Omdat ik je een debiel vind.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je stoort aan mijn aanwezigheid?
Hij steekt je zo een mes in je rug hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
Stinho we komen weer dichter bij elkaar
Ach we zullen binnenkort wel weer een korte aanvaring hebben maar dat heurt erbij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij steekt je zo een mes in je rug hoor.
Heb je al een nieuwe vriendin op het oog?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Helemaal oké ja. Nu ik weer naar school moet, ben ik me weer sociaal bewuster gaan worden.
Vindt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vind iedereen een debiel.
Oh je gaat nu weer matties proberen te maken?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe vriendin op het oog?
Een eerste stap richting de coming out!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Helemaal oké ja. Nu ik weer naar school moet, ben ik me weer sociaal bewuster gaan worden.
Iedereen die haat op school.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heb ik aan matties op een internetforum? Leg mij dat eens uit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh je gaat nu weer matties proberen te maken?
Soms kan je het best gaan missen, het sociale contact dan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Iedereen die haat op school.
School is leuk. Dollen met matties, tijdverdrijf, etc.
Je snapt mijn punt wel neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heb ik aan matties op een internetforum? Leg mij dat eens uit.
Hebben jullie elkaar op facebook?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt wel neem ik aan?
U kunt klagen op de facebookchat.
Gaat niet lang meer duren denk ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar op facebook?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaat niet lang meer duren denk ik.
Ach nee joh. Leer je ook nog eens wat, anders eindig je zoals GGMM als nietszeggende kutmod op een internetforum.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms kan je het best gaan missen, het sociale contact dan.
Maar die lessen zijn vrij vervelend.
Nee ik snap je punt totaal niet, anders vraag ik het toch niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt wel neem ik aan?
U kunt klagen op de facebookchat.
Nee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar op facebook?
Ik heb je er net af gegooid ja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaat niet lang meer duren denk ik.
Je weet dat Stijn niet geïnteresseerd is in meisjes.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik snap je punt totaal niet, anders vraag ik het toch niet.
Ik was alleen geïnteresseerd of Stijn lekkere wijven in zijn klas heeft.
Al gedaan man.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk dat JR mij straks gaat verwijderen.
Eigenlijk komt er bij mij vrij weinig binnen als ik naar een heel verhaal moet luisteren.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ach nee joh. Leer je ook nog eens wat, anders eindig je zoals GGMM als nietszeggende kutmod op een internetforum.
Hij is al bijna 16, dan gaat het er toch echt een keer van komen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je weet dat Stijn niet geïnteresseerd is in meisjes.
Hij bedoelt, dat hij van de andere kant is.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is al bijna 16, dan gaat het er toch echt een keer van komen.
Ik haak op een gegeven moment tijdens een college ook af inderdaad.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk komt er bij mij vrij weinig binnen als ik naar een heel verhaal moet luisteren.
Dat is eng.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij bedoelt, dat hij van de andere kant is.
Ik heb je verzoek nog openstaan. Vreemd genoeg heb je naast de opties 'bevestigen' en 'niet nu' geen 'nee, opkankeren'quote:
Homo zijnquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij bedoelt, dat hij van de andere kant is.
Je hebt toch ignorequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb je verzoek nog openstaan. Vreemd genoeg heb je naast de opties 'bevestigen' en 'niet nu' geen 'nee, opkankeren'
Oh ja leuk dit heb je nog nooit eerder verteld.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb je verzoek nog openstaan. Vreemd genoeg heb je naast de opties 'bevestigen' en 'niet nu' geen 'nee, opkankeren'
Boeiend.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Het gaat beginnen. Allemaal naar Nederland 1 toe voor de Rijdende rechter.
Ik al na 5 minuten in een klaslokaal.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik haak op een gegeven moment tijdens een college ook af inderdaad.
Nee. Dat zijn echt de enige twee opties. Mongolen daar bij facebook.quote:
Dat wilde ik een paar weken geleden doen, toen vond Caland me een debiel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga in het FA-topic eens voorstellen de SC te sluiten
Dat zal jullie leren!
Succes man.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat zal jullie leren!
Ik heb het de laatste paar dagen een beetje aangekeken. En ik ben er persoonlijk unaniem voorstander van geworden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wilde ik een paar weken geleden doen, toen vond Caland me een debiel.
Als je dat doet unfriend ik je op fb hoor !!!!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat zal jullie leren!
Dat staat los van dat plan hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Done. Hopelijk onderneem je spoedig actie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad man. Het niveau gaat hier veel te ver achteruit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat zal jullie leren!
Sinds jij hier post inderdaad. Oprotten dus.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inderdaad man. Het niveau gaat hier veel te ver achteruit.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het de laatste paar dagen een beetje aangekeken. En ik ben er persoonlijk unaniem voorstander van geworden.
Ja ik zou wel willen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sinds jij hier post inderdaad. Oprotten dus.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat staat los van dat plan hoor.
Ik ben het eens met de strekking van deze post.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik had een meelezer moeten blijven
Hier is Davy heen nu.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dat deze aidsfilm een voldoende krijgt is achterlijk.
Dat had ik wel verwacht.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben het eens met de strekking van deze post.
Het zou gek zijn als ik het aan een ander te danken had ja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat heb je volledig aan jezelf te danken.
Studeren terwijl er een feest is, eng mannetje ben jequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah, nu is het feest helemaal compleet. Ik ben nog ff studeren.
Het moest gebeuren, sorry.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je dat doet unfriend ik je op fb hoor !!!!!!
Te veel tekst, didn't read.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:30 schreef Smoofie het volgende:
http://www.collegehumor.c(...)-5-different-methods
GL JR
Wat is het feedback-topic dan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overigens was dat topic het feedback-topic, niet het FA-topic.
Nee man luisterquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:30 schreef Smoofie het volgende:
http://www.collegehumor.c(...)-5-different-methods
GL JR
Ik vind hools toch wel wat erger. Met die autist tong. En bluezz die in haar broek poept.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
We kunnen het op z'n minst een weekje zonder sc proberen toch.
Sc's zijn de aids van fok.
En zeker deze.
Wat is er aan de hand mattie?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
En zeker deze.
Het leuke is er al een tijd vanaf ja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
En zeker deze.
Laten we dat maar doen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
En zeker deze.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:34 schreef Caland het volgende:
Anders sluit je eerst hools. Als dat dan goed gaat sluit je deze.
Ik ben benieuwd naar het verhaal achter bluezz nu, dit is de eerste keer dat ik daar iets over hoor. Maar Hools heeft er niks mee te maken verder. Het zou je sieren naar je eigen sc te kijken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind hools toch wel wat erger. Met die autist tong. En bluezz die in haar broek poept.
Ik heb het nog prima naar m'n zin hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het leuke is er al een tijd vanaf ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |