Ik heb Lost nooit gezien. Ik ga het ook niet kijken denk ik want ik hoor vaak dat het een kuteinde heeft. Dan heb ik er eigenlijk al geen zin meer in.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De beste serie is en blijft band of brothers. Lost vond ik in het begin ook tof, maar vanwege het succes meende de schrijvers er 4 seizoenen aids tussen te duwen.
Bassie en Adriaanquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:52 schreef Caland het volgende:
1. B&A
2. Sopranos
3 The Wire
4. SoA
5. Breaking Bad
Ja joh. Slechts iets meer dan 1/3e. Waar hebben we het overquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
15 jaar is peanuts voor die gasten joh, klein deeltje van hun leven.
A-team er net buiten gevallen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:52 schreef Caland het volgende:
1. B&A
2. Sopranos
3 The Wire
4. SoA
5. Breaking Bad
B&A ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:52 schreef Caland het volgende:
1. B&A
2. Sopranos
3 The Wire
4. SoA
5. Breaking Bad
Waar speelt Hank van Breaking Bad nog meer in?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk speelt in elke serie een acteur die ik weer van een andere serie ken.
Voor meer leuke feitjes kan je altijd Caland DM-en.
Ja maar kom op hé. De aftakeling gaat dan al een stuk snellerquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja joh. Slechts iets meer dan 1/3e. Waar hebben we het over
Jij snapt duidelijk m'n zin niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar speelt Hank van Breaking Bad nog meer in?
Eensch. Maar toch schaar ik Band of brothers gevoelsmatig niet echt onder een serie. Terwijl dat eigenlijk helemaal nergens op slaat.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De beste serie is en blijft band of brothers. Lost vond ik in het begin ook tof, maar vanwege het succes meende de schrijvers er 4 seizoenen aids tussen te duwen.
Sorry, ik ben in de war.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij snapt duidelijk m'n zin niet.
Geeft niks.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe vriendin op het oog?
Watquote:
The Pacific viel wat tegen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Eensch. Maar toch schaar ik Band of brothers gevoelsmatig niet echt onder een serie. Terwijl dat eigenlijk helemaal nergens op slaat.
Gastquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Sterke aflevering van de Rijdende Rechter weer.
PTT-pensioentje heeft gelukkig gewonnen van die mossel
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Extras (TV Series 2005–2007) - IMDb
Vond deze persoonlijke beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |