Is dat Limburg? Ik dacht dat dat nog Brabant was.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem kom ik wel eens bij de Autotron nabij Rosmalen.
JR en Kun-Aguero hadden een treurige conversatie mbt mij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gedraagt hij zich weer als een teringdebiel? Lekker niveautje weer hier hoor. Ik heb niks hier gemist vandaag dus. Ging het weer over pesten?
Niet waar.quote:
Je bent zelf een teringdebiel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gedraagt hij zich weer als een teringdebiel? Lekker niveautje weer hier hoor. Ik heb niks hier gemist vandaag dus. Ging het weer over pesten?
Fuck manquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet eens in de buurt van limburg maar goed
Ik nam het voor je op, en dan steek je een mes in mijn rug.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JR en Kun-Aguero hadden een treurige conversatie mbt mij.
Ligt tegen den bosch aanquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dat Limburg? Ik dacht dat dat nog Brabant was.
Ook wel. Moet nog wat lezen voor morgen, maar geen zin. Zal er helaas toch zo aan moeten geloven.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. School is weer begonnen hé. Met jou?
Haha ga jij maar eens leren normaal te doen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent zelf een teringdebiel.
Nog VI gezien?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha ga jij maar eens leren normaal te doen.
Uitstellen na Rijdende Rechter dan snel uitloggen en aan de gangquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook wel. Moet nog wat lezen voor morgen, maar geen zin. Zal er helaas toch zo aan moeten geloven.
Wat versta jij onder normaal?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha ga jij maar eens leren normaal te doen.
En altijd zijn jullie weer blij als ik terug ben. Dat kan ik altijd wel waarderen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet waar.
Bij jou staat er meestal nog 'als dit zo doorgaat ben ik hier weg' bij.
hoe laat is dat?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals altijd gezeik over de erfgrens en hekkies. Met meneer mossel
Gast. Please...shut the fuck up.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent zelf een teringdebiel.
Gisteren? Jazeker herhaling gekeken na Derksen & Sneijder "live" te hebben gekeken. Leuke uitzending.quote:
Uhm.. Oke.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En altijd zijn jullie weer blij als ik terug ben. Dat kan ik altijd wel waarderen.
Hij woont best ver weg hoor, dus dat lijkt me lastig.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:07 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk zijn Rens z'n nagels recent geknipt, anders heeft JR-style zo een litteken op z'n wang.
Nee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast. Please...shut the fuck up.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |