt ook heel snel ja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Klopt, zo had Dexter in de top 5 kunnen belanden.
Nee, ik luister voornamelijk naar techno en hardcore metal.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Scrubsgenot. Luister je de podcast Fake Doctors, Real Friends?
Ik hanteer inderdaad losstaande seizoen. Black Mirror heb ik er wel uitgelaten omdat dat eigenlijk een anthologieserie is.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:05 schreef GGMM het volgende:
Fargo S01 is ook top 5 materiaal ja, maar ik beoordeel series op hun geheel, niet op n seizoen.
Al is het wel een los seizoen dat niks met de rest te maken heeft
Hm, even goed nadenken.
Doe ik wel even voor jequote:Op woensdag 20 mei 2020 15:07 schreef Elan het volgende:
Oh ik moet de Sonic film nog steeds reviewen.
Ik ga Bosch kijken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:07 schreef Elan het volgende:
Oh ik moet de Sonic film nog steeds reviewen.
Oke dan ik ookquote:
Ok ik wacht nog wel even. Jack Bauer gaat dood.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke dan ik ook
Maar ik ben nu nog bezig met 24
Dus wacht een een paar weken alsjeblieft, anders loop je voor en bespreek je de hele tijd die serie terwijl ik nog niet begonnen ben dat is heel irritant voor mij
een een paar wekenquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke dan ik ook
Maar ik ben nu nog bezig met 24
Dus wacht een een paar weken alsjeblieft, anders loop je voor en bespreek je de hele tijd die serie terwijl ik nog niet begonnen ben dat is heel irritant voor mij
Tot en met seizoen 4 was dat echt goed. Maar je hebt gelijk. Zo een kut laatste seizoen (en de 2 seizoenen er voor) zorgen ervoor dat deze niet in mijn top 5 mag staan.quote:
Jack Bauer gaat niet dood.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ok ik wacht nog wel even. Jack Bauer gaat dood.
Prison Breka 1/2 niet?quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:05 schreef Lange_Lans het volgende:
1 True Detective SE01
2 Breaking Bad
3 Fargo SE01
4 GoT SE01 t/m 04
5 The Office UK
Band of Brother mag je blijkbaar geen serie noemen.
Hij is echt spannend. En ook meteen 6 seizoenenquote:
Dat heeft de serie-politie zo bepaald.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom mag je bob geen serie noemen?
Dat had ik al gezien hoor, was een slecht grapje. Heb 24 verder nooit gezien.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jack Bauer gaat niet dood.
Ik kijk de serie nu voor de 2e keer
Miniseries blijkbaar. (ga hierover niet in discussie met puristen!)quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom mag je bob geen serie noemen?
Dat vind ik wel de leukste series ja. Waar kijk je dit?quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is echt spannend. En ook meteen 6 seizoenenWij houden volgens mij wel vaak wel van dezelfde soort series (detective, thriller/mystery)
Wat een gelulquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Miniseries blijkbaar. (ga hierover niet in discussie met puristen!)
eensquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja alleen die serie is gecancelt daarom gaat seizoen 2 opeens zo snel
En dat is erg jammer
Primequote:Op woensdag 20 mei 2020 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik wel de leukste series ja. Waar kijk je dit?
Ze kunnen wel beter stoppen nu jaquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:11 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb nu seizoen 4 van La casa de papel ook gezien.
5/10
3 is wel een max voor een seriequote:Op woensdag 20 mei 2020 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze kunnen wel beter stoppen nu ja
niks van gezienquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tot en met seizoen 4 was dat echt goed. Maar je hebt gelijk. Zo een kut laatste seizoen (en de 2 seizoenen er voor) zorgen ervoor dat deze niet in mijn top 5 mag staan.
Tenzij ik nog een aflevering heb gemist, komt er met deze cliffhanger sowieso nog een seizoen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze kunnen wel beter stoppen nu ja
Nee. Heeft mij nooit kunnen boeien.quote:
jij hebt teveel tijd maatquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:14 schreef Elan het volgende:
Safe (Netflix) is trouwens ook een prima serie @:maxi-mus .
@:haags_kwartiertje vond die ook goed.
Helaas (nog) maar een seizoen..
Die seizoensafsluiting dat ze met zijn allen in dat politiebusje zitten vind ik nog steeds de beste finale ooit.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nooit echt realistisch geweest eigenlijk maar wel prima vermaak. En op een gegeven moment wil je Gemma gewoon dood hebben. (na aflevering 1 ongeveer)
Doen we niks mee.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben wel blij dat series tegenwoordig niet meer 24 afleveringen per seizoen hebben zoals vroeger
Ik ben net klaar met Fauda. Dat is ook echt G E N O Tquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:14 schreef Elan het volgende:
Die is met Michael toch? Afgehaakt na een paar afleveringen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:14 schreef Elan het volgende:
Precies en anders is die drie euro in de maand ook het geld niet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien eens een proefabbo nemen dan.
Wat een watje.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:15 schreef Doublepain het volgende:
Een van dikste series was wel Spartacus, alleen ging de acteur na de eerste seizoen dood aan kanker helaas
WAT EEN GODEN SERIE
de seizoenquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:15 schreef Doublepain het volgende:
Een van dikste series was wel Spartacus, alleen ging de acteur na de eerste seizoen dood aan kanker helaas
WAT EEN GODEN SERIE
Sommige mensen denken ook alleen maar aan zichzelf.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:15 schreef Doublepain het volgende:
raar geschreven danquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:15 schreef Doublepain het volgende:
WAT EEN GODEN SERIE
quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:14 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg ook Amazon Prime
Al heb ik het idee dat er best veel aardige series op staan maar niet echt absolute topseries.
En sinds een bepaald incident overweeg ik mijn abonnementen op online aanbieders van films en series zeer nauwkeurig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |