Omdat ik je een debiel vind.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je stoort aan mijn aanwezigheid?
Hij steekt je zo een mes in je rug hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
Stinho we komen weer dichter bij elkaar
Ach we zullen binnenkort wel weer een korte aanvaring hebben maar dat heurt erbij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij steekt je zo een mes in je rug hoor.
Heb je al een nieuwe vriendin op het oog?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Helemaal oké ja. Nu ik weer naar school moet, ben ik me weer sociaal bewuster gaan worden.
Vindt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vind iedereen een debiel.
Oh je gaat nu weer matties proberen te maken?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe vriendin op het oog?
Een eerste stap richting de coming out!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Helemaal oké ja. Nu ik weer naar school moet, ben ik me weer sociaal bewuster gaan worden.
Iedereen die haat op school.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heb ik aan matties op een internetforum? Leg mij dat eens uit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh je gaat nu weer matties proberen te maken?
Soms kan je het best gaan missen, het sociale contact dan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Iedereen die haat op school.
School is leuk. Dollen met matties, tijdverdrijf, etc.
Je snapt mijn punt wel neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heb ik aan matties op een internetforum? Leg mij dat eens uit.
Hebben jullie elkaar op facebook?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt wel neem ik aan?
U kunt klagen op de facebookchat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |