Gelukkig boeit 90% van klaahbaak me ook niet enzo, ga ik toch ook niet over zeiken?quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:30 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Je post iets dat het je allemaal niet boeit en vervolgens ga je toch weer door.Zo gaat dat constant.
Jawel, doe je nu toch?quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:31 schreef kree het volgende:
[..]
Gelukkig boeit 90% van klaahbaak me ook niet enzo, ga ik toch ook niet over zeiken?
Gedraag je dan normaal joh.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:27 schreef kree het volgende:
[..]
What euh ik sta normaal al rond 4 uur op hoor.
Nee want dit was de enige in de 10% dat wel een eerlijk verhaal is.quote:
Door de weeks dus hequote:Op zaterdag 25 april 2020 07:33 schreef Eix het volgende:
[..]
Gedraag je dan normaal joh.
Sowieso, als je om drie uur nog aan het Fok!'en bent en om vier uur je wekker gaat. Jij bent goed gek.
Nou wat jammer nou, ik had gehoopt op een goed topic.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:33 schreef kree het volgende:
[..]
Nee want dit was de enige in de 10% dat wel een eerlijk verhaal is.
Maargoed nu komt er geen vervolg meer op helaas
Mijn voorstel was dat je _nu_ even nog een paar uurtjes ging pakken.quote:
Geen dankquote:Op zaterdag 25 april 2020 07:37 schreef Regilio_ het volgende:
Wat een prachttopic is dit weer geworden
Je ging toch weg?quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:39 schreef kree het volgende:
Ik klets gewoon door hoor, maar heb geen zin om me een heel topic te verdedigen enzo dus bekijk het lekker, het hoeft niet hoor...
Ga lekker in je KLB zitten met alle andere onzin
Godverquote:Op zaterdag 25 april 2020 07:40 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Whehehe.
Check dit dan: BUG / DM kan wel van de ene naar andere kant icm block
Dat zal ons leren.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:41 schreef kree het volgende:
Zou jullie allemaal op TR moeten slingeren , maar geen zin in
Loze dreigementen dus.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:41 schreef kree het volgende:
Zou jullie allemaal op TR moeten slingeren , maar geen zin in
Snap sowieso niet waarom TS denkt dat de mods het dan met hem eens gaan zijnquote:
Vraag of die meid van TS chinees langs wil brengen anders.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:44 schreef Regilio_ het volgende:
Heeft er nog iemand een kortingscode van thuisbezorgd toevallig?
Krijg er trek van.
Nee hoor want heb het al eerder gedaan. Owja wat kregen we toen van de mods.....quote:
Gaat ie toch niet doen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:49 schreef Questular het volgende:
Kree sluit fok af en ga even wat anders doen.
TR geplaatst voor het schelden!quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:49 schreef kree het volgende:
Het ging me zo niet om mij dit weer eens. Maar wel een waar verhaal wat mss grappig was geworden. Maarja jullie vinden het leuker om mij over de zeik te helpen. Nou bij deze gelukt dan. Fuck YOU
Niet voor ik jullie de les leer nl nee. En ok het blijkt alweer dat jullie als fucking mieren op dit topic afkomen. Als zoete honing,. Gewoon omdat er verder niks is wat nog beetje meer is als fantasie. (Uitgezonderd van de serieuze fora)quote:
Je post toch een topic zodat mensen daar kunnen discussiėren? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:51 schreef kree het volgende:
[..]
Niet voor ik jullie de les leer nl nee. En ok het blijkt alweer dat jullie als fucking mieren op dit topic afkomen. Als zoete honing,. Gewoon omdat er verder niks is wat nog beetje meer is als fantasie. (Uitgezonderd van de serieuze fora)
Jij hebt echt issues man.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:51 schreef kree het volgende:
[..]
Niet voor ik jullie de les leer nl nee. En ok het blijkt alweer dat jullie als fucking mieren op dit topic afkomen. Als zoete honing,. Gewoon omdat er verder niks is wat nog beetje meer is als fantasie. (Uitgezonderd van de serieuze fora)
Dat was mijn bedoeling ja. Maar sinds wanneer ging het om mij persoonlijk dan?quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:52 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je post toch een topic zodat mensen daar kunnen discussiėren? Of zie ik dat verkeerd?
quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
[..]
Vraag of die meid van TS chinees langs wil brengen anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |