Verbrande vis krijg je danquote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
deze 'grap' maar niet uithalen daar
[ afbeelding ]
(lol)twitter:FreekJansen_AD twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 10:25:43Transfernieuws. Na een jaar AD, een mooi jaar met fijne collega’s, leidt mijn gevoel en de prikkelende uitdaging me terug naar VI. Per 1 augustus schuif ik bij Voetbal International aan in de hoofdredactie, in combinatie met het volgen van Ajax.
https://t.co/8lxo44fNVp reageer retweet
Hebben we niet al genoeg Ajax volgers?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:33 schreef Zipportal het volgende:
(lol)twitter:FreekJansen_AD twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 10:25:43Transfernieuws. Na een jaar AD, een mooi jaar met fijne collega’s, leidt mijn gevoel en de prikkelende uitdaging me terug naar VI. Per 1 augustus schuif ik bij Voetbal International aan in de hoofdredactie, in combinatie met het volgen van Ajax.
https://t.co/8lxo44fNVp reageer retweet
@:el-stinho
Geen zin om op zo'n zwakzinnige idioot in te gaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
Benieuwd naar de mening van @:Jojoortje en @:Max23
Freek is de enige goede Ajax-watcher.quote:
Mooie knalquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:02 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Zipportal gif is uit.![]()
![]()
[ afbeelding ]
@PicoMMPquote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Geen zin om op zo'n zwakzinnige idioot in te gaan.
Jesse zei nog, iedereen van het gas afquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:02 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Zipportal gif is uit.![]()
![]()
[ afbeelding ]
wel eens al vond ik zijn vi vervanger het niet slecht doen, die zal wel terug naar PSV gaanquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Freek is de enige goede Ajax-watcher.
En logisch dat je het AD zat bent met malloten als Wijffels, Mossou en Gouka
Had niet verwacht dat Freek terug zou gaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Freek is de enige goede Ajax-watcher.
En logisch dat je het AD zat bent met malloten als Wijffels, Mossou en Gouka
Marco Timmer? Die vind ik wel wat kleurloos.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel eens al vond ik zijn vi vervanger het niet slecht doen, die zal wel terug naar PSV gaan
Mick is een goed ventje.quote:
Caland heeft gelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland zei net dat het ook leuk is als je geen basketbal fan bent.
die ja, wel redelijk objectief vond ik hemquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Marco Timmer? Die vind ik wel wat kleurloos.
Eens.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
die ja, wel redelijk objectief vond ik hem
Hij kon wel prima schrijven.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Marco Timmer? Die vind ik wel wat kleurloos.
Bedanktquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toen @:jancees dit plaatste was het grappig
Pieter ZwartGoatquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat Freek terug zou gaan.
Mijn opzegging van een maand geleden is blijkbaar niet gelezen, nog maar eens een mailtje sturen. (lol)quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar nu al tijden niks meer van hem gelezen.
Ik kreeg een standaardmailtje terug van Pieter.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn opzegging van een maand geleden is blijkbaar niet gelezen, nog maar eens een mailtje sturen. (lol)
Weer hardop gelachen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |