TT 5/10?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:03 schreef GGMM het volgende:
TT: 5/10
TS: 6/10
OP: 8/10
@:lenny_leonard check deze reviews
je eet iedere dag omelet? al was die van gisteren geen echte omeletquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:03 schreef PicoMMP het volgende:
Vandaag omelet met o.a. tomaatjes en avocado
Geen pics @:GGMM
Beetje voorspelbaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TT 5/10?
@:lange_lans check deze gast
Jezus wat een lang stuk.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:05 schreef Coco. het volgende:
TT: 5/10 eens met GGMM . Deze TT zijn we nu wel klaar mee.
TS: 7/10 Brabant, dus ok
OP: 9/10 Doeltreffend plaatje van Onlogisch. Ik moest weer lachen.
Dit was mijn review.
Je vergeet een punt, idioot.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus wat een lang stuk.
Je werkt niet voor de krant he
Elke ochtend magere yoghurt met fruit, tussendoor banaantje of appel, lunch omelet of soepje, avond meestal agv of pasta. En soms bestel ik een pizza of shoarma.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
je eet iedere dag omelet? al was die van gisteren geen echte omelet
Dank.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus wat een lang stuk.
Je werkt niet voor de krant he
quote:Een omelet is een eiergerecht van licht geklutste eieren, eventueel op smaak gemaakt met wat zout en peper, gebakken in boter of olie in een koekenpan. Ook wordt aan de eieren wel melk, room, roomkaas en/of meel toegevoegd. Daarnaast kan een omelet gevuld worden met kaas, groente, vlees (meestal ham) of een combinatie hiervan.
quote:De tosti (Nederland) of croque-monsieur (België/Frankrijk) is een sandwich-gerecht dat bereid wordt door twee dungesneden sneetjes brood samen met het tussenliggende beleg te roosteren. Het beleg kan sterk varieeren, maar bestaat meestal uit kaas en ham. Volgens de Culinaire encyclopedie van Elseviers uit 1972 wordt het beleg van een tosti gevormd door kaas, leverpastei, ham of gerookte paling.[1]. In België bestaan veel varianten van de croque-monsieur.
je had hem niet gevouwen of ik heb niet goed gekekenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:09 schreef PicoMMP het volgende:
@:tarado wat is jouw definitie van een omelet dan?
Volgens wiki:
[..]
De gevouwde stond niet op de foto'squote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
je had hem niet gevouwen of ik heb niet goed gekeken
Voor de liefhebber nog een keer dan maar:quote:
Beter blijf je van de knopjes af. Laat dat mod-werk gewoon over aan de mods.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:14 schreef GGMM het volgende:
De post van Lenny geëdit ipv verwijderd
Lenny is nu blij met mij
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter blijf je van de knopjes af. Laat dat mod-werk gewoon over aan de mods.
Drizzt is moe vandaag omdat hij maar 2,5 uur geslapen heeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat @onlogisch jouw post verwijdert?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar blijft Harrie nou bij jou? Ik dacht dat hij mee ging met je ex.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:16 schreef PicoMMP het volgende:
Nieuwe foto van Harrie gepost op Twitter @:lenny_leonard
Maandag tot en met woensdag bij mij.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar blijft Harrie nou bij jou? Ik dacht dat hij mee ging met je ex.
Hebben we nog maar 2 mods?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Drizzt is moe vandaag omdat hij maar 2,5 uur geslapen heeft.
En onlogisch is onlogisch.
Mehquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hebben we nog maar 2 mods?
Tijd voor extra mods in VBL!
ANNOUNCE @:MAXI-MUS
maxi-musgodquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt voor de likequote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stijn! Hoe gaat het kerel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Ze heeft me geblokt om deze tweet, heb toch niks verkeerds gezegd??twitter:Double_Pain twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 10:51:45@geogabbi @arnonyy Kapot van nog wel reageer retweet
Geen idee, ik lees jouw tweets niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:25 schreef Doublepain het volgende:
Ze heeft me geblokt om deze tweet, heb toch niks verkeerds gezegd??twitter:Double_Pain twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 10:51:45@:geogabbi @:arnonyy Kapot van nog wel reageer retweet
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stijn! Hoe gaat het kerel?Al twee maanden thuiszitten, af en toe een rondje lopen/bewegen. Gaat wel prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Binnenkort weer voetbal gelukkigquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Al twee maanden thuiszitten, af en toe een rondje lopen/bewegen. Gaat wel prima.
Lege stadions is altijd kut. Als de Liga begint, word ik pas echt enthousiast.quote:
Mooi, al aan de vriendin?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Al twee maanden thuiszitten, af en toe een rondje lopen/bewegen. Gaat wel prima.
Snapt er geen kut van.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TT 5/10?
@:lange_lans check deze gast
Lucille.pngquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Raar, bij elke spelfout zit je er anders als een hyena erop
De opsomming dat je wél online bent is een stuk korterquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:21 schreef DonRaja het volgende:
Oh, ik verwacht weer een opsomming in FB over alle keren dat ik niet online ben.
Oké boomer.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:05 schreef Coco. het volgende:
TT: 5/10 eens met GGMM . Deze TT zijn we nu wel klaar mee.
TS: 7/10 Brabant, dus ok
OP: 9/10 Doeltreffend plaatje van Onlogisch. Ik moest weer lachen.
Dit was mijn review.
Wanneer kom je weer in een podcast, makker?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lege stadions is altijd kut. Als de Liga begint, word ik pas echt enthousiast.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
De opsomming dat je wél online bent is een stuk korter.
Lees je zijn posts wel eens? Die gast lult maar een slag in de rondte.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Raar, bij elke spelfout zit je er anders als een hyena erop
Ik vond de tussen de palen met Henk mooi manquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lege stadions is altijd kut. Als de Liga begint, word ik pas echt enthousiast.
Ik kon op z’n vroegst 23 mei terecht. Met een prijsverhoging van 7,50 (wat te begrijpen is, maar ok).quote:
Ik ben gisteren al geweest (geen prijsstijging, wel fooitje gegeven)quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kon op z’n vroegst 23 mei terecht. Met een prijsverhoging van 7,50 (wat te begrijpen is, maar ok).
Misschien moet ik ook een kapper van ¤7,50 zoeken zoals Caland die heeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kon op z’n vroegst 23 mei terecht. Met een prijsverhoging van 7,50 (wat te begrijpen is, maar ok).
Die van mij is gratis genotquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit lees ik voor het eerst. Wat goed van je!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:33 schreef Caland het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat ik doneer aan de dierenvoedselbank?
7,50? Waarom zoveel? Lijkt me wat overdreven.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen prijsstijging? Dat is best bijzonder heb ik het idee.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben gisteren al geweest (geen prijsstijging, wel fooitje gegeven)
@:ggmm
Ja, prima aflevering. Moet die met Jaap Stam en Edwin van der Sar nog kijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vond de tussen de palen met Henk mooi man
La Liga genot
Geen idee.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer in een podcast, makker?
Had het met hem erover en hij heeft een leuke betaalde vakantie gehad (forse huurverlaging en 4000EUR van de overheid)quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:35 schreef fetX het volgende:
Geen prijsstijging? Dat is best bijzonder heb ik het idee.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen prijsstijging? Dat is best bijzonder heb ik het idee.
Vijf euro extra per knipbeurt plus 2,50 extra hygienekosten (lol).quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
7,50? Waarom zoveel? Lijkt me wat overdreven.
Jaap was ook nice, wel kortquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, prima aflevering. Moet die met Jaap Stam en Edwin van der Sar nog kijken.
[..]
Geen idee.
Wat vind jij van Wytse?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, prima aflevering. Moet die met Jaap Stam en Edwin van der Sar nog kijken.
[..]
Geen idee.
Die 2,50 snap ik wel. Maar die 5 euro extra?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Vijf euro extra per knipbeurt plus 2,50 extra hygienekosten (lol).
Aha, maar alsnog best netjes dat hij dan geen prijsverhoging hanteert.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Had het met hem erover en hij heeft een leuke betaalde vakantie gehad (forse huurverlaging en 4000EUR van de overheid)
Een halfuur is ook lachwekkend kort voor zulke dingen. Met Guus Hiddink had je zo drie uur vol kunnen praten volgens mijquote:
Het zijn de dure salons die janken, de kleine kappers komen wel rondquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Had het met hem erover en hij heeft een leuke betaalde vakantie gehad (forse huurverlaging en 4000EUR van de overheid)
Oh echtquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een halfuur is ook lachwekkend kort voor zulke dingen. Met Guus Hiddink had je zo drie uur vol kunnen praten volgens mij.
En jammer dat 'het' er alweer opzit. Komen geen nieuwe afleveringen meer.
Tja, even wat gemiste inkomsten goed maken de komende weken. Al vraag ik me af of ze vervolgens weer gaan zakken in prijs.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die 2,50 snap ik wel. Maar die 5 euro extra?
Prima commentator/journalist.quote:
hangt er ook vanaf wat je normaliter betaaltquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die 2,50 snap ik wel. Maar die 5 euro extra?
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:38 schreef Doublepain het volgende:
Stel je voor dat Jan Jood de presentator was @:el-stinho
Op FOX deed Kenneth Perez zoiets met spelers waarmee hij had gespeeld, maar het materiaal wat Ziggo Sport in de archieven heeft is natuurlijk leuker.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:38 schreef Doublepain het volgende:
Ik vond met Perez de afleveringen met Gio en Jaap wel leuk.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op FOX deed Kenneth Perez zoiets met spelers waarmee hij had gespeeld, maar het materiaal wat Ziggo Sport in de archieven heeft is natuurlijk leuker.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:38 schreef Doublepain het volgende:
Jan Jood: "BENT U OOK KLAAR VOOR DE KNOTSGEKKE SUPER SUNDAY POST-CORONA TOPPPER!!@@"quote:
Als je dan toch dit ontzettend lelijke smakeloze schilderij koopt zou ik het bij de grijs-wit versie houden. Dat Photoshop inkleuren vind ik zo lelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk @:Caland hij is er nu ook in kleur!
Ik heb hem gekregen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dan toch dit ontzettend lelijke smakeloze schilderij koopt zou ik het bij de grijs-wit versie houden. Dat Photoshop inkleuren vind ik zo lelijk.
Het vervelendste aan Jan-Joost zijn die shots waarbij hij voor de spelersbusingang van een stadion staat, zijn verhaal doet aan de kijker en ondertussen klef handjes wil schudden met spelers.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jan Jood: "BENT U OOK KLAAR VOOR DE KNOTSGEKKE SUPER SUNDAY POST-CORONA TOPPPER!!@@"
Van iemand die regelmatig langskomt en je zeer dierbaar is, anders had je hem direct weggegooid.quote:
Bijna goed, m'n oma, die komt alleen niet meer regelmatig langs. Dat gaat een beetje lastig.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van iemand die regelmatig langskomt en je zeer dierbaar is, anders had je hem direct weggegooid.
Je moeder?
Pics van je oma.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijna goed, m'n oma, die komt alleen niet meer regelmatig langs. Dat gaat een beetje lastig.
Oke dan snap ik het een beetje.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijna goed, m'n oma, die komt alleen niet meer regelmatig langs. Dat gaat een beetje lastig.
inderdaad is niveau ditquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dan toch dit ontzettend lelijke smakeloze schilderij koopt zou ik het bij de grijs-wit versie houden. Dat Photoshop inkleuren vind ik zo lelijk.
Ja. Daarnaast mag eigenlijk niemand Kenneth Perez.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op FOX deed Kenneth Perez zoiets met spelers waarmee hij had gespeeld, maar het materiaal wat Ziggo Sport in de archieven heeft is natuurlijk leuker.
Oude Barca, daar kan ik echt van genietenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die vent mag lekker terug naar Denemarken en zich daar verheven voelen op de Deense tv.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja. Daarnaast mag eigenlijk niemand Kenneth Perez.
Het gaat het met die jongen?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oude Barca, daar kan ik echt van genieten
Ronaldinho is toch wel mijn jeugdheld
Ik vind het een prima analist hoor. Maar blijkbaar mogen zijn collega's hem allemaal niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:49 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Die vent mag lekker terug naar Denemarken en zich daar verheven voelen op de Deense tv.
Hij is nog steeds heel erg lelijk.quote:
Doet best aardig analist spelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja. Daarnaast mag eigenlijk niemand Kenneth Perez.
ik las dat Barca interesse heeft in Pjanic, wat moeten ze daar nou mee (voor zover het waar is)quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind het een prima analist hoor. Maar blijkbaar mogen zijn collega's hem allemaal niet.
quote:
Ik had verwacht dat @Lenny_Leonard deze zou inkoppen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
De opsomming dat je wél online bent is een stuk korter.
Voor Rakitic? Pjanic speelt op de plek van Frenkie en Busquetsquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik las dat Barca interesse heeft in Pjanic, wat moeten ze daar nou mee (voor zover het waar is)
bedoel je dan de voetballers of de analisten?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind het een prima analist hoor. Maar blijkbaar mogen zijn collega's hem allemaal niet.
Nu heeft Barça interesse in Pjanic, terwijl ze al tien middenvelders van dat soort type hebben. Wat een geweldige club.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:49 schreef Doublepain het volgende:
Toen draaide het ook minder om geld bij Barcelona
Dat vind ik een erg goede speler. Al heeft hij nu een minder jaar. Maar ook die zou weer moeten spelen op de plek van Busquets. Is namelijk een echte 6 wmb.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik las dat Barca interesse heeft in Pjanic, wat moeten ze daar nou mee (voor zover het waar is)
Ik wist niet eens dat die bestond.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:33 schreef Caland het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat ik doneer aan de dierenvoedselbank?
Eens, fijnste analist op TV wat mij betreft.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zijn ex-voetbalcollega's en de analisten.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
bedoel je dan de voetballers of de analisten?
echt een kutclub gewordenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu heeft Barça interesse in Pjanic, terwijl ze al tien middenvelders van dat soort type hebben. Wat een geweldige club.
Scheidsrechtersquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
bedoel je dan de voetballers of de analisten?
daarom en hij lijkt me ook minder dan De Jongquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat vind ik een erg goede speler. Al heeft hij nu een minder jaar. Maar ook die zou weer moeten spelen op de plek van Busquets. Is namelijk een echte 6 wmb.
Grensrechters dan toch.quote:
Hij is denk ik 28 of 29 jaar. Dus zou in zijn prime moeten zitten. Als Setien zijn tactiek niet een beetje aanpast zodat Frenkie er in gaat passen weet ik niet of het daar een succes gaat worden.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom en hij lijkt me ook minder dan De Jong
Overwerken op de dagbestedingquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:53 schreef onlogisch het volgende:
De Chinees waar ze bij mij op de zaak overwerkmaaltijden halen moet per direct sluiten omdat ze niet voldoen aan de richtlijnen van het RIVM.
je zou toch denken dat ze wel ervaring hebben met afhalenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:53 schreef onlogisch het volgende:
De Chinees waar ze bij mij op de zaak overwerkmaaltijden halen moet per direct sluiten omdat ze niet voldoen aan de richtlijnen van het RIVM.
Als er weer iemand uit het Bartomeu/Rosell-hoekje president wordt in 2021, is die club ten dode opgeschreven.quote:
Meteen opsluitequote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:53 schreef onlogisch het volgende:
Hier spreekt een kennerquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie ga je dan supporten?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als er weer iemand uit het Bartomeu/Rosell-hoekje president wordt in 2021, is die club ten dode opgeschreven.
Ik ken maar één hygiënisch Chin.-Ind. rest. en daar betaal je ook voor. Al die andere Chin.-Ind. rest.'s hier in de buurt zou ik sowieso nooit durven eten.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:53 schreef onlogisch het volgende:
Ik zit allang op de Real Sociedad-bandwagon. Het vernieuwde Anoeta, speelwijze, de spelers staan me allemaal enorm aan. Enige ploeg waar ik het voetbal graag voor zou terug zien keren.quote:
hygiene staat niet zo hoog in het vaandel inderdaad, rauw dus zelfs een salade zou ik niet snel bij een Chinees eten, bij mij heb je er eentje die ook sushi doetquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ken maar één hygiënisch Chin.-Ind. rest. en daar betaal je ook voor. Al die andere Chin.-Ind. rest.'s hier in de buurt zou ik sowieso nooit durven eten.
Een Chinees die sushi maakt is al genoeg voor een nieuwe oorlog daarquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
hygiene staat niet zo hoog in het vaandel inderdaad, rauw dus zelfs een salade zou ik niet snel bij een Chinees eten, bij mij heb je er eentje die ook sushi doet
zal vast van origine chinees zijn, Jappen hebben nog nooit zelf wat uitgevondenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een Chinees die sushi maakt is al genoeg voor een nieuwe oorlog daar
We vragen het onze Japan expert.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal vast van origine chinees zijn, Jappen hebben nog nooit zelf wat uitgevonden
Vind het wel bijzonder dat je daar eerst jarenlang kut werk moet doen voordat je een opgerolde stukje rijst met vis mag makenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal vast van origine chinees zijn, Jappen hebben nog nooit zelf wat uitgevonden
ik zou het Sheffield en de Wolves wel gunnen dat de PL niet verder wordt afgemaakt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zit allang op de Real Sociedad-bandwagon. Het vernieuwde Anoeta, speelwijze, de spelers staan me allemaal enorm aan. Enige ploeg waar ik het voetbal graag voor zou terug zien keren.
ze maken sowieso van alles een ritueel maar van een slechte vis goeie sashimi snijden kunnen ook zij nietquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vind het wel bijzonder dat je daar eerst jarenlang kut werk moet doen voordat je een opgerolde stukje rijst met vis mag maken
Geenstijlquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:12 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5153412/panhuis-stinkhoofd/
Stinkhoofd![]()
@:Zipportal
Geklikt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Stinkhoofd![]()
Wolves is op zich wel leuk maar is natuurlijk ook gewoon een uit de kluiten gelopen hobby van Mendesquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ik zou het Sheffield en de Wolves wel gunnen dat de PL niet verder wordt afgemaakt.
Sheffield vooral. Dat is een prestatie van wereldformaat.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ik zou het Sheffield en de Wolves wel gunnen dat de PL niet verder wordt afgemaakt.
Ongekende zaadclub dat Wolvesquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wolves is op zich wel leuk maar is natuurlijk ook gewoon een uit de kluiten gelopen hobby van Mendes
Hallo amice.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sheffield vooral. Dat is een prestatie van wereldformaat.
Wolverhampton niet.
de club op zich ken ik niet zo goed maar degene die erachter is geen sieraad voor de sport lijkt mequote:
Keer geweest, echt heel weinig mis mee. Bloedfanatiek daar.quote:
Heb je het VPRO Marathoninterview met Guus Hiddink weleens beluisterd?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een halfuur is ook lachwekkend kort voor zulke dingen. Met Guus Hiddink had je zo drie uur vol kunnen praten volgens mij.
En jammer dat 'het' er alweer opzit. Komen geen nieuwe afleveringen meer.
Misschien ga ik die wel kijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:22 schreef Caland het volgende:
Bohhh die nieuwe afleveringen van the last dance
Puur genot.
Bepaal je uiteindelijk zelfquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien ga ik die wel kijken.
Hoor iedereen daar over
Ik ook, misschien gaat @Cavaliers ook kijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien ga ik die wel kijken.
Hoor iedereen daar over
WLR / [WLR SC] #41 Temptation Weilandquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ook, misschien gaat @:Cavaliers ook kijken.
Ik was meer fan van Magic Johnson. Scottie Pippen was ook cool.quote:
ookalsquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:28 schreef Caland het volgende:
Het is wel een typische Amerikaanse docu/opklopperij maar ookals je geen fan van basketball bent is het best prima weg te kijken.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
WLR / [WLR SC] #41 Temptation Weiland
Is de flu game al voorbij gekomen?? of is het niet zijn hele carrierequote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:28 schreef Caland het volgende:
Het is wel een typische Amerikaanse docu/opklopperij maar ook als je geen fan van basketball bent is het best prima weg te kijken.
Komt de film Space Jam nog voorbij?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:28 schreef Caland het volgende:
Het is wel een typische Amerikaanse docu/opklopperij maar ook als je geen fan van basketball bent is het best prima weg te kijken.
Space Jam 2 is in de making hequote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Komt de film Space Jam nog voorbij?
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:32 schreef Doublepain het volgende:
Ado haalt een 3 voudig international
Komt ie uit TAIWAN lol
Geen Chinese eigenaren meer?? @:Haags_Kwartiertje
Wat ben je toch een kleuterquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja daarom twijfelde ben helemaal geen beasketball-fan (al vind ik het wel een sport, itt bijvoorbeeld tennis), maar ondanks dat ben ik wel benieuwd.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:28 schreef Caland het volgende:
Ja las het laatst. Genot wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Space Jam 2 is in de making he
Met LebronGOD
Nee, dat is onmogelijk. Jordan doet ook niet mee toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat alleen niet tippen aan de eerste vrees ik
Zal denk ik wel een klein rolletje krijgen denk, moet welquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, dat is onmogelijk. Jordan doet ook niet mee toch?
Wie?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik las laatst dat Rick Moranis een comeback doet overigens. Vond ik ook wel leuk.
Nintendoquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
We vragen het onze Japan expert.
@:KingRoland
oh shit
De oven in.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Stinkhoofd![]()
Tjonge dat is topnieuwsquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik las laatst dat Rick Moranis een comeback doet overigens. Vond ik ook wel leuk.
Hou toch eens op met die neppe pedo grappen.quote:
Topnieuws zou ik het niet willen noemen, maar leuk wel!quote:
Ja, was laatst nog op TV.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
@Zipportalquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:45 schreef 3rr0r het volgende:
The Last Dance is tof, maar denk wel voornamelijk als je basketbal fan was/bent
Caland zei net dat het ook leuk is als je geen basketbal fan bent.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:45 schreef 3rr0r het volgende:
The Last Dance is tof, maar denk wel voornamelijk als je basketbal fan was/bent
Soms lijkt het net alsof ik een roepende in de woestijn ben hier, René.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland zei net dat het ook leuk is als je geen basketbal fan bent.
Dat heb gevoel heb ik ook bij jou als ik mentions zet.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Soms lijkt het net alsof ik een roepende in de woestijn ben hier, René.
Okay, ja ik ben zelf groot fan, maar het leek me dat het vooral leuk is als je zelf basketbal kijkt en/of speelt/speelde. Maar opzich is het ook wel interessant om de processen binnen zo'n team en rondom zo'n superster wat mee te krijgen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
De nieuwe OTTER is uit!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat heb gevoel heb ik ook bij jou als ik mentions zet.
WOEST.
Vieze stinkbeesten.quote:
Verbrande vis krijg je danquote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
deze 'grap' maar niet uithalen daar
[ afbeelding ]
(lol)twitter:FreekJansen_AD twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 10:25:43Transfernieuws. Na een jaar AD, een mooi jaar met fijne collega’s, leidt mijn gevoel en de prikkelende uitdaging me terug naar VI. Per 1 augustus schuif ik bij Voetbal International aan in de hoofdredactie, in combinatie met het volgen van Ajax.
https://t.co/8lxo44fNVp reageer retweet
Hebben we niet al genoeg Ajax volgers?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:33 schreef Zipportal het volgende:
(lol)twitter:FreekJansen_AD twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 10:25:43Transfernieuws. Na een jaar AD, een mooi jaar met fijne collega’s, leidt mijn gevoel en de prikkelende uitdaging me terug naar VI. Per 1 augustus schuif ik bij Voetbal International aan in de hoofdredactie, in combinatie met het volgen van Ajax.
https://t.co/8lxo44fNVp reageer retweet
@:el-stinho
Geen zin om op zo'n zwakzinnige idioot in te gaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
Benieuwd naar de mening van @:Jojoortje en @:Max23
Freek is de enige goede Ajax-watcher.quote:
Mooie knalquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:02 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Zipportal gif is uit.![]()
![]()
[ afbeelding ]
@PicoMMPquote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Geen zin om op zo'n zwakzinnige idioot in te gaan.
Jesse zei nog, iedereen van het gas afquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:02 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Zipportal gif is uit.![]()
![]()
[ afbeelding ]
wel eens al vond ik zijn vi vervanger het niet slecht doen, die zal wel terug naar PSV gaanquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Freek is de enige goede Ajax-watcher.
En logisch dat je het AD zat bent met malloten als Wijffels, Mossou en Gouka
Had niet verwacht dat Freek terug zou gaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Freek is de enige goede Ajax-watcher.
En logisch dat je het AD zat bent met malloten als Wijffels, Mossou en Gouka
Marco Timmer? Die vind ik wel wat kleurloos.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel eens al vond ik zijn vi vervanger het niet slecht doen, die zal wel terug naar PSV gaan
Mick is een goed ventje.quote:
Caland heeft gelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
die ja, wel redelijk objectief vond ik hemquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Marco Timmer? Die vind ik wel wat kleurloos.
Eens.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
die ja, wel redelijk objectief vond ik hem
Hij kon wel prima schrijven.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Marco Timmer? Die vind ik wel wat kleurloos.
Bedanktquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toen @:jancees dit plaatste was het grappig
Pieter ZwartGoatquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat Freek terug zou gaan.
Mijn opzegging van een maand geleden is blijkbaar niet gelezen, nog maar eens een mailtje sturen. (lol)quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar nu al tijden niks meer van hem gelezen.
Ik kreeg een standaardmailtje terug van Pieter.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn opzegging van een maand geleden is blijkbaar niet gelezen, nog maar eens een mailtje sturen. (lol)
Jij mag van mij lachen om wie je wil jaquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:03 schreef Caland het volgende:
COR / [COR-Feedback] Covid-19 #4
Gelachen om @:trein2000
Mag dit wel, @:ggmm ??
Lockdown komt je wel goed uit he, geen vertragingen meer richting werk dus ik kan dan ook niet meer 2Ken op @trein2000quote:
Oh gadverdamme waarom doe je dat nou nu komt hij hierquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
We roddelen hier niet.
@:Draaideurcrimineel
Moet je maar niet roddelen dom stuk vretenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh gadverdamme waarom doe je dat nou nu komt hij hier
@:kingroland
Hier voor je.
Zeg het ze, doublepain!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:07 schreef Doublepain het volgende:
Post je maar lekker in KLB ofzo als een wijf
Maat HOE is het levenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:11 schreef KingRoland het volgende:
De eerst volgende die mij mentioned mag van mij corona krijgen
Wat een idiootquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch check de editgeschiedenis
[..]
Het zou me niks verbazen. Zo walgelijk ben je.
Edit geschiedenis?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch check de editgeschiedenis
[..]
Het zou me niks verbazen. Zo walgelijk ben je.
Wees blij dat ik je moeder zo niet behandel... 'zelfde troep ander naampje'.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
NY pizza dan, zelfde troep ander naampje.
Matig deze.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je moeder zo niet behandel... 'zelfde troep ander naampje'.
Neequote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je moeder zo niet behandel... 'zelfde troep ander naampje'.
kies jezelf voorquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:22 schreef Caland het volgende:
Ik ga een kipsatéschnitzel met broccoli en piepers eten
@:drizzt_dourden
En daar moet dan wel weer een spatie tussen, achterlijke teringmongoolquote:
crewbash, genotequote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
En daar moet dan wel weer een spatie tussen, achterlijke teringmongool
@:ggmm
check deze achterlijke teringmongool
Wie is die ander?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:26 schreef onlogisch het volgende:
Als ik een top 3 samen moest stellen wie het makkelijkst een note is aan te smeren komt @:Caland 2 keer voor in mijn top 3
Als ik een top 3 moest samenstellen aan wie ik het makkelijkst mijn noten kan aansmeren komt daar drie keer je moeder in voor.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:26 schreef onlogisch het volgende:
Als ik een top 3 samen moest stellen wie het makkelijkst een note is aan te smeren komt @:Caland 2 keer voor in mijn top 3
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik een top 3 moest samenstellen aan wie ik het makkelijkst mijn noten kan aansmeren komt daar drie keer je moeder in voor.
sowwwwwwwquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik een top 3 moest samenstellen aan wie ik het makkelijkst mijn noten kan aansmeren komt daar drie keer je moeder in voor.
Pasta zalm hierquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:22 schreef Caland het volgende:
Ik ga een kipsatéschnitzel met broccoli en piepers eten
@:drizzt_dourden
Ik kook toch zeker 4 keer in de week voor mezelf makkerquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:30 schreef Doublepain het volgende:
@:Caland ga je eindelijk weer zelf koken?
Goed bezigquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kook toch zeker 4 keer in de week voor mezelf makker
Coronageld verdienen, niks anders verderquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
rustig geen 2k te doen jij?
en hoe is het mjou? @:jancees
niet mijn probleemquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Hier is dus een vogel die paparazzi van Lady Gaga fluit steeds. Om gek van te worden.
Dit wens je je ergste vijand niet toe.quote:
@KingRoland kan vast wel wat namen noemen andersquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit wens je je ergste vijand niet toe.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:KingRoland kan vast wel wat namen noemen anders
Succes met je corona doublepain.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:11 schreef KingRoland het volgende:
De eerst volgende die mij mentioned mag van mij corona krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |