Moet ik een heel lijstje opnoemen die iedereen hier kan dromen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder normaal?
Ik ga straks een tosti maken. Nog wilde tips? Immers heb jij meer levenservaring op het gebied van tosti'squote:
Ja maar sorry, normaal bestaat gewoon niet. Dus ik vind dat best interessant ja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet ik een heel lijstje opnoemen die iedereen hier kan dromen?
Tomaat tussen je tosti kan nooit kwaad.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga straks een tosti maken. Nog wilde tips? Immers heb jij meer levenservaring op het gebied van tosti's
Maak een kampioenstosti.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga straks een tosti maken. Nog wilde tips? Immers heb jij meer levenservaring op het gebied van tosti's
Ik ben wel klaar met jou.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar sorry, normaal bestaat gewoon niet. Dus ik vind dat best interessant ja.
Bacon, bacon en nog eens baconquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vlamtosti gappiequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha je kan niet met vreemde mensen omgaanquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met jou.
Doei
quote:
Serieus nog nooit gedaan. Ik ga het zeker overwegen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tomaat tussen je tosti kan nooit kwaad.
Vind ik zelf nooit zo'n succes. Althans niet die smakeloze tomaten, de cherrytomaatjes of romaatjes met wat italiaanse kruiden erbij zijn wel lekker daarentegen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tomaat tussen je tosti kan nooit kwaad.
Die 2e, je laten slaan door een mocroquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:07 schreef Saind het volgende:
Om even bij knock outs te blijven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben zeer benieuwd naar je review. Het zou me deugd doen als je het lekker vindt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Serieus nog nooit gedaan. Ik ga het zeker overwegen.
Goor zwijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
LR als je mij de rest van je leven dankbaar wilt zijn maak je een tosti met banaan.
alleen met banaan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
LR als je mij de rest van je leven dankbaar wilt zijn maak je een tosti met banaan.
Wat vond je van het fragment met de hont (op zijn FOK!s)quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gisteren? Jazeker herhaling gekeken na Derksen & Sneijder "live" te hebben gekeken. Leuke uitzending.
Ik woon op het platteland.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha je kan niet met vreemde mensen omgaan
Dit is dusdanig extreem dat ik het uitstel naar een andere dag.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
Wie ben jij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |