Wat lul je?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rens ik heb net even je plek overgenomen.
Nu mag jij weer verder.
Ook goedenavond Kapiteintjequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha, de kleuterklas is compleet. De schoolmelk kan uitgedeeld worden.
Dat moet elke persoon, normaal of debiel, wel hebben.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een hekel aan het Limburgs accent.
Ik was net in Roermond hè, gillend weggerendquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een hekel aan het Limburgs accent.
Gelukkig krik ik de boel nog een beetje opquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit is echt een enorm treurig niveau deze avond hier.
Dat je het goed gokte was gewoon mazzel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
Littlerabbit z'n moeder heet Miriam Lucker.
Wat een raar gerecht.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=208391
Het heeft zelfs de AH bereikt inmiddels.
Stiekem kom ik wel eens bij de Autotron nabij Rosmalen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was net in Roermond hè, gillend weggerend
Gedraagt hij zich weer als een teringdebiel? Lekker niveautje weer hier hoor. Ik heb niks hier gemist vandaag dus. Ging het weer over pesten?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij doet wat debiel, zoals hij wel vaker doet. Geen aandacht geven.
He, dat is mijn tekst.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit is echt een enorm treurig niveau deze avond hier.
Zoals altijd gezeik over de erfgrens en hekkies. Met meneer mosselquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helemaal prima, zo rijdende rechter dus maar ff op FOK! hé
Jij past je wel erg snel aan aan het niveau hier.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je het goed gokte was gewoon mazzel.
Snap je
2/10quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je het goed gokte was gewoon mazzel.
Snap je
Is dat Limburg? Ik dacht dat dat nog Brabant was.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem kom ik wel eens bij de Autotron nabij Rosmalen.
JR en Kun-Aguero hadden een treurige conversatie mbt mij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gedraagt hij zich weer als een teringdebiel? Lekker niveautje weer hier hoor. Ik heb niks hier gemist vandaag dus. Ging het weer over pesten?
Niet waar.quote:
Je bent zelf een teringdebiel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gedraagt hij zich weer als een teringdebiel? Lekker niveautje weer hier hoor. Ik heb niks hier gemist vandaag dus. Ging het weer over pesten?
Fuck manquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet eens in de buurt van limburg maar goed
Ik nam het voor je op, en dan steek je een mes in mijn rug.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JR en Kun-Aguero hadden een treurige conversatie mbt mij.
Ligt tegen den bosch aanquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dat Limburg? Ik dacht dat dat nog Brabant was.
Ook wel. Moet nog wat lezen voor morgen, maar geen zin. Zal er helaas toch zo aan moeten geloven.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. School is weer begonnen hé. Met jou?
Haha ga jij maar eens leren normaal te doen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent zelf een teringdebiel.
Nog VI gezien?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha ga jij maar eens leren normaal te doen.
Uitstellen na Rijdende Rechter dan snel uitloggen en aan de gangquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook wel. Moet nog wat lezen voor morgen, maar geen zin. Zal er helaas toch zo aan moeten geloven.
Wat versta jij onder normaal?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha ga jij maar eens leren normaal te doen.
En altijd zijn jullie weer blij als ik terug ben. Dat kan ik altijd wel waarderen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet waar.
Bij jou staat er meestal nog 'als dit zo doorgaat ben ik hier weg' bij.
hoe laat is dat?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals altijd gezeik over de erfgrens en hekkies. Met meneer mossel
Gast. Please...shut the fuck up.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent zelf een teringdebiel.
Gisteren? Jazeker herhaling gekeken na Derksen & Sneijder "live" te hebben gekeken. Leuke uitzending.quote:
Uhm.. Oke.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En altijd zijn jullie weer blij als ik terug ben. Dat kan ik altijd wel waarderen.
Hij woont best ver weg hoor, dus dat lijkt me lastig.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:07 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk zijn Rens z'n nagels recent geknipt, anders heeft JR-style zo een litteken op z'n wang.
Nee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast. Please...shut the fuck up.
Moet ik een heel lijstje opnoemen die iedereen hier kan dromen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder normaal?
Ik ga straks een tosti maken. Nog wilde tips? Immers heb jij meer levenservaring op het gebied van tosti'squote:
Ja maar sorry, normaal bestaat gewoon niet. Dus ik vind dat best interessant ja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet ik een heel lijstje opnoemen die iedereen hier kan dromen?
Tomaat tussen je tosti kan nooit kwaad.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga straks een tosti maken. Nog wilde tips? Immers heb jij meer levenservaring op het gebied van tosti's
Maak een kampioenstosti.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga straks een tosti maken. Nog wilde tips? Immers heb jij meer levenservaring op het gebied van tosti's
Ik ben wel klaar met jou.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar sorry, normaal bestaat gewoon niet. Dus ik vind dat best interessant ja.
Bacon, bacon en nog eens baconquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vlamtosti gappiequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha je kan niet met vreemde mensen omgaanquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met jou.
Doei
quote:
Serieus nog nooit gedaan. Ik ga het zeker overwegen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tomaat tussen je tosti kan nooit kwaad.
Vind ik zelf nooit zo'n succes. Althans niet die smakeloze tomaten, de cherrytomaatjes of romaatjes met wat italiaanse kruiden erbij zijn wel lekker daarentegen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tomaat tussen je tosti kan nooit kwaad.
Die 2e, je laten slaan door een mocroquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:07 schreef Saind het volgende:
Om even bij knock outs te blijven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben zeer benieuwd naar je review. Het zou me deugd doen als je het lekker vindt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Serieus nog nooit gedaan. Ik ga het zeker overwegen.
Goor zwijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
LR als je mij de rest van je leven dankbaar wilt zijn maak je een tosti met banaan.
alleen met banaan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
LR als je mij de rest van je leven dankbaar wilt zijn maak je een tosti met banaan.
Wat vond je van het fragment met de hont (op zijn FOK!s)quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gisteren? Jazeker herhaling gekeken na Derksen & Sneijder "live" te hebben gekeken. Leuke uitzending.
Ik woon op het platteland.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha je kan niet met vreemde mensen omgaan
Dit is dusdanig extreem dat ik het uitstel naar een andere dag.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
Wie ben jij?quote:
Met brood eromheen dan. Je kunt er ook pindakaas op doen, maar met wit brood en wat boter aan de buitenkant is het enorm lekker. Probeer het eens zou ik zeggen.quote:
Ik werd er emotioneel van. Ik heb de vrijdaguitzending trouwens niet teruggekeken was dat ook een topshow?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vond je van het fragment met de hont (op zijn FOK!s)
ik ga nu kijken of ik banaan hebquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met brood eromheen dan. Je kunt er ook pindakaas op doen, maar met wit brood en wat boter aan de buitenkant is het enorm lekker. Probeer het eens zou ik zeggen.
Als je van bakbanaan houdt, dan vind je dit ook lekker.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is dusdanig extreem dat ik het uitstel naar een andere dag.
kk smerigquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met brood eromheen dan. Je kunt er ook pindakaas op doen, maar met wit brood en wat boter aan de buitenkant is het enorm lekker. Probeer het eens zou ik zeggen.
Dat ik wel vaker rare mensen tegenkom.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je iemand anders quoten, want dit slaat als kut op Dirk.
Weet ik ook niet, was verhinderd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik werd er emotioneel van. Ik heb de vrijdaguitzending trouwens niet teruggekeken was dat ook een topshow?
baka banaquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je van bakbanaan houdt, dan vind je dit ook lekker.
Dat is een vooroordeel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat ik wel vaker rare mensen tegenkom.
Dit voelt als een mes in mijn rug.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar ik vind het nu al een topgozer.
Ik ook weekendje weg hé. Had wel FOX sports in het huisje dus heb helaas wel Ajax live gekekenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, was verhinderd.
Jij hebt sowieso van dat bazenbrood in huis om te toasten waarschijnlijk? Hovis oid heb je toch wel liggen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga nu kijken of ik banaan heb
Ik ben een topgozer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar ik vind het nu al een topgozer.
Doe er iets aan. Al mag Rens wel blijven van mij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:13 schreef GGMM het volgende:
De aanwezigheid van Jr-Style en Rens stoort me ontzettend.
Gaarne duw ik er een heel zwaard in. Een 30cm lange blanke sabel.quote:
Mag ik vragen waarom je stoort aan mijn aanwezigheid?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:13 schreef GGMM het volgende:
Het hele weekend was gewoon aidsquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ook weekendje weg hé. Had wel FOX sports in het huisje dus heb helaas wel Ajax live gekeken
Kan je mij niet even een FOK! pauze geven?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:13 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |