Ja naar dan ken je dus niet de rest van het verhaal. Niemand ooit kan mijn nr wetenquote:Op zaterdag 25 april 2020 02:12 schreef KennyPowers het volgende:
Als je niet lastig gevallen wil worden door vreemden moet je niet je nummer geven op een openbare chat
Neee.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:21 schreef Ezio het volgende:
Slotje.
@:haags_kwartiertje jij bent sowieso de eerste mod die wakker is.
Het is een waar verhaal hoor en kan dat ondersteunen met nrs en foto. Gelijk het afschieten is sowieso niet jou taak? Kijk even verder hier anders wat allemaal weg kan.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:42 schreef IxCalypso het volgende:
Ow echt kree, hou eens op, ik ben best geduldig met je, maar dit doe je toch echt zelf.
Voor alsnog lijkt het mij een haast eerlijk verhaal en perongeluk op mijn nr komen enzo,,,??quote:
Nee, je moet echt een keer ophouden. Het is nu echt diep triest geworden.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:26 schreef kree het volgende:
[..]
Neee.
Het is klacht waardig en ok waar is fok om dat allemaal even op te sporen wie mij nu lastig valt?
Euh nee en he zal me een zorg zijn, maar elk willekeurig ander had wel gekunt hierover ja of nee>?quote:Op zaterdag 25 april 2020 05:22 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, je moet echt een keer ophouden. Het is nu echt diep triest geworden.
Nee.quote:Op zaterdag 25 april 2020 05:24 schreef kree het volgende:
[..]
Euh nee en he zal me een zorg zijn, maar elk willekeurig ander had wel gekunt hierover ja of nee>?
Hmms denk iig niet maaargoed just ben big steeds on topic hoor en als je denkt is bs allemaal dan moet je zelf maar weg wezen denk ik?quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2020 05:26 schreef kree het volgende:
[..]
Hmms denk iig niet maaargoed juist ben jij nog steeds on topic hoor en als je denkt is bs allemaal dan moet je zelf maar weg wezen denk ik?
Jij bent nu offtopic nl.
Je maakt een zeiktopic omdat je andere topic gesloten werd. 'ontopic' bestaat niet dusquote:Op zaterdag 25 april 2020 05:26 schreef kree het volgende:
[..]
Hmms denk iig niet maaargoed just ben big steeds on topic hoor en als je denkt is bs allemaal dan moet je zelf maar weg wezen denk ik?
Jij bent nu offtopic nl.
Daarom had ie ook niet gesloten hoeven te worden, maar ik heb het maar even anders verwoord zodat het voor de mods ook dan duidelijk was.quote:Op zaterdag 25 april 2020 05:27 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je maakt een zeiktopic omdat je andere topic gesloten werd. 'ontopic' bestaat niet dus
Dat maak jij niet uit.quote:Op zaterdag 25 april 2020 05:29 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom had ie ook niet gesloten hoeven te worden, maar ik heb het maar even anders verwoord zodat het voor de mods ook dan duidelijk was.
KLB topic het is nu. En het is nog steeds ontopic enige die offtopic gaan zijn jullie
Nou het is heel simpel hoor, zie de TT alles wat daar niet mee te maken heeft is offtopic en zolang ik niet de policy over ga sta ik hier in mijn recht en jij niet zelfs al niet eens met deze post.quote:
Gast, je snapt het echt niet hèquote:Op zaterdag 25 april 2020 05:31 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is heel simpel hoor, zie de TT alles wat daar niet mee te maken heeft is offtopic en zolang ik niet de policy over ga sta ik hier in mijn recht en jij niet zelfs al niet eens met deze post.
Je zou gewoon even kunnen wachten en zien hoe het loopt ipv nu al brand te roepen van slotje dit en dat en etc. ?
Zou zeggen, maak er een klb topic over ofzo![]()
Of je kunt even meedenken met mij over hoe en wat en hoe je zo iemand in de val lokte als het al waar is want krijg nog reactie dus ook nog niet eens zeker, maargoed. Dat is internet he. Beetje te toeval allemaal en leuke meiden plaatjes enzo.
Ja dicht gaat het door dit ja, waarom lees je het eigenlijk als het je geen fuck boeit>?quote:Op zaterdag 25 april 2020 05:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Gast, je snapt het echt niet hè
Het gaat niet om hoe terecht jij denkt dat je topic was, en het kan me ook geen fuck schelen of het terecht was of niet. De mods gooien het dicht en jij doet weer zielig en maakt een nieuwe open. Begrijp nou eens dat dat gewoon een achterlijke actie is
Ik weet van te voren toch niet wat er in een topic staatquote:Op zaterdag 25 april 2020 05:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dicht gaat het door dit ja, waarom lees je het eigenlijk als het je geen fuck boeit>?
Klopt maar dan staat het je nog vrij om op vorige te klikken of ander topic te lezen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 05:46 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik weet van te voren toch niet wat er in een topic staat
En het staat me ook vrij om te zeggen wat ik er van vind.quote:Op zaterdag 25 april 2020 05:48 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt maar dan staat het je nog vrij om op vorige te klikken of ander topic te lezen.
Trouwens dit verhaal is hier echt wel vaker geweest hoor. Alsof ik de eerste ben die er even een opsporing inzet naar een evt scammer. Jij door je gezeikt maakt het idd dat de mods het gaan sluiten,. Als je nou gewoon je bakkes had gehouden dan was dit topic stuk korter en hoef ik mnd niet OFFTOPIC uit te laten erover.
Klopt en is ook prima en gelezen, dat is het probleem niet en jah als het gesloten gaat worden dan komt het wel door jou of mss niet alleen jou maar omdat het een gezeik heen en weer topic gaat worden. Dus zeker ben je er schuldig aan.quote:Op zaterdag 25 april 2020 05:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
En het staat me ook vrij om te zeggen wat ik er van vind.
En de mods gaan het echt niet sluiten door mijn 'gezeik' hoor, als ze dat vinden verwijderen ze mijn posts gewoon. Je probeert je gewoon in te dekken omdat je zelf ook wel weet dat dit soort gedrag gewoon afgestraft gaat worden.
Onzin.quote:Op zaterdag 25 april 2020 05:53 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt en is ook prima en gelezen, dat is het probleem niet en jah als het gesloten gaat worden dan komt het wel door jou of mss niet alleen jou maar omdat het een gezeik heen en weer topic gaat worden. Dus zeker ben je er schuldig aan.
Heb al uitgelegd waarom, ik blijf me niet herhalen.quote:Eigenlijk zouden ze alle offtopic posts weg moeten halen., maarja. We zullen zien.
Verder mag je best reageren op het onderwerp, maar dat doe je toch niet? Nee je zit te zeuren dat ik moet kappen dat is wel wat anders.
Nou mooi toch ik zie niet echt iets constructiefs van je. Maar dan heb je je mening gegeven dus. Dus ok laat het lekker gaan totdat er weer iets nieuws is waarop je dan weer kunt reageren ontopic.quote:Op zaterdag 25 april 2020 05:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
Onzin.
[..]
Heb al uitgelegd waarom, ik blijf me niet herhalen.
Tegen die tijd is het topic al geslotenquote:Op zaterdag 25 april 2020 05:56 schreef kree het volgende:
[..]
Nou mooi toch ik zie niet echt iets constructiefs van je. Maar dan heb je je mening gegeven dus. Dus ok laat het lekker gaan totdat er weer iets nieuws is waarop je dan weer kunt reageren ontopic.
Denk het ook ja hoewel dat onwijs niet eerlijk zou zijn, want ik speel het helemaal volgens de regels en er is geen reden om dit dicht te gooien behalve dit gezeik dus waar jij maar mee doorgaat. Je maakt er een zeik topic tegen elkaar van. Ipv bij het onderwerp te houden. En ok zeiken mag iedereen hoor, maar pak dm maar ff daarvoor en ga ik er graag mee door.quote:Op zaterdag 25 april 2020 05:57 schreef Ezio het volgende:
[..]
Tegen die tijd is het topic al gesloten
Jij ook niet open voor commentaar, lekker makkelijk he eerst mij blokkeren na hele dm dingen en dan alleen nog kunnen reageren naar mij en niet meer antwoorden aanhoren, Gelijk mijn volgende fb topic dit voor de techs hier.quote:Op zaterdag 25 april 2020 06:34 schreef Ezio het volgende:
Natuurlijk wel, er werd je al verteld dat je topc niet op prijs gesteld werd en toch post je hem opnieuw. Ook jij bent niet immuun voor de regels.
DM openbaar maken mag niet. En bovendien kun je mensen niet DMen als je ze geblokkeerd hebt.quote:Op zaterdag 25 april 2020 06:45 schreef kree het volgende:
[..]
Jij ook niet open voor commentaar, lekker makkelijk he eerst mij blokkeren na hele dm dingen en dan alleen nog kunnen reageren naar mij en niet meer antwoorden aanhoren, Gelijk mijn volgende fb topic dit voor de techs hier.
En nou kappen je zoekt alleen de ellende om dit dicht te krijgen zelfs na DM met elkaar,
Nee en doe ik ook niet, maar waarom rot je niet geweoon ff lekker op uit dit topic als het je zo niet aanstaat..... ga ff ergens anders heen ofzo?quote:Op zaterdag 25 april 2020 06:46 schreef Ezio het volgende:
[..]
DM openbaar maken mag niet. En bovendien kun je mensen niet DMen als je ze geblokkeerd hebt.
Dit is het enige actieve topicquote:Op zaterdag 25 april 2020 06:48 schreef kree het volgende:
[..]
Nee en doe ik ook niet, maar waarom rot je niet geweoon ff lekker op uit dit topic als het je zo niet aanstaat..... ga ff ergens anders heen ofzo?
Ja en wat voor eentje, lose bijna m’n cool enzo gvd zeg.quote:
Zie je wel TS?quote:
Gaat het mentaal wel goed met je? Een serieuze vraag je wind je nogal snel op over onbenullige dingen op een fucking forum.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:03 schreef kree het volgende:
Gelukkig heb ik de kwaliteits topics van bovenstaande gelezen enzo. Owh wacht????
Van mij wel een paar hoor, jullie posten alleen bagger. Dat is leuk om te lezen joh. Haha..
Dit heb ik ook al 50x gezegd maar TS denkt dat hij de regels mag bepalenquote:Op zaterdag 25 april 2020 07:03 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Je vorige toppa is gesloten en dan denk je van ik open een ander topic over hetzelfde onderwerp want fuck the rules? Dat doen zelfs de meest idiote users niet.
Omdat dit topic al spam is voordat we hebben gepost want je vorige topic is namelijk allang gesloten.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:05 schreef kree het volgende:
Waarom kunnen jullie je niet gewoon ontopic houden ipv op mij te spelen?
Is dat zo jah? Euhm eens even terug bladeren in KLB....quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:07 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Omdat dit topic al spam is voordat we hebben gepost want je vorige topic is namelijk allang gesloten.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:08 schreef kree het volgende:
Grappig he. Hahaha die8 kree donder toch op flikkers.Heb het genoeg lief proberen uit te leggen, nu gewoon rot is op ipv mij persoonlijk aan te vallen. De mods zouden jullie allemaal moeten verwijderen. Maargoed weet alweer hoe dit zal gaan.
Makkelijk ook zo met zn allen tegen mij. Maar ik ga dus echt niet toegeven dat jullie gelijk hebben enzo. Dikke lul ermee. En nou opjutten enzo.
Blokkeer ze dan.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:07 schreef kree het volgende:
Hier heb je je klacht dan mod als ik het duidelijker uit moet typen, kap is met alles van mij gelijk dicht te gooien, ga je ff richten op de rest.
Ok waar waren we ook alweer?
MSN was vroeger leuk he?quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:10 schreef kree het volgende:
[..]
Is dat zo jah? Euhm eens even terug bladeren in KLB....![]()
![]()
het is nog het meest serieuze wss nu daar. Ok dan,
Dit kan niet. Je kunt iemand geen berichten sturen als je ze geblokkeerd hebtquote:Op zaterdag 25 april 2020 07:12 schreef kree het volgende:
[..]
Zo iemand blocked en dan wel zelf DM blijven sturen.....
Ik blokkeer niemand en het klinkt allemaal harder zo van mij als ik het bedoel. Maar irriteer me wel beetje eraan enzo.quote:
Waarom zit je te liegenquote:Op zaterdag 25 april 2020 07:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ik blokkeer niemand en het klinkt allemaal harder zo van mij als ik het bedoel. Maar irriteer me wel beetje eraan enzo.
Maar je mag aannemen dat als je iemand blockt dat je niet meer met die gene wil praten? Nou doe dat dan ook niet en ga niet meer berichtjes sturen dan via DM terwijl ik er niet op in kan gaan meer. Dat is fucking kinderachtig wel.
Maarja? Maarja, dan blijft er geen OP over. En de rest is ook geen samenhangend geheel.quote:Op zaterdag 25 april 2020 05:53 schreef kree het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze alle offtopic posts weg moeten halen., maarja.
Owh nou dus wel net gezien. Ik kon niks terug sturen maar wel de DM’s krijgenquote:Op zaterdag 25 april 2020 07:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dit kan niet. Je kunt iemand geen berichten sturen als je ze geblokkeerd hebt
Je moet wel oppassen Kreeftje, straks krijg je Corona via de digitale weg. Tegenwoordig kan dat ook.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ik blokkeer niemand en het klinkt allemaal harder zo van mij als ik het bedoel. Maar irriteer me wel beetje eraan enzo.
Maar je mag aannemen dat als je iemand blockt dat je niet meer met die gene wil praten? Nou doe dat dan ook niet en ga niet meer berichtjes sturen dan via DM terwijl ik er niet op in kan gaan meer. Dat is fucking kinderachtig wel.
Ja hoor, we weten allemaal dat er voor jou speciale regels geldenquote:Op zaterdag 25 april 2020 07:16 schreef kree het volgende:
[..]
Owh nou dus wel net gezien. Ik kon niks terug sturen maar wel de DM’s krijgen
Je bent gewoon heel vermoeiend en ik heb pas een paar post van je gelezen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:11 schreef kree het volgende:
[..]
Nog wel maar jullie helpen me aardig over de zeik wel
Het hele topic.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:17 schreef kree het volgende:
Als er nu gaat modereren hier he, wat gaat er dan allemaal weg?
Dat komt omdat je nogmaals hetzelfde topic opent nadat het al gesloten was door een mod. Dat stellen ze niet op prijs.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:18 schreef kree het volgende:
[..]
En dat kwam door mijn onderwerp/vraag?
Als je maar lol hebt knulletje...quote:
Ter info nog even de OP.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:19 schreef kree het volgende:
Of waren jullie allemaal te veel bezig met mij ipv de tt?
quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:07 schreef kree het volgende:
Hier heb je je klacht dan mod als ik het duidelijker uit moet typen, kap is met alles van mij gelijk dicht te gooien, ga je ff richten op de rest.
Ok waar waren we ook alweer?
Nee het komt door clowns zoals jou die er gezeik over willen maken of vooral reactie van mij uitlokken. Maar je hebt t toch al verziekt,.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat komt omdat je nogmaals hetzelfde topic opent nadat het al gesloten was door een mod. Dat stellen ze niet op prijs.
Okéquote:Op zaterdag 25 april 2020 07:22 schreef kree het volgende:
[..]
Nee het komt door clowns zoals jou die er gezeik over willen maken of vooral reactie van mij uitlokken. Maar je hebt t toch al verziekt,.
Ik zoek het zelf wel uit met m’n Chinese nieuwe vriendin en jullie horen er niks meer van. Haaa leuk zo’n forum waar je eerlijk kunt zijn en open..... NOT
Zie mijn edit.quote:
Nee hoor, dus vertel.quote:
What euh ik sta normaal al rond 4 uur op hoor. Ok dan. Boeiequote:Op zaterdag 25 april 2020 07:24 schreef Eix het volgende:
Misschien moet je ook eens naar bed gaan?
Een nachtbaggertopic heeft nu eenmaal weinig potentie zodra de zon opkomt.
Jij had mij geblokkeerd toch en nog wil je wat van me horen?quote:
Oh wat jammer nou..quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zoek het zelf wel uit met m’n Chinese nieuwe vriendin en jullie horen er niks meer van.
We weten allemaal dat je gewoon door gaat posten dus doe nou maar niet zoquote:Op zaterdag 25 april 2020 07:27 schreef kree het volgende:
[..]
What euh ik sta normaal al rond 4 uur op hoor. Ok dan. Boeie
Bekijk het maar ik wilde even Iets aanstippen en verwijderd is het door verkeerde woordkeuze enzo dus opnieuw.
Maarja joh ga je lekker vervelen hier in KLB met niet ware dingen. Ik ga nog even door met china meid. Doeiiiii
Heb al gezegd dat ik best met je in discussie wilde maar heb geen zin om 50x een DM te ontvangen met hetzelfde verhaal.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:28 schreef kree het volgende:
[..]
Jij had mij geblokkeerd toch en nog wil je wat van me horen?
Ja weten “we” dat jij bent van de algemene KLB commissie ofzo?quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je gewoon door gaat posten dus doe nou maar niet zo
[..]
Heb al gezegd dat ik best met je in discussie wilde maar heb geen zin om 50x een DM te ontvangen met hetzelfde verhaal.
Als je dat nou nog niet snapt moet ik even krijtjes zoeken om het uit te kunnen leggen op je eigen niveeau.
Je bewijst het met deze post tochquote:Op zaterdag 25 april 2020 07:30 schreef kree het volgende:
[..]
Ja weten “we” dat jij bent van de algemene KLB commissie ofzo?
“we” Weten ook allemaal dat * kree ook wel andere dingen post.
Maar ok als jullie graag discussie willen prima hoor?
quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:30 schreef kree het volgende:
[..]
Ja weten “we” dat jij bent van de algemene KLB commissie ofzo?
“we” Weten ook allemaal dat * kree ook wel andere dingen post.
Maar ok als jullie graag discussie willen prima hoor?
Gelukkig boeit 90% van klaahbaak me ook niet enzo, ga ik toch ook niet over zeiken?quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:30 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Je post iets dat het je allemaal niet boeit en vervolgens ga je toch weer door.Zo gaat dat constant.
Jawel, doe je nu toch?quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:31 schreef kree het volgende:
[..]
Gelukkig boeit 90% van klaahbaak me ook niet enzo, ga ik toch ook niet over zeiken?
Gedraag je dan normaal joh.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:27 schreef kree het volgende:
[..]
What euh ik sta normaal al rond 4 uur op hoor.
Nee want dit was de enige in de 10% dat wel een eerlijk verhaal is.quote:
Door de weeks dus hequote:Op zaterdag 25 april 2020 07:33 schreef Eix het volgende:
[..]
Gedraag je dan normaal joh.
Sowieso, als je om drie uur nog aan het Fok!'en bent en om vier uur je wekker gaat. Jij bent goed gek.
Nou wat jammer nou, ik had gehoopt op een goed topic.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:33 schreef kree het volgende:
[..]
Nee want dit was de enige in de 10% dat wel een eerlijk verhaal is.
Maargoed nu komt er geen vervolg meer op helaas
Mijn voorstel was dat je _nu_ even nog een paar uurtjes ging pakken.quote:
Geen dankquote:Op zaterdag 25 april 2020 07:37 schreef Regilio_ het volgende:
Wat een prachttopic is dit weer geworden
Je ging toch weg?quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:39 schreef kree het volgende:
Ik klets gewoon door hoor, maar heb geen zin om me een heel topic te verdedigen enzo dus bekijk het lekker, het hoeft niet hoor...
Ga lekker in je KLB zitten met alle andere onzin
Godverquote:Op zaterdag 25 april 2020 07:40 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Whehehe.
Check dit dan: BUG / DM kan wel van de ene naar andere kant icm block
Dat zal ons leren.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:41 schreef kree het volgende:
Zou jullie allemaal op TR moeten slingeren , maar geen zin in
Loze dreigementen dus.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:41 schreef kree het volgende:
Zou jullie allemaal op TR moeten slingeren , maar geen zin in
Snap sowieso niet waarom TS denkt dat de mods het dan met hem eens gaan zijnquote:
Vraag of die meid van TS chinees langs wil brengen anders.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:44 schreef Regilio_ het volgende:
Heeft er nog iemand een kortingscode van thuisbezorgd toevallig?
Krijg er trek van.
Nee hoor want heb het al eerder gedaan. Owja wat kregen we toen van de mods.....quote:
Gaat ie toch niet doen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:49 schreef Questular het volgende:
Kree sluit fok af en ga even wat anders doen.
TR geplaatst voor het schelden!quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:49 schreef kree het volgende:
Het ging me zo niet om mij dit weer eens. Maar wel een waar verhaal wat mss grappig was geworden. Maarja jullie vinden het leuker om mij over de zeik te helpen. Nou bij deze gelukt dan. Fuck YOU
Niet voor ik jullie de les leer nl nee. En ok het blijkt alweer dat jullie als fucking mieren op dit topic afkomen. Als zoete honing,. Gewoon omdat er verder niks is wat nog beetje meer is als fantasie. (Uitgezonderd van de serieuze fora)quote:
Je post toch een topic zodat mensen daar kunnen discussiëren? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:51 schreef kree het volgende:
[..]
Niet voor ik jullie de les leer nl nee. En ok het blijkt alweer dat jullie als fucking mieren op dit topic afkomen. Als zoete honing,. Gewoon omdat er verder niks is wat nog beetje meer is als fantasie. (Uitgezonderd van de serieuze fora)
Jij hebt echt issues man.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:51 schreef kree het volgende:
[..]
Niet voor ik jullie de les leer nl nee. En ok het blijkt alweer dat jullie als fucking mieren op dit topic afkomen. Als zoete honing,. Gewoon omdat er verder niks is wat nog beetje meer is als fantasie. (Uitgezonderd van de serieuze fora)
Dat was mijn bedoeling ja. Maar sinds wanneer ging het om mij persoonlijk dan?quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:52 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je post toch een topic zodat mensen daar kunnen discussiëren? Of zie ik dat verkeerd?
quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
[..]
Vraag of die meid van TS chinees langs wil brengen anders.
Weet je zeker dat je niet tegen een bot aan zit te lullen?quote:Op zaterdag 25 april 2020 08:08 schreef kree het volgende:
Ga zo ff met dr praten wss we; weer wakker ben benieuwd.
Nee 100% zeker dat of het is dan een hele slimme., reageerd ook niet op alles terug behalve specifieke vragen, het lijkt me sterk dat dat een bot is.quote:Op zaterdag 25 april 2020 08:12 schreef Ezio het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet tegen een bot aan zit te lullen?
Gaat dit nou nog steeds over dat Chinese mens waar je al eind vorig jaar topics over heb geopend, en waarvan je vanaf het begin door zo'n beetje iedereen gewaarschuwd bent dat het voor 99,99% zeker een scam is?quote:Op zaterdag 25 april 2020 08:16 schreef kree het volgende:
Kan het nooit met zekerheid zeggen, maar ik weet wel zeker dat ik iig met een mens praat. Of dat het Chinese meisje op de whatsapp foto is is vraag twee natuurlijk.
Geloof er ook geen reet van, maar speel het spelletje ff mee.
Ze gaf wat details btw waar ze woonde of zou wonen dan lol
Owh wacht hier wilde ik het over hebben na post 1 na tt........
Ok dan is het er allemaal uit nu voor iedereen?
Goh je hebt dan een beter geheugen als mij>? Wat poste ik toen?quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:20 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Gaat dit nou nog steeds over dat Chinese mens waar je al eind vorig jaar topics over heb geopend, en waarvan je vanaf het begin door zo'n beetje iedereen gewaarschuwd bent dat het voor 99,99% zeker een scam is?
R&P / Scam etc via whatsapp
Je kan toch in je eigen topic lezen wat je toen postte, bezopen mafkees.quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:23 schreef kree het volgende:
[..]
Goh je hebt dan een beter geheugen als mij>? Wat poste ik toen?
Dit is compleet nieuw van zeg maar 2 dagen terug btw het hele verhaal.
Gezien, zie voorgaandequote:Op zaterdag 25 april 2020 09:27 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Je kan toch in je eigen topic lezen wat je toen postte, bezopen mafkees.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:23 schreef kree het volgende:
[..]
Je bent helemaal vergeten dat je daar enige maanden terug vrij intensief mee bezig was?quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ja kun je leuk smiley doen maar heb ik niks aan?quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ja kun je leuk smiley doen maar heb ik niks aan?
Het linkt me heel sterk allemaal want toen hebben ze 0 niks van nr gekregen ook.
En ok stel al was dat zo dan weet ik dat het fake is. Dus nou mag ik het toch lekker ff uit de tent lokken wel?
Dan hebben ze je nummer toch?quote:Op woensdag 25 december 2019 16:49 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kijk er gebeurt natuurlijk nog niks behalve whatsapp dus geen risico voor mij. Maar stel dat hope lok ik ze uit de tent, zonder dat er gelijk een vermoeden is.
Optie twee blijft nog steeds mjah wel geloofwaardig allemaal
Nope.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:21 schreef Ezio het volgende:
Slotje.
@:haags_kwartiertje jij bent sowieso de eerste mod die wakker is.
Ja, en? Als jij eerder je nummer aan een andere scammer hebt gegeven is de kans nogal aanwezig dat die info verder wordt verspreid.quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:35 schreef kree het volgende:
Dit is allemaal van 2 dagen terug dus he max?
Ja maar dat heb ik nooit gedaan dusquote:Op zaterdag 25 april 2020 09:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, en? Als jij eerder je nummer aan een andere scammer hebt gegeven is de kans nogal aanwezig dat die info verder wordt verspreid.
Ik dacht dit ook, zeker met de gigantische schrijffouten die hij maaktequote:
Minder drinken helptquote:Op zaterdag 25 april 2020 07:11 schreef kree het volgende:
[..]
Nog wel maar jullie helpen me aardig over de zeik wel
Zeur niet ik heb het lang genoeg laten gaan, al jullie geklaag en gezeik was er inmiddels uit wel.quote:
ziedend, viesmad en nog steeds dronkenquote:Op zaterdag 25 april 2020 09:46 schreef kree het volgende:
[..]
Zeur niet ik heb het lang genoeg laten gaan, al jullie geklaag en gezeik was er inmiddels uit wel.
Nu weer ontopic graag?
Videobellenquote:Op zaterdag 25 april 2020 09:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik nooit gedaan dus
Ik hoop dat dit een willekeurige fout is maar, maar twijfel over ook met pic, aan de andere kant het is wel aardig prototype oplichting enzo en ok er gaat geen cent van mij erheen laat dat duidelijk zijn. Maar als dat zo is. Euhm hoe vinden we zoiets uit?
Tja hoe hard ik moet lachen ook weer erom.quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:46 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
ziedend, viesmad en nog steeds dronken
Man naar mijn hart
Wel, zie #133. Je bent met die vorige scammer aan het whatsappen geweest.quote:
Videobellen, vragen om een specifieke foto, etc. Dezelfde adviezen dus die je ook al in december had gekregen.quote:Ik hoop dat dit een willekeurige fout is maar, maar twijfel over ook met pic, aan de andere kant het is wel aardig prototype oplichting enzo en ok er gaat geen cent van mij erheen laat dat duidelijk zijn. Maar als dat zo is. Euhm hoe vinden we zoiets uit?
Hmms jij doet meer moeite als mij. Maargoed geen zin om terug te zoeken maar wellicht komt t daarvan dan? Ik weet niet.quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wel, zie #133. Je bent met die vorige scammer aan het whatsappen geweest.
[..]
Videobellen, vragen om een specifieke foto, etc. Dezelfde adviezen dus die je ook al in december had gekregen.
Ja nouja van whatsapp profiel, maar weet niet mag ik dat posten mods?quote:
Via dm dan ik wil het niet openbaar zetten nog even.quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:58 schreef Durmada het volgende:
Als je de foto nou plaatst kan ik gelijk zien of het fake is
quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:52 schreef kree het volgende:
[..]
Hmms jij doet meer moeite als mij. Maargoed geen zin om terug te zoeken maar wellicht komt t daarvan dan? Ik weet niet.
Maar maakt voor het verhaal niet uit. Vooralsnog nog steeds whatsapp contact en nr ook van de andere kant.
Bellen lukte niet gister. Nouja even wachten geen idee hoe laat in china, Maar denk eind middag is betere kans.
Mooi wel hoe je zoveel vooroordelen in een post kunt zetten.?quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]![]()
"Ik snap niet hoe ze aan m'n nummer komen"
- krijgt te zien hoe ze mogelijk aan je nummer zijn gekomen
"Maakt niet uit"
Overigens weet waarschijnlijk iedereen die regelmatig de grote kree-show volgt vast nog wel dat die zogenaamde rijke Chinees en of dat nou wel of niet een scammer was, je favoriete topiconderwerp was voordat het parkeeravontuur gebeurde. Opzoeken was eigenlijk niet nodig, maar ook niet moeilijk. Dat jij het ogenschijnlijk helemaal bent vergeten is vrij zorgelijk.
Goeie mention ditquote:
Waar lees jij een vooroordeel in die post?quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:04 schreef kree het volgende:
[..]
Mooi wel hoe je zoveel vooroordelen in een post kunt zetten.?
Zie ff in tv FB mijn reactie erover, doeiiii
Is goedquote:Op zaterdag 25 april 2020 09:59 schreef kree het volgende:
[..]
Via dm dan ik wil het niet openbaar zetten nog even.
Andersom maar we zijn nog niet uit of het nou echt is of niet?quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:27 schreef herverwijderd het volgende:
Loop jij nou een Chinees te stalken?
En dan weet je dat, en dan? Iets anders dan ofwel een scammer, ofwel iemand die per ongeluk wat naar een verkeerd nummer heeft gestuurd kan dit toch waarschijnlijk niet zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:28 schreef kree het volgende:
[..]
Andersom maar we zijn nog niet uit of het nou echt is of niet?
Nooitquote:Op zaterdag 25 april 2020 10:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zo word jij ook als je niet stopt met de drugs
je bent nu al een beetje zo alleen heb je het netnu als hem niet doorquote:
Beetje te hequote:
Was mijn eerste gedachte ook en daarom ff kijken of ze happen enzo om het ook te bewijzen. Daar vroeg ik hulp voor, niet voor een kree afzeik topic.quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:48 schreef pferdfahrer het volgende:
gast dit is gewoon scam manuberhaupt denken dat dit wellicht een ongelukje was. Een of andere bamihap in een of andere miljoenenstad die per abuis een berichtje stuurt naar een of andere mentaal niet helemaal in orde figuur ergens in een gehucht in Nederland. Ja, seems totally legit
Nee alleen laatste pagina relevant rest is hoop gezeik heen en weer en offtopicquote:Op zaterdag 25 april 2020 10:54 schreef phoenyx het volgende:
Is dit topic de moeite om helemaal terug te lezen?
Wil je een samenvatting geven van het gezeik en de kern?quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nee alleen laatste pagina relevant rest is hoop gezeik heen en weer en offtopic
Omdat @kree ontmaskerde en ik nam het gelijk al niet serieus, maar kreeg dus een appje dus uit het niks voor ene Jeff. Nou ok ik ga er wel ff op in hoor, was wel benieuwdquote:Op zaterdag 25 april 2020 10:55 schreef Solid-Snake het volgende:
Waarom zou je uberhaupt ingaan op iemand uit China? Zelfs al zou ze legit zijn, je hebt er geen fuck aan.
Gewoon meteen blokkeren die hap.
Sure jij hebt dit ff gefoto checked denk nu? Niet onwijs raar, kwam je achter een naam mss nog?quote:
Maar wat maakt het uit? Foutje of scam, je kunt er verder niets mee.quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:59 schreef kree het volgende:
Begin toch te twijfelen hoor of het mss wel echt gewoon een foutje is ofzo
mag ik ook?quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ja alleen ik en hou hem uit het topic, zie dm
Ht is een foto van een willekeurige Chinees, hoe denk je dat ik aan een naam moet komen?quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:58 schreef kree het volgende:
[..]
Sure jij hebt dit ff gefoto checked denk nu? Niet onwijs raar, kwam je achter een naam mss nog?
Dat weet je niet want als het legit is dan was ze wel aardig nl ff met praten heen en weerquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Maar wat maakt het uit? Foutje of scam, je kunt er verder niets mee.
Wat wil je er precies mee? Stiekem hopen dat je die chick kan neuken als ze legit is?quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:59 schreef kree het volgende:
Begin toch te twijfelen hoor of het mss wel echt gewoon een foutje is ofzo
Nou met reverse image search, ik roep maar iets raarsquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:00 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ht is een foto van een willekeurige Chinees, hoe denk je dat ik aan een naam moet komen?
Geen idee? Soms is zoiets wel te vinden, maar tot nu toe heb ik geen echte reden om het in twijfel te trekken enzo.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:00 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ht is een foto van een willekeurige Chinees, hoe denk je dat ik aan een naam moet komen?
Hoezo ben ik de aangewezen persoon om dat te doen? Ik roep maar iets geksquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:02 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou met reverse image search, ik roep maar iets raars
Kan je toch een samenvatting geven kree?quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:02 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee? Soms is zoiets wel te vinden, maar tot nu toe heb ik geen echte reden om het in twijfel te trekken enzo.
Wat zou je eventueel in twijfel trekken dan?quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:02 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee? Soms is zoiets wel te vinden, maar tot nu toe heb ik geen echte reden om het in twijfel te trekken enzo.
Van wat? Valt weinig verder over te zeggen hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:03 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Kan je toch een samenvatting geven kree?
Ik betwijfel of iemand die een verkeerd nummer heeft gepakt daarop zit te wachten.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:01 schreef kree het volgende:
[..]
Dat weet je niet want als het legit is dan was ze wel aardig nl ff met praten heen en weer
Als iedereen spook rijdt hé. Wie is dan de spookrijder? Als vrijwel iedereen hetzelfde zegt, hoe zou het dan zitten hm?quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:54 schreef kree het volgende:
Was mijn eerste gedachte ook en daarom ff kijken of ze happen enzo om het ook te bewijzen. Daar vroeg ik hulp voor, niet voor een kree afzeik topic.
Jeff wat wil vragen? En wat lijkt er oprecht?quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:06 schreef kree het volgende:
[..]
Van wat? Valt weinig verder over te zeggen hoor.
Tis heel simpel ik krijg een Whatsappje met onbekend voor mij nr of ik Jeff even wil vragen blabla
Ok blijkt china te zijn dus, daarna gewoon terug gereageerd omdat ik dacht mss wel fun. Want dacht gelijk scam, maar boeie
Uiteindelijk reageerde ze dus wel terug en echt het leek mij wel oprecht.
Nou daarna zie dit topic en eerste kun je overslaan want ius offtopic allemaal,
Weet ik niet vandaar ook scam dacht ik. Maar wat als ze nou wel oprecht is? Bedoel het kan een foutje maken. Wijnhandel zocht ze naar btw. Om het nog weer meer grappiger te maken. Maar dat is niet gelogen van mij.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik betwijfel of iemand die een verkeerd nummer heeft gepakt daarop zit te wachten.
de laag die met regelmaat bij de slijter te vinden isquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:04 schreef pferdfahrer het volgende:
Welke laag van de samenleving is dit man![]()
Ze zocht naar ene Jeff althans zo is de aanhef. Toen ik terug reageerde van scam kreeg ik pas nieuw berichtje dat ze opzoek was naar wijnhandel in nl maar haar assistent zou het uitzoeken en juist nr geven. Dat alles dus in engels, maar even de vertaling ervan gelijk en samenvatting.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:10 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Jeff wat wil vragen? En wat lijkt er oprecht?
Voor wijnhandel is ze in ieder geval niet op het juiste adresquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:11 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik niet vandaar ook scam dacht ik. Maar wat als ze nou wel oprecht is? Bedoel het kan een foutje maken. Wijnhandel zocht ze naar btw. Om het nog weer meer grappiger te maken. Maar dat is niet gelogen van mij.
Je kletst met een heel rijke ceo uit China, wat een toeval!quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:12 schreef kree het volgende:
[..]
Ze zocht naar ene Jeff althans zo is de aanhef. Toen ik terug reageerde van scam kreeg ik pas nieuw berichtje dat ze opzoek was naar wijnhandel in nl maar haar assistent zou het uitzoeken en juist nr geven. Dat alles dus in engels, maar even de vertaling ervan gelijk en samenvatting.
Ok nog vaag maar is dit wel een scam of een oprechte fout en klets ik nu met een ceo uit china?
het is echtquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:12 schreef kree het volgende:
[..]
Ze zocht naar ene Jeff althans zo is de aanhef. Toen ik terug reageerde van scam kreeg ik pas nieuw berichtje dat ze opzoek was naar wijnhandel in nl maar haar assistent zou het uitzoeken en juist nr geven. Dat alles dus in engels, maar even de vertaling ervan gelijk en samenvatting.
Ok nog vaag maar is dit wel een scam of een oprechte fout en klets ik nu met een ceo uit china?
Ja duh daarom maar daarom twijfel.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:13 schreef Durmada het volgende:
[..]
Je kletst met een heel rijke ceo uit China, wat een toeval!
Ga even videobellen dan?quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ja duh daarom maar daarom twijfel.
Maar hoe kom ik er achter zonder gelijk de shit op te blazen?
Jullie helpen nog buet echt? Wat is een handige vraag nu?
Nah zo veel zin heb ik er ook niet weer in. Heb wel paar keer geprobeerd te bellen trouwens, maar werd niet opgenomen.quote:
Een hoogtepunt, maar over twee maanden is hij het weer vergeten.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:16 schreef Quotidien het volgende:
Ben je echt zo eenzaam en wanhopig dat je met een scammende Chinees gaat appen en bellen? En dan een topic openen over dat je wordt lastiggevallen.je krijgt nu aandacht van die chinees en kunt het verhaal hier weer uitmelken voor aandacht. Alsof dit niet het hoogtepunt van jouw maand is.
Nee dat wilde ik juist uitlokken, maar ze heeft eigenlijk gewoon heel ok gereageerd dus vandaar is het een scam wel?quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:17 schreef WcPot het volgende:
Vraagt ze nog niet om wat geld over te maken?
Soms dan moeten we zelf bepalen wat zo is en wat niet zo is. Meemaken om te leren. Misschien is ze het, misschien niet. Het is aan jou om dat uit te zoeken, wij kunnen je daarbij niet helpen op afstand. Dit is iets wat aan jou gericht is Kree, je moet zelf uitzoeken hoe het zit.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:12 schreef kree het volgende:
[..]
ja dan heb ik ook geen zin meer om je te helpenquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:17 schreef kree het volgende:
[..]
Nah zo veel zin heb ik er ook niet weer in. Heb wel paar keer geprobeerd te bellen trouwens, maar werd niet opgenomen.
Vraag wat haar favoriete wijn isquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ja duh daarom maar daarom twijfel.
Maar hoe kom ik er achter zonder gelijk de shit op te blazen?
Jullie helpen nog niet echt? Wat is een handige vraag nu?
Nou niet helemaal want jullie kunnen helpen het uitvinden, maar zit nog even te denken over een tactische vraag want aangezien ze nog op whatsapp zit voor zover waarmee we zeker krijgen is het scam of niet?quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:18 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Soms dan moeten we zelf bepalen wat zo is en wat niet zo is. Meemaken om te leren. Misschien is ze het, misschien niet. Het is aan jou om dat uit te zoeken, wij kunnen je daarbij niet helpen op afstand. Dit is iets wat aan jou gericht is Kree, je moet zelf uitzoeken hoe het zit.
succes met zelf bedenkenquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:22 schreef kree het volgende:
[..]
Nou niet helemaal want jullie kunnen helpen het uitvinden, maar zit nog even te denken over een tactische vraag want aangezien ze nog op whatsapp zit voor zover waarmee we zeker krijgen is het scam of niet?
Je bedoelt ik moet. Video bellen? Je snapt als ik dat zou doen dat ze dat nooit zou accepteren enzo? Het moet via whatsapp en heel tactisch ook nog om er sowieso achter te komen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ja dan heb ik ook geen zin meer om je te helpen
Moet van twee kanten komen kree
Hoezo een dikke Nigeriaan?quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:26 schreef kree het volgende:
For sure zit een dikke Nigeriaan achter enzo vast. Maar zover waren we nog niet he
we komen dr nooit achter zoquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:26 schreef kree het volgende:
For sure zit een dikke Nigeriaan achter enzo vast. Maar zover waren we nog niet he
Ow dus je weet het eigenlijk zelf ook wel maar wil er een beetje een showtje van makenquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:26 schreef kree het volgende:
Zie kees vd spek hahaha. Ik weet het niet he ik hou de opties wel open, maar hoe komen we er sowieso achter waar dat berichtje nu echt vandaan komt? Het net nr is china iigquote:
Gewoon gaan video bellen en je weet hetquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:28 schreef kree het volgende:
[..]
Zie kees vd spek hahaha. Ik weet het niet he ik hou de opties wel open, maar hoe komen we er sowieso achter waar dat berichtje nu echt vandaan komt? Het net nr is china iig
Nou dan is het gesprek toch klaar, laat haar lekker met rust dan.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:38 schreef kree het volgende:
Jullie kunnen een geintje ervan maken maar ik veroordeel niemand bij voorbaat he en vooralsnog is ze niet schuldig bewezen .
En js video bellen gast hry niet eotfrn gelijk? Voor alsnog kreeg ik eigenlijk gewoon excuses in net engels enzo?
ditquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:52 schreef Questular het volgende:
Laat je nu niet opnaaien en stop er gewoon mee.
Nou dat leek een mooi einde voor het gesprek.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:51 schreef kree het volgende:
[00:17, 4/24/202: Please give me the details thx
[03:06, 4/24/2020]: Sure you got the right number? No idee over this btw
[03:06, 4/24/2020]: 😉
[10:14, 4/24/2020] Scammer: I'm sorry, I just finished the meeting. Aren't you Jeff, the wine merchant?
[11:36, 4/24/2020]: No haha
[11:37, 4/24/2020]: Who are you looking for maybey i can help i'm from netherlands
[11:39, 4/24/2020] Scammer: Oh, I'm sorry, maybe my assistant got the wrong number, haha thank you, you're very kind, but I'll ask my assistant to contact him again
[11:39, 4/24/2020] Scammer: 😊😊🤝
Ging nog even door daarna maar moet per regel mijn naam eruit halen wat sucks. Dus ok begin stukje dus.
Owh maar ik heb haar nog niet veroordeeld hoor? Beetje appart is het wel he zo?quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:53 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja als een vrouw zegt dat je erg aardig bent etc. dan ben je wel op de goede weg. Zijn genoeg mensen in Nederland met Chineze vrouwen omdat die extra leuk zijn. Zou in ieder geval niet te snel opgeven als ik jou was maar goed, jouw keus
Het ging niet onwijs veel verder hoor even. Maar heb nog wat vragen gesteld maar nog geen antwoord op open dus en totaal niet als veroordelend.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:53 schreef 00wildchild het volgende:
Ja heb wel meer van dit gesprek nodig.
Ik zou haar scammen.quote:
Hoezo? Maakte mij alleen maar meer benieuwd eigenlijk ? En heb dan ook nog wat doorgevraagdquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:53 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nou dat leek een mooi einde voor het gesprek.
Ja zeg dat ze eerst een paar ¤1000.- moet overmaken naar Western Union bank. En dat ze dan een proefbestelling wijn kan krijgen naar keuzequote:Op zaterdag 25 april 2020 11:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou haar scammen.
Zeg maar dat ze vooruit moet betalen voor de wijnbestelling.
Snap wel dat je geen antwoord meer hebt gekregen. Die zal ook wel denken wat een creep joh.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:55 schreef kree het volgende:
[..]
Het ging niet onwijs veel verder hoor even. Maar heb nog wat vragen gesteld maar nog geen antwoord op open dus en totaal niet als veroordelend.
TS verveelt zich de tering. Een andere reden kan ik niet plausibel vinden.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:58 schreef Mortaxx het volgende:
Volgens mij heeft ze echt het verkeerde nummer maar omdat ze er wel appetijtelijk uitziet hoopt ts dat er meer achter zit
Omdat ze een verkeerd nummer had en meestal krijg je dan geen vragen van de andere persoon. Zou het zelf vrij raar vinden als ik je per ongeluk een berichtje stuur en jij dan allemaal vragen op me afvuurt en mijn foto deelt op een forum.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:57 schreef kree het volgende:
[..]
Hoezo? Maakte mij alleen maar meer benieuwd eigenlijk ? En heb dan ook nog wat doorgevraagd
Als je er geen kwaad in ziet, dan heeft ze dus een verkeerd nummer en heeft ze geen boodschap aan verder contact met jou.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:00 schreef kree het volgende:
Jullie denken te simpel; en in veroordelen gelijk. Ik zie er niet gelijk kwaad in ofzo? En ok als het het wel is dan komen we er vast nog wel achter
Kort antwoord: Kree.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:00 schreef 00wildchild het volgende:
Hoe kan er een heel topic vol zijn gebaseerd op dit whatsapp gesprek
Geef die gast nou niet hoopquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:53 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja als een vrouw zegt dat je erg aardig bent etc. dan ben je wel op de goede weg. Zijn genoeg mensen in Nederland met Chineze vrouwen omdat die extra leuk zijn. Zou in ieder geval niet te snel opgeven als ik jou was maar goed, jouw keus
De eerste paar pagina’s is zinloze discussie enzo over mij waar het niet om ging en wat wel en niet kan. Maar daar kom ik niet op terugquote:Op zaterdag 25 april 2020 12:00 schreef 00wildchild het volgende:
Hoe kan er een heel topic vol zijn gebaseerd op dit whatsapp gesprek
Euhm toch wel beetje enzo?quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je er geen kwaad in ziet, dan heeft ze dus een verkeerd nummer en heeft ze geen boodschap aan verder contact met jou.
Viespeukquote:Op zaterdag 25 april 2020 12:04 schreef kree het volgende:
Of het nou fake is of niet die foto is cute
Dat zeg ik niet maar het gesprekje werd niet door haar gelijk afgekapt zonder ff touch wat te vragen?quote:
En dit dames en heren is waarom je als vrouw gewoon arrogant en kut moet zijn soms. Anders is het niet duidelijk genoeg ofzo en wordt er een creepy topic over je gemaakt waarin je voor scammer wordt uitgemaakt.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:07 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar het gesprekje werd niet door haar gelijk afgekapt zonder ff touch wat te vragen?
Zegt geen kut weet ik ook wel. Maar een gewoon block had ook gekunt of niks vragen. Niet dus...
ZE HAD EEN VERKEERD NUMMER ZE MOET JE NIETquote:Op zaterdag 25 april 2020 12:07 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar het gesprekje werd niet door haar gelijk afgekapt zonder ff touch wat te vragen?
Zegt geen kut weet ik ook wel. Maar een gewoon block had ook gekunt of niks vragen. Niet dus...
Euhm we waren er nog niet eens uit of het scam was of niet.. ik kan jou in het kamp tellen van joh het was oprecht en foutje in een toevallig nl nr enzo?quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:09 schreef Quotidien het volgende:
[..]
ZE HAD EEN VERKEERD NUMMER ZE MOET JE NIET
Stop random mensen die een verkeerd nummer hebben breed uit te lichten op een forum. Hoe teringwanhopig kan een mens zijn. Ronduit pathetisch is het.
quote:Op woensdag 15 april 2020 12:03 schreef Goudenkomkommer het volgende:
STUUR DEZE KAARS NAAR MINIMAAL 10 MENSEN OM EEN CORONA SLACHTOFFER BETER TE MAKEN
🕯
Je wanhopigheid druipt er vanaf.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:11 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm we waren er nog niet eens uit of het scam was of niet.. ik kan jou in het kamp tellen van joh het was oprecht en foutje in een toevallig nl nr enzo?
En je bent wel in voor een leuke scam?quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:07 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom verwijder je jezelf niet even hier? Wat heb ik aan jou gezeik joh. Ik was nog in fase van is dit nou scam of niet. Jullie denken te ver door,quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:13 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Je wanhopigheid druipt er vanaf.
Laat het gewoon. Ze is vriendelijk omdat ze waarschijnlijk professioneel is. Je zoekt er dingen achter die er niet zijn.
Het was een foutje. Verkeerd nummer. Ze is niet geinteresseerd in een random gek uit Nederland. Denk eens na.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:11 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm we waren er nog niet eens uit of het scam was of niet.. ik kan jou in het kamp tellen van joh het was oprecht en foutje in een toevallig nl nr enzo?
En jij weet dat om?quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:14 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het was een foutje. Verkeerd nummer. Ze is niet geinteresseerd in een random gek uit Nederland. Denk eens na.
Het is waarschijnlijk geen scam, ze heeft gewoon per ongeluk naar een verkeerd nummer wat gestuurd.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:14 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom verwijder je jezelf niet even hier? Wat heb ik aan jou gezeik joh. Ik was nog in fase van is dit nou scam of niet. Jullie denken te ver door,
Weet niet straks maar ff kijken, ga eerst boodschappen doen enzo nog. Tot straks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |