Boeiend.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Het gaat beginnen. Allemaal naar Nederland 1 toe voor de Rijdende rechter.
Ik al na 5 minuten in een klaslokaal.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik haak op een gegeven moment tijdens een college ook af inderdaad.
Nee. Dat zijn echt de enige twee opties. Mongolen daar bij facebook.quote:
Dat wilde ik een paar weken geleden doen, toen vond Caland me een debiel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga in het FA-topic eens voorstellen de SC te sluiten
Dat zal jullie leren!
Succes man.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat zal jullie leren!
Ik heb het de laatste paar dagen een beetje aangekeken. En ik ben er persoonlijk unaniem voorstander van geworden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wilde ik een paar weken geleden doen, toen vond Caland me een debiel.
Als je dat doet unfriend ik je op fb hoor !!!!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat zal jullie leren!
Dat staat los van dat plan hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Done. Hopelijk onderneem je spoedig actie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad man. Het niveau gaat hier veel te ver achteruit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat zal jullie leren!
Sinds jij hier post inderdaad. Oprotten dus.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inderdaad man. Het niveau gaat hier veel te ver achteruit.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het de laatste paar dagen een beetje aangekeken. En ik ben er persoonlijk unaniem voorstander van geworden.
Ja ik zou wel willen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sinds jij hier post inderdaad. Oprotten dus.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat staat los van dat plan hoor.
Ik ben het eens met de strekking van deze post.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik had een meelezer moeten blijven
Hier is Davy heen nu.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dat deze aidsfilm een voldoende krijgt is achterlijk.
Dat had ik wel verwacht.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben het eens met de strekking van deze post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |