Oke dan ik ookquote:
Oké ik wacht nog wel even. Jack Bauer gaat dood.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke dan ik ook
Maar ik ben nu nog bezig met 24
Dus wacht een een paar weken alsjeblieft, anders loop je voor en bespreek je de hele tijd die serie terwijl ik nog niet begonnen ben dat is heel irritant voor mij
een een paar wekenquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke dan ik ook
Maar ik ben nu nog bezig met 24
Dus wacht een een paar weken alsjeblieft, anders loop je voor en bespreek je de hele tijd die serie terwijl ik nog niet begonnen ben dat is heel irritant voor mij
Tot en met seizoen 4 was dat echt goed. Maar je hebt gelijk. Zo een kut laatste seizoen (en de 2 seizoenen er voor) zorgen ervoor dat deze niet in mijn top 5 mag staan.quote:
Jack Bauer gaat niet dood.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oké ik wacht nog wel even. Jack Bauer gaat dood.
Prison Breka 1/2 niet?quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:05 schreef Lange_Lans het volgende:
1 True Detective SE01
2 Breaking Bad
3 Fargo SE01
4 GoT SE01 t/m 04
5 The Office UK
Band of Brother mag je blijkbaar geen serie noemen.
Hij is echt spannend. En ook meteen 6 seizoenenquote:
Dat heeft de serie-politie zo bepaald.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom mag je bob geen serie noemen?
Dat had ik al gezien hoor, was een slecht grapje. Heb 24 verder nooit gezien.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jack Bauer gaat niet dood.
Ik kijk de serie nu voor de 2e keer
Miniseries blijkbaar. (ga hierover niet in discussie met puristen!)quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom mag je bob geen serie noemen?
Dat vind ik wel de leukste series ja. Waar kijk je dit?quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is echt spannend. En ook meteen 6 seizoenenWij houden volgens mij wel vaak wel van dezelfde soort series (detective, thriller/mystery)
Wat een gelulquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Miniseries blijkbaar. (ga hierover niet in discussie met puristen!)
eensquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja alleen die serie is gecancelt daarom gaat seizoen 2 opeens zo snel
En dat is erg jammer
Primequote:Op woensdag 20 mei 2020 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik wel de leukste series ja. Waar kijk je dit?
Ze kunnen wel beter stoppen nu jaquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:11 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb nu seizoen 4 van La casa de papel ook gezien.
5/10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |