Omdat ik je een debiel vind.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je stoort aan mijn aanwezigheid?
Hij steekt je zo een mes in je rug hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
Stinho we komen weer dichter bij elkaar
Ach we zullen binnenkort wel weer een korte aanvaring hebben maar dat heurt erbij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij steekt je zo een mes in je rug hoor.
Heb je al een nieuwe vriendin op het oog?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Helemaal oké ja. Nu ik weer naar school moet, ben ik me weer sociaal bewuster gaan worden.
Vindt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vind iedereen een debiel.
Oh je gaat nu weer matties proberen te maken?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe vriendin op het oog?
Een eerste stap richting de coming out!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Helemaal oké ja. Nu ik weer naar school moet, ben ik me weer sociaal bewuster gaan worden.
Iedereen die haat op school.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heb ik aan matties op een internetforum? Leg mij dat eens uit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh je gaat nu weer matties proberen te maken?
Soms kan je het best gaan missen, het sociale contact dan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Iedereen die haat op school.
School is leuk. Dollen met matties, tijdverdrijf, etc.
Je snapt mijn punt wel neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heb ik aan matties op een internetforum? Leg mij dat eens uit.
Hebben jullie elkaar op facebook?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt wel neem ik aan?
U kunt klagen op de facebookchat.
Gaat niet lang meer duren denk ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar op facebook?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaat niet lang meer duren denk ik.
Ach nee joh. Leer je ook nog eens wat, anders eindig je zoals GGMM als nietszeggende kutmod op een internetforum.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms kan je het best gaan missen, het sociale contact dan.
Maar die lessen zijn vrij vervelend.
Nee ik snap je punt totaal niet, anders vraag ik het toch niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt wel neem ik aan?
U kunt klagen op de facebookchat.
Nee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar op facebook?
Ik heb je er net af gegooid ja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaat niet lang meer duren denk ik.
Je weet dat Stijn niet geïnteresseerd is in meisjes.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik snap je punt totaal niet, anders vraag ik het toch niet.
Ik was alleen geïnteresseerd of Stijn lekkere wijven in zijn klas heeft.
Al gedaan man.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk dat JR mij straks gaat verwijderen.
Eigenlijk komt er bij mij vrij weinig binnen als ik naar een heel verhaal moet luisteren.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ach nee joh. Leer je ook nog eens wat, anders eindig je zoals GGMM als nietszeggende kutmod op een internetforum.
Hij is al bijna 16, dan gaat het er toch echt een keer van komen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je weet dat Stijn niet geïnteresseerd is in meisjes.
Hij bedoelt, dat hij van de andere kant is.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is al bijna 16, dan gaat het er toch echt een keer van komen.
Ik haak op een gegeven moment tijdens een college ook af inderdaad.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk komt er bij mij vrij weinig binnen als ik naar een heel verhaal moet luisteren.
Dat is eng.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij bedoelt, dat hij van de andere kant is.
Ik heb je verzoek nog openstaan. Vreemd genoeg heb je naast de opties 'bevestigen' en 'niet nu' geen 'nee, opkankeren'quote:
Homo zijnquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij bedoelt, dat hij van de andere kant is.
Je hebt toch ignorequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb je verzoek nog openstaan. Vreemd genoeg heb je naast de opties 'bevestigen' en 'niet nu' geen 'nee, opkankeren'
Oh ja leuk dit heb je nog nooit eerder verteld.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb je verzoek nog openstaan. Vreemd genoeg heb je naast de opties 'bevestigen' en 'niet nu' geen 'nee, opkankeren'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |