3 is wel een max voor een seriequote:Op woensdag 20 mei 2020 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze kunnen wel beter stoppen nu ja
niks van gezienquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tot en met seizoen 4 was dat echt goed. Maar je hebt gelijk. Zo een kut laatste seizoen (en de 2 seizoenen er voor) zorgen ervoor dat deze niet in mijn top 5 mag staan.
Tenzij ik nog een aflevering heb gemist, komt er met deze cliffhanger sowieso nog een seizoen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze kunnen wel beter stoppen nu ja
Nee. Heeft mij nooit kunnen boeien.quote:
jij hebt teveel tijd maatquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:14 schreef Elan het volgende:
Safe (Netflix) is trouwens ook een prima serie @:maxi-mus .
@:haags_kwartiertje vond die ook goed.
Helaas (nog) maar een seizoen..
Die seizoensafsluiting dat ze met zijn allen in dat politiebusje zitten vind ik nog steeds de beste finale ooit.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nooit echt realistisch geweest eigenlijk maar wel prima vermaak. En op een gegeven moment wil je Gemma gewoon dood hebben. (na aflevering 1 ongeveer)
Doen we niks mee.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben wel blij dat series tegenwoordig niet meer 24 afleveringen per seizoen hebben zoals vroeger
Ik ben net klaar met Fauda. Dat is ook echt G E N O Tquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:14 schreef Elan het volgende:
Die is met Michael toch? Afgehaakt na een paar afleveringen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:14 schreef Elan het volgende:
Precies en anders is die drie euro in de maand ook het geld niet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien eens een proefabbo nemen dan.
Wat een watje.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:15 schreef Doublepain het volgende:
Een van dikste series was wel Spartacus, alleen ging de acteur na de eerste seizoen dood aan kanker helaas
WAT EEN GODEN SERIE
de seizoenquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:15 schreef Doublepain het volgende:
Een van dikste series was wel Spartacus, alleen ging de acteur na de eerste seizoen dood aan kanker helaas
WAT EEN GODEN SERIE
Sommige mensen denken ook alleen maar aan zichzelf.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:15 schreef Doublepain het volgende:
raar geschreven danquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:15 schreef Doublepain het volgende:
WAT EEN GODEN SERIE
quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:14 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg ook Amazon Prime
Al heb ik het idee dat er best veel aardige series op staan maar niet echt absolute topseries.
En sinds een bepaald incident overweeg ik mijn abonnementen op online aanbieders van films en series zeer nauwkeurig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |