Een halfuur is ook lachwekkend kort voor zulke dingen. Met Guus Hiddink had je zo drie uur vol kunnen praten volgens mijquote:
Het zijn de dure salons die janken, de kleine kappers komen wel rondquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Had het met hem erover en hij heeft een leuke betaalde vakantie gehad (forse huurverlaging en 4000EUR van de overheid)
Oh echtquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een halfuur is ook lachwekkend kort voor zulke dingen. Met Guus Hiddink had je zo drie uur vol kunnen praten volgens mij.
En jammer dat 'het' er alweer opzit. Komen geen nieuwe afleveringen meer.
Tja, even wat gemiste inkomsten goed maken de komende weken. Al vraag ik me af of ze vervolgens weer gaan zakken in prijs.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die 2,50 snap ik wel. Maar die 5 euro extra?
Prima commentator/journalist.quote:
hangt er ook vanaf wat je normaliter betaaltquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die 2,50 snap ik wel. Maar die 5 euro extra?
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:38 schreef Doublepain het volgende:
Stel je voor dat Jan Jood de presentator was @:el-stinho
Op FOX deed Kenneth Perez zoiets met spelers waarmee hij had gespeeld, maar het materiaal wat Ziggo Sport in de archieven heeft is natuurlijk leuker.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:38 schreef Doublepain het volgende:
Ik vond met Perez de afleveringen met Gio en Jaap wel leuk.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op FOX deed Kenneth Perez zoiets met spelers waarmee hij had gespeeld, maar het materiaal wat Ziggo Sport in de archieven heeft is natuurlijk leuker.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:38 schreef Doublepain het volgende:
Jan Jood: "BENT U OOK KLAAR VOOR DE KNOTSGEKKE SUPER SUNDAY POST-CORONA TOPPPER!!@@"quote:
Als je dan toch dit ontzettend lelijke smakeloze schilderij koopt zou ik het bij de grijs-wit versie houden. Dat Photoshop inkleuren vind ik zo lelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk @:Caland hij is er nu ook in kleur!
Ik heb hem gekregen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dan toch dit ontzettend lelijke smakeloze schilderij koopt zou ik het bij de grijs-wit versie houden. Dat Photoshop inkleuren vind ik zo lelijk.
Het vervelendste aan Jan-Joost zijn die shots waarbij hij voor de spelersbusingang van een stadion staat, zijn verhaal doet aan de kijker en ondertussen klef handjes wil schudden met spelers.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jan Jood: "BENT U OOK KLAAR VOOR DE KNOTSGEKKE SUPER SUNDAY POST-CORONA TOPPPER!!@@"
Van iemand die regelmatig langskomt en je zeer dierbaar is, anders had je hem direct weggegooid.quote:
Bijna goed, m'n oma, die komt alleen niet meer regelmatig langs. Dat gaat een beetje lastig.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van iemand die regelmatig langskomt en je zeer dierbaar is, anders had je hem direct weggegooid.
Je moeder?
Pics van je oma.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijna goed, m'n oma, die komt alleen niet meer regelmatig langs. Dat gaat een beetje lastig.
Oke dan snap ik het een beetje.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijna goed, m'n oma, die komt alleen niet meer regelmatig langs. Dat gaat een beetje lastig.
inderdaad is niveau ditquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dan toch dit ontzettend lelijke smakeloze schilderij koopt zou ik het bij de grijs-wit versie houden. Dat Photoshop inkleuren vind ik zo lelijk.
Ja. Daarnaast mag eigenlijk niemand Kenneth Perez.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op FOX deed Kenneth Perez zoiets met spelers waarmee hij had gespeeld, maar het materiaal wat Ziggo Sport in de archieven heeft is natuurlijk leuker.
Oude Barca, daar kan ik echt van genietenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die vent mag lekker terug naar Denemarken en zich daar verheven voelen op de Deense tv.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja. Daarnaast mag eigenlijk niemand Kenneth Perez.
Het gaat het met die jongen?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oude Barca, daar kan ik echt van genieten
Ronaldinho is toch wel mijn jeugdheld
Ik vind het een prima analist hoor. Maar blijkbaar mogen zijn collega's hem allemaal niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:49 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Die vent mag lekker terug naar Denemarken en zich daar verheven voelen op de Deense tv.
Hij is nog steeds heel erg lelijk.quote:
Doet best aardig analist spelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja. Daarnaast mag eigenlijk niemand Kenneth Perez.
ik las dat Barca interesse heeft in Pjanic, wat moeten ze daar nou mee (voor zover het waar is)quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oude Barca, daar kan ik echt van genieten
Ronaldinho is toch wel mijn jeugdheld
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind het een prima analist hoor. Maar blijkbaar mogen zijn collega's hem allemaal niet.
quote:
Ik had verwacht dat @Lenny_Leonard deze zou inkoppen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
De opsomming dat je wél online bent is een stuk korter.
Voor Rakitic? Pjanic speelt op de plek van Frenkie en Busquetsquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik las dat Barca interesse heeft in Pjanic, wat moeten ze daar nou mee (voor zover het waar is)
bedoel je dan de voetballers of de analisten?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind het een prima analist hoor. Maar blijkbaar mogen zijn collega's hem allemaal niet.
Nu heeft Barça interesse in Pjanic, terwijl ze al tien middenvelders van dat soort type hebben. Wat een geweldige club.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:49 schreef Doublepain het volgende:
Toen draaide het ook minder om geld bij Barcelona
Dat vind ik een erg goede speler. Al heeft hij nu een minder jaar. Maar ook die zou weer moeten spelen op de plek van Busquets. Is namelijk een echte 6 wmb.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik las dat Barca interesse heeft in Pjanic, wat moeten ze daar nou mee (voor zover het waar is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |