Nee, dat is onmogelijk. Jordan doet ook niet mee toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat alleen niet tippen aan de eerste vrees ik
Zal denk ik wel een klein rolletje krijgen denk, moet welquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, dat is onmogelijk. Jordan doet ook niet mee toch?
Wie?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik las laatst dat Rick Moranis een comeback doet overigens. Vond ik ook wel leuk.
Nintendoquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
We vragen het onze Japan expert.
@:KingRoland
oh shit
De oven in.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:12 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5153412/panhuis-stinkhoofd/
Stinkhoofd![]()
@:Zipportal
Tjonge dat is topnieuwsquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik las laatst dat Rick Moranis een comeback doet overigens. Vond ik ook wel leuk.
Hou toch eens op met die neppe pedo grappen.quote:
Topnieuws zou ik het niet willen noemen, maar leuk wel!quote:
Ja, was laatst nog op TV.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Komt de film Space Jam nog voorbij?
@Zipportalquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:45 schreef 3rr0r het volgende:
The Last Dance is tof, maar denk wel voornamelijk als je basketbal fan was/bent
Als je niks grappigs weet te verzinnen kan je beter niets zeggen.quote:
Caland zei net dat het ook leuk is als je geen basketbal fan bent.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:45 schreef 3rr0r het volgende:
The Last Dance is tof, maar denk wel voornamelijk als je basketbal fan was/bent
Soms lijkt het net alsof ik een roepende in de woestijn ben hier, Renι.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland zei net dat het ook leuk is als je geen basketbal fan bent.
Dat heb gevoel heb ik ook bij jou als ik mentions zet.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Soms lijkt het net alsof ik een roepende in de woestijn ben hier, Renι.
Okay, ja ik ben zelf groot fan, maar het leek me dat het vooral leuk is als je zelf basketbal kijkt en/of speelt/speelde. Maar opzich is het ook wel interessant om de processen binnen zo'n team en rondom zo'n superster wat mee te krijgen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland zei net dat het ook leuk is als je geen basketbal fan bent.
De nieuwe OTTER is uit!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat heb gevoel heb ik ook bij jou als ik mentions zet.
WOEST.
Vieze stinkbeesten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |