Als mod mag je je publiek wel wat serieuzer nemen.quote:
Groeten terug.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:01 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze voor je.
Als mod mag je je publiek wel wat serieuzer nemen.
Als je "waarvan akte" antwoordt op een post met argumentatie waarom een slotje onterecht zou zijn, dan ben je geen knip voor de neus waard.quote:
Ik hoor het u zeggen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:05 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Als je "waarvan akte" antwoordt op een post met argumentatie waarom een slotje onterecht zou zijn, dan ben je geen knip voor de neus waard.
Wees er maar trots op.
Dat zul je mij niet horen zeggen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:13 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
En maar lachen in de VBL slowchat. Je bent daar wel het binkie nu
Misschien moet je dat aan de users zelf overlaten.quote:
Eensquote:Op woensdag 13 mei 2020 01:59 schreef Za het volgende:
[..]
Misschien moet je dat aan de users zelf overlaten.
Ik stond er ook zo tegenover btw, en heb tot vandaag geweigerd ook maar 1 van zijn video's te bekijken, maar eerlijk gezegd is dit het meest zinnige programma over Covid dat ik tot op heden heb gezien, kijk er eens na svp, je doet jezelf er een plezier mee.
Nee ik ga dat niet kijken. Het is pure volksmennerij. Bovendien leert de ervaring dat zo’n discussie niet normaal gevoerd kan worden.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:59 schreef Za het volgende:
[..]
Misschien moet je dat aan de users zelf overlaten.
Ik stond er ook zo tegenover btw, en heb tot vandaag geweigerd ook maar 1 van zijn video's te bekijken, maar eerlijk gezegd is dit het meest zinnige programma over Covid dat ik tot op heden heb gezien, kijk er eens na svp, je doet jezelf er een plezier mee.
Dus je gaat er niet naar kijken maar hebt wel een mening? Kijk nou gewoon, dan weet je ook wat wij als users zien en kan je "ons" (gewone mensen met twijfels) dus wat beter begrijpenquote:Op woensdag 13 mei 2020 02:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee ik ga dat niet kijken. Het is pure volksmennerij. Bovendien leert de ervaring dat zo’n discussie niet normaal gevoerd kan worden.
Daarnaast heb ik me laten vertellen dat er een speciaal Jensen topic is in TV. Wellicht kun je daar terecht.
Ik dacht er exact hetzelfde over, dus ik begrijp je volledig.quote:
Ik hoef nergens terecht.quote:Wellicht kun je daar terecht.
Zien jullie niet wat jullie doen?quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:19 schreef Lonaa het volgende:
De inhoudelijke discussie kan dus in het desbetreffende TV topic. Klaar nou.
Forum@fok.nl moet je zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:53 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Zien jullie niet wat jullie doen?
Jullie hebben een mening over content die je niet hebt bekeken en gooien op basis daarvan een topic dicht. Censuur die normaal gesproken alleen in enge dictaturen voorkomt.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:19 schreef Lonaa het volgende:
De inhoudelijke discussie kan dus in het desbetreffende TV topic. Klaar nou.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:54 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Want we laten ons niet muilkorven. Hier de originele OP:
Jensen kwam weer hard
Nou ja, tussen alle andere aannames mag dit topic ook wel. Misschien heeft hij wel een punt dat het duurder gaat worden. Dat is de verwachting wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:06 schreef Gunner het volgende:
COR / Horeca gaat open, maar niemand zal gaan
Kan iemand eens naar deze OP of TT kijken? het is niets meer dan een bak aannames.
(het is namelijk inmiddels gebleken dat het tegenovergestelde waar is.)
Ook dat wordt tegengesproken in het topic. Het is geen feit, het is een mening van iemand die als feit wil presenteren. Zet het dan tussen haakjes zodat duidelijk is dat het hier niet om een presentatie van feiten gaatquote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja, tussen alle andere aannames mag dit topic ook wel. Misschien heeft hij wel een punt dat het duurder gaat worden. Dat is de verwachting wel.
Jazeker, dat begrijp ik heel goedquote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ook dat wordt tegengesproken in het topic. Het is geen feit, het is een mening van iemand die als feit wil presenteren. Zet het dan tussen haakjes zodat duidelijk is dat het hier niet om een presentatie van feiten gaat
snap je wat ik bedoel?![]()
quote:
Weg.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Kan hier wat aan gedaan worden?
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |