Kunnen beter bitcoins kopen maat.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mensen onder de 50 die dit soort programma's nog kijken
Benieuwd naar de mening van @Jojoortje en @Max23quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:23 schreef PicoMMP het volgende:
Wel lekker dat de basisscholen weer open zijn. Amper kinderen op straat, @:ggmm post een stuk minder en die leerkrachten doen ook eindelijk eens iets voor hun coronageld.
@aTypisch weer met een lekker rebels meningkjequote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mensen onder de 50 die dit soort programma's nog kijken
jij vindt het wel een lekker vlot en informatief format?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
@:atypisch weer met een lekker rebels meningkje
Kijkt prima weg zo op de late avond, afhankelijk van de gastenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij vindt het wel een lekker vlot en informatief format?
Kan mij dat schelenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:26 schreef aTypisch het volgende:
Bitcoin inflatiecijfer ligt nu lager dan de 2% die de Federal Reserve als doel stelt voor de dollar.
GENOT
Gelukkig hebben ze bijna weer vakantie. Dat verdienen ze.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:23 schreef PicoMMP het volgende:
Wel lekker dat de basisscholen weer open zijn. Amper kinderen op straat, @:ggmm post een stuk minder en die leerkrachten doen ook eindelijk eens iets voor hun coronageld.
Je vindt vast wel iets anders om in je reet te stoppen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is lastig
kan straks trouwens ook niet meer met euro's en dollars
Raar dat onlogisch dit zo raar vindt.quote:
JIJ WEET DONDERS GOED DAT WANNEER IK EEN PLAATJE 2 SECONDEN NA DE DON POST, DIT BETREKKING HEEFT OP JOUW POST DAARVOOR.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar dat onlogisch dit zo raar vindt.
Ik ben wel blij dat je er bentHallo Don!
Ik ben ook blij jou hier te zien.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar dat onlogisch dit zo raar vindt.
Ik ben wel blij dat je er bentHallo Don!
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JIJ WEET DONDERS GOED DAT WANNEER IK EEN PLAATJE 2 SECONDEN NA DE DON POST, DIT BETREKKING HEEFT OP JOUW POST DAARVOOR.
ZIEDEND BEN IK OP DON
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |