Rollenspellen en toneelstukjes op internet zijn m'n ding gewoon niet, en dat moet ik accepteren.quote:
Niet eens aviator.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand nog geinteresseerd in een Ray Ban? Gloednieuw, met korting omdat ik hem zelf niet hoef.
[ afbeelding ]
Totaal geen moeite mee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rollenspellen en toneelstukjes op internet zijn m'n ding gewoon niet, en dat moet ik accepteren.
JR moet deze grap eerst uitleggen denk ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rollenspellen en toneelstukjes op internet zijn m'n ding gewoon niet, en dat moet ik accepteren.
Komt ie nu mee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Naja, vader van een vriend van me heeft een eigen bedrijf dat zonnebrillen importeert. Ray Bans voor de helft van de prijs
Oh, regel dan wat voor mij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Naja, vader van een vriend van me heeft een eigen bedrijf dat zonnebrillen importeert. Ray Bans voor de helft van de prijs
Huh?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JR moet deze grap eerst uitleggen denk ik.
Ik neem nooit een zonnebril mee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker met je aviator en v-halsje met rozenkransketting naar Q-base.
Heb ik al gedaan, toen gingen mensen janken in feedback en hools. Daar heb ik vrij weinig behoefte aan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, gooi het op slot. Toon je ballen
tong80 topics inderdaadquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, gooi het op slot. Toon je ballen
Niet voor niks klassiekers.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
aviator en wayfarer heb ik beetje afwisseling toch
Gepolariseerde glazen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand nog geinteresseerd in een Ray Ban? Gloednieuw, met korting omdat ik hem zelf niet hoef.
[ afbeelding ]
Soms moet ik lachenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gast is de grootste troll allertijden.
Dit is echt totaal niet grappigquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kale koppuh niet te stoppuuuhhh
Nee. Dat is gewoon oprecht een debiel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gast is de grootste troll allertijden.
Het slaat dan ook gewoon vaak nergens op.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kale koppuh niet te stoppuuuhhh
Geen van Caland z'n post zijn grappig.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
Sopranos is trouwens de beste serie ooit op Breaking Bad na.
Maar dat geheel terzijde.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
Game of Thrones is trouwens de beste serie ooit op The Wire na.
Ik vond The Sopranos ook heel goedquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
Game of Thrones is trouwens de beste serie ooit op The Wire na.
Hoe weet je dat? Ken je hem privé?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Dat is gewoon oprecht een debiel.
Zelfs de sociale werkvoorziening heeft het blijkbaar opgegeven. Nou, dan maak je het bont hoor.
The Sopranos miste iets Ik had een heel leeg gevoel na afloop van die serie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond The Sopranos ook heel goed
Neuh gij danquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sopranos is een beetje overrated.
Eens.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sopranos is een beetje overrated.
Hele dagen spenderen aan trollen na je 50ste op een internet forum heeft iets, ehm triest.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ken je hem privé?
Die jongen met zijn topics en dan weten dat er weer allemaal mensen zich aan ergeren is gewoon om te trollen joh.
Het einde was wel lame ja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
The Sopranos miste iets Ik had een heel leeg gevoel na afloop van die serie.
Omdat die gast al 14 jaar lang de gehele dag op fok zit. En hij is geen 79.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ken je hem privé?
Die jongen met zijn topics en dan weten dat er weer allemaal mensen zich aan ergeren is gewoon om te trollen joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |