Log alsjeblieft uit, alsjeblieft.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snijd mezelf niet, dat doet zeer en ik kan niet tegen fysieke pijn.
En wij hebben geen garage.
En als ik zelfmoord wil plegen verzin ik zelf wat.
Sorry ik heb vanavond gewoon een extreem debiele bui. Morgen doe ik gewoon weer normaal zoals altijd.
Je doet nooit normaal. Dat is het probleem.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snijd mezelf niet, dat doet zeer en ik kan niet tegen fysieke pijn.
En wij hebben geen garage.
En als ik zelfmoord wil plegen verzin ik zelf wat.
Sorry ik heb vanavond gewoon een extreem debiele bui. Morgen doe ik gewoon weer normaal zoals altijd.
Nou nou, rustig.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet ook verticaal snijden in plaats van horizontaal. Of zet je papa's auto aan in de garage met alles gesloten.
Nee sorry, dan gaan er pas echt erge dingen gebeuren.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Log alsjeblieft uit, alsjeblieft.
Ik heb maandenlang normaal gedaan hoor. Ik heb nu alleen een tijdje last van veel prikkels wat ik lastig kan verwerken. En dan is FOK! een uitlaatklep.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Je doet nooit normaal. Dat is het probleem.
Mosterd moet je op een kroket doen en niet in je soep.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
Ik heb vandaag mosterdsoep op.
Het smaakte smerig.
Bedankt. Nu heb ik zin in soep.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
Het smaakte smerig.
Troost je, het was cup-a-soup. Dat heeft eigenlijk niks met soep te maken.quote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Troost je, het was cup-a-soup. Dat heeft eigenlijk niks met soep te maken.
Mee eens. Al heb ik nog wel de Championversie ervan liggen. 4 jaar over datum welteverstaan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Troost je, het was cup-a-soup. Dat heeft eigenlijk niks met soep te maken.
Voor eckte kampioenen hihiquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens. Al heb ik nog wel de Championversie ervan liggen. 4 jaar over datum welteverstaan.
Echt wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik zie nu dingen niet die ik gisteren wel zag. Dus nu ben ik tamelijk in paniek.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mij niet? Door deze controle zie ik nu wel dat ik larpen met Caland ben misgelopen
Ah. Dit is van 16 augustus.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie nu dingen niet die ik gisteren wel zag. Dus nu ben ik tamelijk in paniek.
Bedankt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch weer een tijdje terug.
Je herkent jezelf in de beste man dus?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Harry Vermeegen heeft echt een groot probleem.
Ik wilde het niet zeggen..quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je herkent jezelf in de beste man dus?
Nee, want ik heb meerdere grote problemen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je herkent jezelf in de beste man dus?
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
Het smaakte smerig.
Van die ammoniaklucht wordt je vanzelf wel wakker.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is waar.
Zelfgemaakte uiensoep. Daar kan je mij 's nachts voor wakker maken.
Champignon. Geen dank.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens. Al heb ik nog wel de Championversie ervan liggen. 4 jaar over datum welteverstaan.
*wordquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van die ammoniaklucht wordt je vanzelf wel wakker.
quote:
Haha.quote:
Jij barst van de zelfspot zeg.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moest er zelf ook om lachen.
Dat valt best mee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij barst van de zelfspot zeg.
Wel alles opdrinken hè!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha, de kleuterklas is compleet. De schoolmelk kan uitgedeeld worden.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij barst van de zelfspot zeg.
Wat lul je?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rens ik heb net even je plek overgenomen.
Nu mag jij weer verder.
Ook goedenavond Kapiteintjequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha, de kleuterklas is compleet. De schoolmelk kan uitgedeeld worden.
Dat moet elke persoon, normaal of debiel, wel hebben.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een hekel aan het Limburgs accent.
Ik was net in Roermond hè, gillend weggerendquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een hekel aan het Limburgs accent.
Gelukkig krik ik de boel nog een beetje opquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit is echt een enorm treurig niveau deze avond hier.
Dat je het goed gokte was gewoon mazzel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
Littlerabbit z'n moeder heet Miriam Lucker.
Wat een raar gerecht.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=208391
Het heeft zelfs de AH bereikt inmiddels.
Stiekem kom ik wel eens bij de Autotron nabij Rosmalen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was net in Roermond hè, gillend weggerend
Gedraagt hij zich weer als een teringdebiel? Lekker niveautje weer hier hoor. Ik heb niks hier gemist vandaag dus. Ging het weer over pesten?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij doet wat debiel, zoals hij wel vaker doet. Geen aandacht geven.
He, dat is mijn tekst.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit is echt een enorm treurig niveau deze avond hier.
Zoals altijd gezeik over de erfgrens en hekkies. Met meneer mosselquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helemaal prima, zo rijdende rechter dus maar ff op FOK! hé
Jij past je wel erg snel aan aan het niveau hier.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je het goed gokte was gewoon mazzel.
Snap je
2/10quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je het goed gokte was gewoon mazzel.
Snap je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |