Omdat ik je een debiel vind.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je stoort aan mijn aanwezigheid?
Hij steekt je zo een mes in je rug hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
Stinho we komen weer dichter bij elkaar
Ach we zullen binnenkort wel weer een korte aanvaring hebben maar dat heurt erbij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij steekt je zo een mes in je rug hoor.
Heb je al een nieuwe vriendin op het oog?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Helemaal oké ja. Nu ik weer naar school moet, ben ik me weer sociaal bewuster gaan worden.
Vindt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vind iedereen een debiel.
Oh je gaat nu weer matties proberen te maken?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe vriendin op het oog?
Een eerste stap richting de coming out!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Helemaal oké ja. Nu ik weer naar school moet, ben ik me weer sociaal bewuster gaan worden.
Iedereen die haat op school.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heb ik aan matties op een internetforum? Leg mij dat eens uit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh je gaat nu weer matties proberen te maken?
Soms kan je het best gaan missen, het sociale contact dan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Iedereen die haat op school.
School is leuk. Dollen met matties, tijdverdrijf, etc.
Je snapt mijn punt wel neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heb ik aan matties op een internetforum? Leg mij dat eens uit.
Hebben jullie elkaar op facebook?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt wel neem ik aan?
U kunt klagen op de facebookchat.
Gaat niet lang meer duren denk ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar op facebook?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaat niet lang meer duren denk ik.
Ach nee joh. Leer je ook nog eens wat, anders eindig je zoals GGMM als nietszeggende kutmod op een internetforum.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms kan je het best gaan missen, het sociale contact dan.
Maar die lessen zijn vrij vervelend.
Nee ik snap je punt totaal niet, anders vraag ik het toch niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt wel neem ik aan?
U kunt klagen op de facebookchat.
Nee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar op facebook?
Ik heb je er net af gegooid ja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaat niet lang meer duren denk ik.
Je weet dat Stijn niet geïnteresseerd is in meisjes.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik snap je punt totaal niet, anders vraag ik het toch niet.
Ik was alleen geïnteresseerd of Stijn lekkere wijven in zijn klas heeft.
Al gedaan man.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk dat JR mij straks gaat verwijderen.
Eigenlijk komt er bij mij vrij weinig binnen als ik naar een heel verhaal moet luisteren.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ach nee joh. Leer je ook nog eens wat, anders eindig je zoals GGMM als nietszeggende kutmod op een internetforum.
Hij is al bijna 16, dan gaat het er toch echt een keer van komen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je weet dat Stijn niet geïnteresseerd is in meisjes.
Hij bedoelt, dat hij van de andere kant is.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is al bijna 16, dan gaat het er toch echt een keer van komen.
Ik haak op een gegeven moment tijdens een college ook af inderdaad.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk komt er bij mij vrij weinig binnen als ik naar een heel verhaal moet luisteren.
Dat is eng.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij bedoelt, dat hij van de andere kant is.
Ik heb je verzoek nog openstaan. Vreemd genoeg heb je naast de opties 'bevestigen' en 'niet nu' geen 'nee, opkankeren'quote:
Homo zijnquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij bedoelt, dat hij van de andere kant is.
Je hebt toch ignorequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb je verzoek nog openstaan. Vreemd genoeg heb je naast de opties 'bevestigen' en 'niet nu' geen 'nee, opkankeren'
Oh ja leuk dit heb je nog nooit eerder verteld.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb je verzoek nog openstaan. Vreemd genoeg heb je naast de opties 'bevestigen' en 'niet nu' geen 'nee, opkankeren'
Boeiend.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Het gaat beginnen. Allemaal naar Nederland 1 toe voor de Rijdende rechter.
Ik al na 5 minuten in een klaslokaal.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik haak op een gegeven moment tijdens een college ook af inderdaad.
Nee. Dat zijn echt de enige twee opties. Mongolen daar bij facebook.quote:
Dat wilde ik een paar weken geleden doen, toen vond Caland me een debiel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga in het FA-topic eens voorstellen de SC te sluiten
Dat zal jullie leren!
Succes man.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat zal jullie leren!
Ik heb het de laatste paar dagen een beetje aangekeken. En ik ben er persoonlijk unaniem voorstander van geworden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wilde ik een paar weken geleden doen, toen vond Caland me een debiel.
Als je dat doet unfriend ik je op fb hoor !!!!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat zal jullie leren!
Dat staat los van dat plan hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Done. Hopelijk onderneem je spoedig actie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad man. Het niveau gaat hier veel te ver achteruit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat zal jullie leren!
Sinds jij hier post inderdaad. Oprotten dus.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inderdaad man. Het niveau gaat hier veel te ver achteruit.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het de laatste paar dagen een beetje aangekeken. En ik ben er persoonlijk unaniem voorstander van geworden.
Ja ik zou wel willen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sinds jij hier post inderdaad. Oprotten dus.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat staat los van dat plan hoor.
Ik ben het eens met de strekking van deze post.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik had een meelezer moeten blijven
Hier is Davy heen nu.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dat deze aidsfilm een voldoende krijgt is achterlijk.
Dat had ik wel verwacht.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben het eens met de strekking van deze post.
Het zou gek zijn als ik het aan een ander te danken had ja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat heb je volledig aan jezelf te danken.
Studeren terwijl er een feest is, eng mannetje ben jequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah, nu is het feest helemaal compleet. Ik ben nog ff studeren.
Het moest gebeuren, sorry.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je dat doet unfriend ik je op fb hoor !!!!!!
Te veel tekst, didn't read.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:30 schreef Smoofie het volgende:
http://www.collegehumor.c(...)-5-different-methods
GL JR
Wat is het feedback-topic dan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overigens was dat topic het feedback-topic, niet het FA-topic.
Nee man luisterquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:30 schreef Smoofie het volgende:
http://www.collegehumor.c(...)-5-different-methods
GL JR
Ik vind hools toch wel wat erger. Met die autist tong. En bluezz die in haar broek poept.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
We kunnen het op z'n minst een weekje zonder sc proberen toch.
Sc's zijn de aids van fok.
En zeker deze.
Wat is er aan de hand mattie?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
En zeker deze.
Het leuke is er al een tijd vanaf ja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
En zeker deze.
Laten we dat maar doen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
En zeker deze.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:34 schreef Caland het volgende:
Anders sluit je eerst hools. Als dat dan goed gaat sluit je deze.
Ik ben benieuwd naar het verhaal achter bluezz nu, dit is de eerste keer dat ik daar iets over hoor. Maar Hools heeft er niks mee te maken verder. Het zou je sieren naar je eigen sc te kijken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind hools toch wel wat erger. Met die autist tong. En bluezz die in haar broek poept.
Ik heb het nog prima naar m'n zin hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het leuke is er al een tijd vanaf ja.
Dat ga ik lekker niet vertellen. Vraag maar in het hools topic.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het verhaal achter bluezz nu, dit is de eerste keer dat ik daar iets over hoor. Maar Hools heeft er niks mee te maken verder. Het zou je sieren naar je eigen sc te kijken.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het verhaal achter bluezz nu, dit is de eerste keer dat ik daar iets over hoor. Maar Hools heeft er niks mee te maken verder. Het zou je sieren naar je eigen sc te kijken.
Hoerenjong.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ga ik lekker niet vertellen. Vraag maar in het hools topic.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand nog geinteresseerd in een Ray Ban? Gloednieuw, met korting omdat ik hem zelf niet hoef.
[ afbeelding ]
Vandaar dat je telkens in andere SC's zit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het nog prima naar m'n zin hoor.
Alsof je dat volhoudt na het zien van m'n lichaamquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Bah. Politiek correct ventje. Dat wordt op de bank slapen in Parijs.
Mij lijkt het heel onwenselijk om de gehele tijd het Ray Ban logo in mijn ooghoek te zien.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand nog geinteresseerd in een Ray Ban? Gloednieuw, met korting omdat ik hem zelf niet hoef.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaar dat je telkens in andere SC's zit.
Of je vergiftigd jezelf gewoon.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee man luister
Je maakt een strop van pianodraad ofzo, heel sterk en heel scherp draad iig.
Om je nek, andere eind om brug ofzo, handen bovenop je hoofd lijmen en naar beneden springen, dan word je onthoofd en lijkt het net alsof je je eigen hoofd eraf hebt getrokken
Dan weet je constant dat je hipster bent. Dat is toch fijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mij lijkt het heel onwenselijk om de gehele tijd het Ray Ban logo in mijn ooghoek te zien.
Hem terug negeren.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM negeert mij, hoe ga ik hier mee om?
Omdat ik voor de Wayfarer heb gekozen die ik tegelijkertijd had besteld. Deze stond me sowieso niet echt, beetje klein ofzo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarom niet?
En als je goedkope zonnebrillen wil, ik ben je man.
Man man man...quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof je dat volhoudt na het zien van m'n lichaam
Naja, vader van een vriend van me heeft een eigen bedrijf dat zonnebrillen importeert. Ray Bans voor de helft van de prijsquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat ik voor de Wayfarer heb gekozen die ik tegelijkertijd had besteld. Deze stond me sowieso niet echt, beetje klein ofzo.
Rollenspellen en toneelstukjes op internet zijn m'n ding gewoon niet, en dat moet ik accepteren.quote:
Niet eens aviator.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Totaal geen moeite mee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rollenspellen en toneelstukjes op internet zijn m'n ding gewoon niet, en dat moet ik accepteren.
JR moet deze grap eerst uitleggen denk ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rollenspellen en toneelstukjes op internet zijn m'n ding gewoon niet, en dat moet ik accepteren.
Komt ie nu mee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Naja, vader van een vriend van me heeft een eigen bedrijf dat zonnebrillen importeert. Ray Bans voor de helft van de prijs
Oh, regel dan wat voor mij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Naja, vader van een vriend van me heeft een eigen bedrijf dat zonnebrillen importeert. Ray Bans voor de helft van de prijs
Huh?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JR moet deze grap eerst uitleggen denk ik.
Ik neem nooit een zonnebril mee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker met je aviator en v-halsje met rozenkransketting naar Q-base.
Heb ik al gedaan, toen gingen mensen janken in feedback en hools. Daar heb ik vrij weinig behoefte aan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, gooi het op slot. Toon je ballen
tong80 topics inderdaadquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, gooi het op slot. Toon je ballen
Niet voor niks klassiekers.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
aviator en wayfarer heb ik beetje afwisseling toch
Gepolariseerde glazen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Soms moet ik lachenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gast is de grootste troll allertijden.
Dit is echt totaal niet grappigquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kale koppuh niet te stoppuuuhhh
Nee. Dat is gewoon oprecht een debiel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gast is de grootste troll allertijden.
Het slaat dan ook gewoon vaak nergens op.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kale koppuh niet te stoppuuuhhh
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
Sopranos is trouwens de beste serie ooit op Breaking Bad na.
Maar dat geheel terzijde.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
Game of Thrones is trouwens de beste serie ooit op The Wire na.
Ik vond The Sopranos ook heel goedquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
Game of Thrones is trouwens de beste serie ooit op The Wire na.
Hoe weet je dat? Ken je hem privé?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Dat is gewoon oprecht een debiel.
Zelfs de sociale werkvoorziening heeft het blijkbaar opgegeven. Nou, dan maak je het bont hoor.
The Sopranos miste iets Ik had een heel leeg gevoel na afloop van die serie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond The Sopranos ook heel goed
Neuh gij danquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sopranos is een beetje overrated.
Eens.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sopranos is een beetje overrated.
Hele dagen spenderen aan trollen na je 50ste op een internet forum heeft iets, ehm triest.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ken je hem privé?
Die jongen met zijn topics en dan weten dat er weer allemaal mensen zich aan ergeren is gewoon om te trollen joh.
Het einde was wel lame ja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
The Sopranos miste iets Ik had een heel leeg gevoel na afloop van die serie.
Omdat die gast al 14 jaar lang de gehele dag op fok zit. En hij is geen 79.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ken je hem privé?
Die jongen met zijn topics en dan weten dat er weer allemaal mensen zich aan ergeren is gewoon om te trollen joh.
Hoezo?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hele dagen spenderen aan trollen na je 50ste op een internet forum heeft iets, ehm triest.
Breaking Bad is ook tof ja, toffer dan The Sopranos wmb.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het einde was wel lame ja.
Maar het is echt prima vermaak en zit kwalitatief ook goed in elkaar.
Net als Breaking Bad.
Hij kan toch ook een computer hebben op zijn werkquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat die gast al 14 jaar lang de gehele dag op fok zit. En hij is geen 79.
Op je 50ste?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo?
Dan heb je toch meer de tijd
Ik vind het allebei tof.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Breaking Bad is ook tof ja, toffer dan The Sopranos wmb.
Ja, eensquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:48 schreef GGMM het volgende:
Weet je welke serie ook he-le-maal te gek is? Oz.
Ja, bijna met pensioen enzo. Al je vrienden die al dood zijn enzo. Je kinderen het huis uit. Je vrouw ziet er te verlept uit om het te proberen. Niks doet het meer.quote:
Spelen toch wat acteurs uit Dexter in ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:48 schreef GGMM het volgende:
Weet je welke serie ook he-le-maal te gek is? Oz.
50 jaar bijna pensioen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, bijna met pensioen enzo. Al je vrienden die al dood zijn enzo. Je kinderen het huis uit. Je vrouw ziet er te verlept uit om het te proberen. Niks doet het meer.
Dan ga je maar trollen op internet.
Ja, een stuk of 3.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spelen toch wat acteurs uit Dexter in ?
Bijna met pensioen jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, bijna met pensioen enzo. Al je vrienden die al dood zijn enzo. Je kinderen het huis uit. Je vrouw ziet er te verlept uit om het te proberen. Niks doet het meer.
Dan ga je maar trollen op internet.
De beste serie is en blijft band of brothers. Lost vond ik in het begin ook tof, maar vanwege het succes meende de schrijvers er 4 seizoenen aids tussen te duwen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het allebei tof.
Maar moet dus nog steeds de 'beste' serie kijken.
Ik heb Lost nooit gezien. Ik ga het ook niet kijken denk ik want ik hoor vaak dat het een kuteinde heeft. Dan heb ik er eigenlijk al geen zin meer in.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De beste serie is en blijft band of brothers. Lost vond ik in het begin ook tof, maar vanwege het succes meende de schrijvers er 4 seizoenen aids tussen te duwen.
Bassie en Adriaanquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:52 schreef Caland het volgende:
1. B&A
2. Sopranos
3 The Wire
4. SoA
5. Breaking Bad
Ja joh. Slechts iets meer dan 1/3e. Waar hebben we het overquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
15 jaar is peanuts voor die gasten joh, klein deeltje van hun leven.
A-team er net buiten gevallen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:52 schreef Caland het volgende:
1. B&A
2. Sopranos
3 The Wire
4. SoA
5. Breaking Bad
B&A ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:52 schreef Caland het volgende:
1. B&A
2. Sopranos
3 The Wire
4. SoA
5. Breaking Bad
Waar speelt Hank van Breaking Bad nog meer in?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk speelt in elke serie een acteur die ik weer van een andere serie ken.
Voor meer leuke feitjes kan je altijd Caland DM-en.
Ja maar kom op hé. De aftakeling gaat dan al een stuk snellerquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja joh. Slechts iets meer dan 1/3e. Waar hebben we het over
Jij snapt duidelijk m'n zin niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar speelt Hank van Breaking Bad nog meer in?
Eensch. Maar toch schaar ik Band of brothers gevoelsmatig niet echt onder een serie. Terwijl dat eigenlijk helemaal nergens op slaat.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De beste serie is en blijft band of brothers. Lost vond ik in het begin ook tof, maar vanwege het succes meende de schrijvers er 4 seizoenen aids tussen te duwen.
Sorry, ik ben in de war.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij snapt duidelijk m'n zin niet.
Geeft niks.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe vriendin op het oog?
The Pacific viel wat tegen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Eensch. Maar toch schaar ik Band of brothers gevoelsmatig niet echt onder een serie. Terwijl dat eigenlijk helemaal nergens op slaat.
Gastquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Sterke aflevering van de Rijdende Rechter weer.
PTT-pensioentje heeft gelukkig gewonnen van die mossel
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Extras (TV Series 2005–2007) - IMDb
Vond deze persoonlijke beter
Zaten ook wel leuke bij. Die met Samuel L. was wel episch.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Extras (TV Series 2005–2007) - IMDb
Vond deze persoonlijke beter
Welke rol speelt hij in Breaking Bad?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
Mark Margolis speelt bijvoorbeeld in zowel Breaking Bad als Oz.
De lijst gaat maar door en door.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke rol speelt hij in Breaking Bad?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mossel lijkt me een gladjakker.
Google gewoon eens wat. Denk je dat dit een vraagbaak is of wat?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke rol speelt hij in Breaking Bad?
Arbeiders moeten maar beetje respect tonenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mossel lijkt me een gladjakker.
Gewoon deze SC opdoeken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Google gewoon eens wat. Denk je dat dit een vraagbaak is of wat?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meneer Mossel is een arrogante kwal
Sorry man, ik vergeet soms wel eens dat ik zelf ook dingen kan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Google gewoon eens wat. Denk je dat dit een vraagbaak is of wat?
Oke.quote:
Ik vraag me af hoe snel jij met deze opleiding kapt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sorry man, ik vergeet soms wel eens dat ik zelf ook dingen kan.
Hoezo?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe snel jij met deze opleiding kapt.
Omdat je soms vergeet dat je zelf ook dingen kan.quote:
Ik kap niet zo snel met een opleiding hoor. Ik maak het wel afquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat je soms vergeet dat je zelf ook dingen kan.
BASSIE EN ADRIAAN!quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:02 schreef GGMM het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd wat B&A is, goffedomme.
B&A niet kennenquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:02 schreef GGMM het volgende:
Bassie en Adriaan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:02 schreef GGMM het volgende:
Ik snap die optie nooit zo goed.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah.
Anti-climax.
Ik ben weg hier.
* GGMM stormt theatraal weg.
Bassie en Adriaan niet leuk vindenquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah.
Anti-climax.
Ik ben weg hier.
* GGMM stormt theatraal weg.
Op plaatje één staat de auto stil. Op plaatje 2 wappert zijn haar in de wind.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gozer doet snel een nieuwe pruik op.
Stop.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op plaatje één staat de auto stil. Op plaatje 2 wappert zijn haar in de wind.
Ik denk dat jij wel eens iets op het spoor kan zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op plaatje één staat de auto stil. Op plaatje 2 wappert zijn haar in de wind.
Ik heb ook honger gvd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer. Aan wie leg ik mijn eten kwestie dan voor... na een tosti heb ik nog steeds trek.
Je tosti met tomaat?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer. Aan wie leg ik mijn eten kwestie dan voor... na een tosti heb ik nog steeds trek.
Ik had geen tomaat. Wat naderhand ook wel logisch is gezien ik nu trek heb omdat ik eerder op de avond niks in huis had.quote:
Hm, wat zal jij balen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had geen tomaat. Wat naderhand ook wel logisch is gezien ik nu trek heb omdat ik eerder op de avond niks in huis had.
Streep je nachtje op de bank maar weg. We gaan weer lepeltje lepeltje de Parijse nacht in.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, wat zal jij balen.
Jammer dat ik niet in de buurt woon, anders had ik je een tomaat gebracht.
Atheense nacht dan toch of nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Streep je nachtje op de bank maar weg. We gaan weer lepeltje lepeltje de Parijse nacht in.
lekker Grieks is niet viesquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Atheense nacht in Disneyland Parijs dan.
hahahahaha xD!quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had ook het Douwe Egberts logo kunnen veranderen en dan Adolf Egberts kunnen schrijven xD
Welke game?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb zo juist een game uitgespeeld. En niet eens op pussy level.Wat een held ben ik toch. Ik denk dat ik er een topic over ga aanmaken.
Kinect sport.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Adriaan is acrobaat en Adolf zit vol rassenhaat.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Adriaan is acrobaat en Adolf zit vol rassenhaat.
Grappetje. Bioshock Infinite. Goeie game wel.quote:
De fopduik krijgt hier opeens een hele andere dimensie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mag je die bal vaak uit het water vissen.
Maak je een sliding en glij je het water inquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:45 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
De fopduik krijgt hier opeens een hele andere dimensie.
Als je geblesseerd bent komt er een boot aanvaren met de verzorgerquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maak je een sliding en glij je het water in
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:48 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Als je geblesseerd bent komt er een boot aanvaren met de verzorger
Hallo konijnenvrind. Had hem na enig speurwerk op google ook gevonden. Stuitte nog op dit: http://www.thisblogrules.(...)irdest-stadiums.htmlquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi
Singapore
http://www.itechgiz.com/2(...)marina-bay-singapore
Dag
grifte baasquote:Op woensdag 4 september 2013 00:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hallo konijnenvrind. Had hem na enig speurwerk op google ook gevonden. Stuitte nog op dit: http://www.thisblogrules.(...)irdest-stadiums.html
Zitten prachtige exemplaren tussen, al ben ik het oneens met de schrijver betreffende De Bosuil, twee prachtige lange tribunes![]()
Maar dat geheel terzijde
Haha leuk item.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hallo konijnenvrind. Had hem na enig speurwerk op google ook gevonden. Stuitte nog op dit: http://www.thisblogrules.(...)irdest-stadiums.html
Zitten prachtige exemplaren tussen, al ben ik het oneens met de schrijver betreffende De Bosuil, twee prachtige lange tribunes![]()
Maar dat geheel terzijde
Die houten dug-out.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Maar dat geheel terzijde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |