Ja en datquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
Soa boven BB zetten, dan ben je wel af hoor.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
Soa boven BB zetten, dan ben je wel af hoor.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:56 schreef Caland het volgende:
Al was dit waarschijnlijk nog toen ik bij SoA seizoen 3 was ofzo.
Moet gvd niet gekker worden.quote:RIVM-baas Jaap van Dissel heeft de Kamer laten weten dat hij in eerdere briefings een fout heeft gemaakt.
Is al besproken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:58 schreef Elan het volgende:
Over geloofwaardig gesproken.
[..]
Moet gvd niet gekker worden.
Definitief einde tijdperk Jaap.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:58 schreef Elan het volgende:
Over geloofwaardig gesproken.
[..]
Moet gvd niet gekker worden.
Nog niet iedereen was minimaal 1x verkracht...quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en dat
Die serie ging 4 seizoenen te lang door.
Kan je veel beter The Shield kijken.
Jij vond once upon a time in Hollywood ook een goede film dus jouw mening vind ik totaal niet rullevant.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
BB staat ook mijlenver voor op de eerste 3 seizoenen van Sons.
Dat is grappig want dit wilde ik net als argument gebruiken maar dat vond ik te afgezaagd.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij vond once upon a time in Hollywood ook een goede film dus jouw mening vind ik totaal niet rullevant.
Kut, die moet ik nog steeds kijken, iemand hier wacht nog op een review.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij vond once upon a time in Hollywood ook een goede film dus jouw mening vind ik totaal niet rullevant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben begonnen met BCS. (dan weet je dat)quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
BB staat ook mijlenver voor op de eerste 3 seizoenen van Sons.
Ja maar jij hebt dan nog een goed stel hersenen om op terug te vallen en iets anders te verzinnen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is grappig want dit wilde ik net als argument gebruiken maar dat vond ik te afgezaagd.
Bedanktquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Michael Jordan is een voormalig basketballer ja, heel goed JanCees!
Veel plezier ermee!quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met BCS. (dan weet je dat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |