Ongekende zaadclub dat Wolvesquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wolves is op zich wel leuk maar is natuurlijk ook gewoon een uit de kluiten gelopen hobby van Mendes
Hallo amice.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sheffield vooral. Dat is een prestatie van wereldformaat.
Wolverhampton niet.
de club op zich ken ik niet zo goed maar degene die erachter is geen sieraad voor de sport lijkt mequote:
Keer geweest, echt heel weinig mis mee. Bloedfanatiek daar.quote:
Heb je het VPRO Marathoninterview met Guus Hiddink weleens beluisterd?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een halfuur is ook lachwekkend kort voor zulke dingen. Met Guus Hiddink had je zo drie uur vol kunnen praten volgens mij.
En jammer dat 'het' er alweer opzit. Komen geen nieuwe afleveringen meer.
Misschien ga ik die wel kijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:22 schreef Caland het volgende:
Bohhh die nieuwe afleveringen van the last dance
Puur genot.
Bepaal je uiteindelijk zelfquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien ga ik die wel kijken.
Hoor iedereen daar over
Ik ook, misschien gaat @Cavaliers ook kijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien ga ik die wel kijken.
Hoor iedereen daar over
Moet ik ook zelf wetenquote:
WLR / [WLR SC] #41 Temptation Weilandquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ook, misschien gaat @:Cavaliers ook kijken.
Ik was meer fan van Magic Johnson. Scottie Pippen was ook cool.quote:
ookalsquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:28 schreef Caland het volgende:
Het is wel een typische Amerikaanse docu/opklopperij maar ookals je geen fan van basketball bent is het best prima weg te kijken.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
WLR / [WLR SC] #41 Temptation Weiland
Is de flu game al voorbij gekomen?? of is het niet zijn hele carrierequote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:28 schreef Caland het volgende:
Het is wel een typische Amerikaanse docu/opklopperij maar ook als je geen fan van basketball bent is het best prima weg te kijken.
Komt de film Space Jam nog voorbij?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:28 schreef Caland het volgende:
Het is wel een typische Amerikaanse docu/opklopperij maar ook als je geen fan van basketball bent is het best prima weg te kijken.
Space Jam 2 is in de making hequote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Komt de film Space Jam nog voorbij?
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:32 schreef Doublepain het volgende:
Ado haalt een 3 voudig international
Komt ie uit TAIWAN lol
Geen Chinese eigenaren meer?? @:Haags_Kwartiertje
Wat ben je toch een kleuterquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Komt de film Space Jam nog voorbij?
Ja daarom twijfelde ben helemaal geen beasketball-fan (al vind ik het wel een sport, itt bijvoorbeeld tennis), maar ondanks dat ben ik wel benieuwd.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:28 schreef Caland het volgende:
Ja las het laatst. Genot wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Space Jam 2 is in de making he
Met LebronGOD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |