Oh, regel dan wat voor mij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Naja, vader van een vriend van me heeft een eigen bedrijf dat zonnebrillen importeert. Ray Bans voor de helft van de prijs
Huh?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JR moet deze grap eerst uitleggen denk ik.
Ik neem nooit een zonnebril mee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker met je aviator en v-halsje met rozenkransketting naar Q-base.
Heb ik al gedaan, toen gingen mensen janken in feedback en hools. Daar heb ik vrij weinig behoefte aan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, gooi het op slot. Toon je ballen
tong80 topics inderdaadquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, gooi het op slot. Toon je ballen
Niet voor niks klassiekers.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
aviator en wayfarer heb ik beetje afwisseling toch
Gepolariseerde glazen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand nog geinteresseerd in een Ray Ban? Gloednieuw, met korting omdat ik hem zelf niet hoef.
[ afbeelding ]
Soms moet ik lachenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gast is de grootste troll allertijden.
Dit is echt totaal niet grappigquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kale koppuh niet te stoppuuuhhh
Nee. Dat is gewoon oprecht een debiel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gast is de grootste troll allertijden.
Het slaat dan ook gewoon vaak nergens op.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kale koppuh niet te stoppuuuhhh
Geen van Caland z'n post zijn grappig.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
Sopranos is trouwens de beste serie ooit op Breaking Bad na.
Maar dat geheel terzijde.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
Game of Thrones is trouwens de beste serie ooit op The Wire na.
Ik vond The Sopranos ook heel goedquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
Game of Thrones is trouwens de beste serie ooit op The Wire na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |