TT 5/10?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:03 schreef GGMM het volgende:
TT: 5/10
TS: 6/10
OP: 8/10
@:lenny_leonard check deze reviews
je eet iedere dag omelet? al was die van gisteren geen echte omeletquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:03 schreef PicoMMP het volgende:
Vandaag omelet met o.a. tomaatjes en avocado
Geen pics @:GGMM
Beetje voorspelbaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TT 5/10?
@:lange_lans check deze gast
Jezus wat een lang stuk.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:05 schreef Coco. het volgende:
TT: 5/10 eens met GGMM . Deze TT zijn we nu wel klaar mee.
TS: 7/10 Brabant, dus ok
OP: 9/10 Doeltreffend plaatje van Onlogisch. Ik moest weer lachen.
Dit was mijn review.
Je vergeet een punt, idioot.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus wat een lang stuk.
Je werkt niet voor de krant he
Elke ochtend magere yoghurt met fruit, tussendoor banaantje of appel, lunch omelet of soepje, avond meestal agv of pasta. En soms bestel ik een pizza of shoarma.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
je eet iedere dag omelet? al was die van gisteren geen echte omelet
Dank.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus wat een lang stuk.
Je werkt niet voor de krant he
quote:Een omelet is een eiergerecht van licht geklutste eieren, eventueel op smaak gemaakt met wat zout en peper, gebakken in boter of olie in een koekenpan. Ook wordt aan de eieren wel melk, room, roomkaas en/of meel toegevoegd. Daarnaast kan een omelet gevuld worden met kaas, groente, vlees (meestal ham) of een combinatie hiervan.
quote:De tosti (Nederland) of croque-monsieur (België/Frankrijk) is een sandwich-gerecht dat bereid wordt door twee dungesneden sneetjes brood samen met het tussenliggende beleg te roosteren. Het beleg kan sterk varieeren, maar bestaat meestal uit kaas en ham. Volgens de Culinaire encyclopedie van Elseviers uit 1972 wordt het beleg van een tosti gevormd door kaas, leverpastei, ham of gerookte paling.[1]. In België bestaan veel varianten van de croque-monsieur.
je had hem niet gevouwen of ik heb niet goed gekekenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:09 schreef PicoMMP het volgende:
@:tarado wat is jouw definitie van een omelet dan?
Volgens wiki:
[..]
De gevouwde stond niet op de foto'squote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
je had hem niet gevouwen of ik heb niet goed gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |