jouw probleemquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hier geloof ik niets van, dat zou namelijk neerkomen op 2640 aanslagen per minuut. Best veel.
die zijn helemaal niet dikquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind je het normaal om zo over je ouders te praten
Het zouden ook dertien seconden geweest kunnen zijn, ik ben niet zo goed met getallen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hier geloof ik niets van, dat zou namelijk neerkomen op 2640 aanslagen per minuut. Best veel.
OK mooi 👍quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Klopt. Juiste constatering JC. Trots op je.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik stel een vraag. Wil je een vraag nooit meer met een wedervraag beantwoorden?
Dank je.
Dat lukte bin laden niet eensquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eens ja. User onlogisch zou na het beantwoorden van die post door forum admin @GGMM zeker voor 2 dagen geband worden.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Toch jammer om te zien dat de user @:onlogisch geen spaan heel had gelaten van user @:Coco. maar de moderator @:onlogisch kan alleen maar notes uitdelen.
Tijd dat je je blauwe kleur in gaat leveren maat.
710quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je zoveel moeite doet om te bewijzen dat @:onlogisch een mokerdom varken is zeg.
Dat is alom bekend
Ik weet niet wat ik moet vinden van de mening van een man die zich uit heeft laten wonen door Albert Verlinde.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.nporadio1.nl/(...)ie-op-de-woningmarkt
Ik denk dat het andersom is.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet vinden van de mening van een man die zich uit heeft laten wonen door Albert Verlinde.
Jij denkt dat een man die zich uit heeft laten wonen door Albert Verlinde niet weet wat hij van de mening van Wereldgozer moet vinden?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij denkt dat een man die zich uit heeft laten wonen door Albert Verlinde niet weet wat hij van de mening van Wereldgozer moet vinden?
@:caland check deze grap
Sinds gisteren gemeld bij het RIVM:quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat lukte bin laden niet eens
@:zipportal check deze grap
Net 1 te weinigquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sinds gisteren gemeld bij het RIVM:
- 14 mensen opgenomen in het ziekenhuis (totaal: 11.627)
- 33 mensen overleden (totaal: 5.748)
- 198 mensen positief getest (totaal: 44.447)
Heel erg matig, Renéquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij denkt dat een man die zich uit heeft laten wonen door Albert Verlinde niet weet wat hij van de mening van Wereldgozer moet vinden?
quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is niet boeiend meerquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sinds gisteren gemeld bij het RIVM:
- 14 mensen opgenomen in het ziekenhuis (totaal: 11.627)
- 33 mensen overleden (totaal: 5.748)
- 198 mensen positief getest (totaal: 44.447)
Tweet van gisteren:quote:
Dat betekent gewoon dat ik er om moest glimlachen, idioot.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:00 schreef onlogisch het volgende:
Je weet dat je grap pas echt mislukt is als fucking user @:Wereldgozer reageert met ''
Proleetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat betekent gewoon dat ik er om moest glimlachen, idioot.
🐐 🐐twitter:FD_Nieuws twitterde op woensdag 20-05-2020 om 14:03:48Rutte wil Italië alsnog aanspreken op ontbreken crisisbuffer https://t.co/t2FguHEUxM https://t.co/F1B76inNOG reageer retweet
Goeie.quote:
nerdquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Goeie.
Leuk feitje, toen ik Skyrim speelde vroegah had ik de cover van Malukah erin gemod.
Ja nou klinkt die post alsof ik zelf die mod gemaakt had, dat is niet zo. Gewoon gedownload van een site.quote:
Daarom Pythonquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:12 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja nou klinkt die post alsof ik zelf die mod gemaakt had, dat is niet zo. Gewoon gedownload van een site.
Maar wel nerd ja. Alhoewel ik vrijwel niets van Excel weet. @:onlogisch
Prima track idd makker. Sowieso is Headhunterz wel een baas. Ondanks dat hij een beetje vol van zichzelf is.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:12 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja nou klinkt die post alsof ik zelf die mod gemaakt had, dat is niet zo. Gewoon gedownload van een site.
Maar wel nerd ja. Alhoewel ik vrijwel niets van Excel weet. @:onlogisch
Hij kan zo bij Jeroen vd Boom aanschuivenquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima track idd makker. Sowieso is Headhunterz wel een baas. Ondanks dat hij een beetje vol van zichzelf is.
xDquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hij kan zo bij Jeroen vd Boom aanschuiven
Gewoon C#quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daarom Python
@:Lenny_leonard
@:kingroland
Die film dat ze op het einde, na die dans, alsnog naar Juilliard mag. Trantentrekker.quote:
Docu over Michael Jordan, met als climax het laatste jaar bij de bulls. (vandaar the last dance)quote:
Misbaksel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Docu over Michael Jordan, met als climax het laatste jaar bij de bulls. (vandaar the last dance)
Jij hebt zeker nog nooit Tedo 3 gezien.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:23 schreef Buitendam het volgende:
mensen die sportdocu's kijken heb ik een gepeperde mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |