Ja en datquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
Soa boven BB zetten, dan ben je wel af hoor.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
Soa boven BB zetten, dan ben je wel af hoor.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:56 schreef Caland het volgende:
Al was dit waarschijnlijk nog toen ik bij SoA seizoen 3 was ofzo.
Moet gvd niet gekker worden.quote:RIVM-baas Jaap van Dissel heeft de Kamer laten weten dat hij in eerdere briefings een fout heeft gemaakt.
Is al besproken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:58 schreef Elan het volgende:
Over geloofwaardig gesproken.
[..]
Moet gvd niet gekker worden.
Definitief einde tijdperk Jaap.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:58 schreef Elan het volgende:
Over geloofwaardig gesproken.
[..]
Moet gvd niet gekker worden.
Nog niet iedereen was minimaal 1x verkracht...quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en dat
Die serie ging 4 seizoenen te lang door.
Kan je veel beter The Shield kijken.
Jij vond once upon a time in Hollywood ook een goede film dus jouw mening vind ik totaal niet rullevant.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
BB staat ook mijlenver voor op de eerste 3 seizoenen van Sons.
Dat is grappig want dit wilde ik net als argument gebruiken maar dat vond ik te afgezaagd.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij vond once upon a time in Hollywood ook een goede film dus jouw mening vind ik totaal niet rullevant.
Kut, die moet ik nog steeds kijken, iemand hier wacht nog op een review.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij vond once upon a time in Hollywood ook een goede film dus jouw mening vind ik totaal niet rullevant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben begonnen met BCS. (dan weet je dat)quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
BB staat ook mijlenver voor op de eerste 3 seizoenen van Sons.
Ja maar jij hebt dan nog een goed stel hersenen om op terug te vallen en iets anders te verzinnen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is grappig want dit wilde ik net als argument gebruiken maar dat vond ik te afgezaagd.
Bedanktquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Michael Jordan is een voormalig basketballer ja, heel goed JanCees!
Veel plezier ermee!quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met BCS. (dan weet je dat)
quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Unser is wel een baas. Aflevering 1 al vol met kanker maarIk vond SOA erg ongeloofwaardig worden op een zeker moment. En dat kwam met name door de erg matig acterende hoofdrolspeler. En Peggy Bundy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Wasmachines?quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:03 schreef Elan het volgende:
Ik raad jullie nog steeds van harte aan Bosch te kijken.
Al heeft die op IMDb een 8.4 dus dat is voor bepaalde users ( @:GGMM )wellicht wat te hoog gegrepen.
Sowieso kost het me heel veel moeite om mannen die motorrijden stoer te vinden.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vond SOA erg ongeloofwaardig worden op een zeker moment. En dat kwam met name door de erg matig acterende hoofdrolspeler. En Peggy Bundy.
Nooit echt realistisch geweest eigenlijk maar wel prima vermaak. En op een gegeven moment wil je Gemma gewoon dood hebben. (na aflevering 1 ongeveer)quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vond SOA erg ongeloofwaardig worden op een zeker moment. En dat kwam met name door de erg matig acterende hoofdrolspeler. En Peggy Bundy.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso kost het me heel veel moeite om mannen die motorrijden stoer te vinden.
@:lenny_leonard
ben je een kindquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mijn top 5:
1. Scrubs
2. South Park
3. That 70's Show
4. Family Guy
5. Reno 911
Ik denk dat ze wel pretendeerde realistisch te zijn en daarmee hebben ze de boot aardig gemist.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nooit echt realistisch geweest eigenlijk maar wel prima vermaak. En op een gegeven moment wil je Gemma gewoon dood hebben. (na aflevering 1 ongeveer)
Scrubsgenot. Luister je de podcast Fake Doctors, Real Friends?quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mijn top 5:
1. Scrubs
2. South Park
3. That 70's Show
4. Family Guy
5. Reno 911
Wat een treurwilgquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:05 schreef Elan het volgende:
Wtf ik zag zojuist serieus iemand lopen met zo'n stop de lockdown T-shirt van Jensen![]()
gotquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:05 schreef Lange_Lans het volgende:
1 True Detective SE01
2 Breaking Bad
3 Fargo SE01
4 GoT SE01 t/m 04
5 The Office UK
Band of Brother mag je blijkbaar geen serie noemen.
Klopt, zo had Dexter in de top 5 kunnen belanden.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:05 schreef GGMM het volgende:
Fargo S01 is ook top 5 materiaal ja, maar ik beoordeel series op hun geheel, niet op één seizoen.
Al is het wel een los seizoen dat niks met de rest te maken heeft
Hm, even goed nadenken.
Dexter vind ik echt top maar dat daalt ook heel snel ja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Klopt, zo had Dexter in de top 5 kunnen belanden.
Nee, ik luister voornamelijk naar techno en hardcore metal.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Scrubsgenot. Luister je de podcast Fake Doctors, Real Friends?
Ik hanteer inderdaad losstaande seizoen. Black Mirror heb ik er wel uitgelaten omdat dat eigenlijk een anthologieserie is.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:05 schreef GGMM het volgende:
Fargo S01 is ook top 5 materiaal ja, maar ik beoordeel series op hun geheel, niet op één seizoen.
Al is het wel een los seizoen dat niks met de rest te maken heeft
Hm, even goed nadenken.
Doe ik wel even voor jequote:Op woensdag 20 mei 2020 15:07 schreef Elan het volgende:
Oh ik moet de Sonic film nog steeds reviewen.
Ik ga Bosch kijken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:07 schreef Elan het volgende:
Oh ik moet de Sonic film nog steeds reviewen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |