kies jezelf voorquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:22 schreef Caland het volgende:
Ik ga een kipsatéschnitzel met broccoli en piepers eten
@:drizzt_dourden
En daar moet dan wel weer een spatie tussen, achterlijke teringmongoolquote:
crewbash, genotequote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
En daar moet dan wel weer een spatie tussen, achterlijke teringmongool
@:ggmm
check deze achterlijke teringmongool
Godverdomme dit is gewoon niet meer grappig.quote:
Wie is die ander?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:26 schreef onlogisch het volgende:
Als ik een top 3 samen moest stellen wie het makkelijkst een note is aan te smeren komt @:Caland 2 keer voor in mijn top 3
Als ik een top 3 moest samenstellen aan wie ik het makkelijkst mijn noten kan aansmeren komt daar drie keer je moeder in voor.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:26 schreef onlogisch het volgende:
Als ik een top 3 samen moest stellen wie het makkelijkst een note is aan te smeren komt @:Caland 2 keer voor in mijn top 3
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik een top 3 moest samenstellen aan wie ik het makkelijkst mijn noten kan aansmeren komt daar drie keer je moeder in voor.
sowwwwwwwquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik een top 3 moest samenstellen aan wie ik het makkelijkst mijn noten kan aansmeren komt daar drie keer je moeder in voor.
Pasta zalm hierquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:22 schreef Caland het volgende:
Ik ga een kipsatéschnitzel met broccoli en piepers eten
@:drizzt_dourden
Ik kook toch zeker 4 keer in de week voor mezelf makkerquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:30 schreef Doublepain het volgende:
@:Caland ga je eindelijk weer zelf koken?
Goed bezigquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kook toch zeker 4 keer in de week voor mezelf makker
Coronageld verdienen, niks anders verderquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
rustig geen 2k te doen jij?
en hoe is het mjou? @:jancees
niet mijn probleemquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Hier is dus een vogel die paparazzi van Lady Gaga fluit steeds. Om gek van te worden.
Dit wens je je ergste vijand niet toe.quote:
@KingRoland kan vast wel wat namen noemen andersquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit wens je je ergste vijand niet toe.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:KingRoland kan vast wel wat namen noemen anders
Succes met je corona doublepain.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:11 schreef KingRoland het volgende:
De eerst volgende die mij mentioned mag van mij corona krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |