Wat lul je?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rens ik heb net even je plek overgenomen.
Nu mag jij weer verder.
Ook goedenavond Kapiteintjequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha, de kleuterklas is compleet. De schoolmelk kan uitgedeeld worden.
Dat moet elke persoon, normaal of debiel, wel hebben.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een hekel aan het Limburgs accent.
Ik was net in Roermond hè, gillend weggerendquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een hekel aan het Limburgs accent.
Gelukkig krik ik de boel nog een beetje opquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit is echt een enorm treurig niveau deze avond hier.
Dat je het goed gokte was gewoon mazzel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
Littlerabbit z'n moeder heet Miriam Lucker.
Wat een raar gerecht.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=208391
Het heeft zelfs de AH bereikt inmiddels.
Stiekem kom ik wel eens bij de Autotron nabij Rosmalen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was net in Roermond hè, gillend weggerend
Gedraagt hij zich weer als een teringdebiel? Lekker niveautje weer hier hoor. Ik heb niks hier gemist vandaag dus. Ging het weer over pesten?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij doet wat debiel, zoals hij wel vaker doet. Geen aandacht geven.
He, dat is mijn tekst.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit is echt een enorm treurig niveau deze avond hier.
Zoals altijd gezeik over de erfgrens en hekkies. Met meneer mosselquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helemaal prima, zo rijdende rechter dus maar ff op FOK! hé
Jij past je wel erg snel aan aan het niveau hier.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je het goed gokte was gewoon mazzel.
Snap je
2/10quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je het goed gokte was gewoon mazzel.
Snap je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |