Is dat zo jah? Euhm eens even terug bladeren in KLB....quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:07 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Omdat dit topic al spam is voordat we hebben gepost want je vorige topic is namelijk allang gesloten.

quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:08 schreef kree het volgende:
Grappig he. Hahaha die8 kree donder toch op flikkers.Heb het genoeg lief proberen uit te leggen, nu gewoon rot is op ipv mij persoonlijk aan te vallen. De mods zouden jullie allemaal moeten verwijderen. Maargoed weet alweer hoe dit zal gaan.
Makkelijk ook zo met zn allen tegen mij. Maar ik ga dus echt niet toegeven dat jullie gelijk hebben enzo. Dikke lul ermee. En nou opjutten enzo.

Blokkeer ze dan.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:07 schreef kree het volgende:
Hier heb je je klacht dan mod als ik het duidelijker uit moet typen, kap is met alles van mij gelijk dicht te gooien, ga je ff richten op de rest.
Ok waar waren we ook alweer?

MSN was vroeger leuk he?quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:10 schreef kree het volgende:
[..]
Is dat zo jah? Euhm eens even terug bladeren in KLB....![]()
![]()
het is nog het meest serieuze wss nu daar. Ok dan,

Dit kan niet. Je kunt iemand geen berichten sturen als je ze geblokkeerd hebtquote:Op zaterdag 25 april 2020 07:12 schreef kree het volgende:
[..]
Zo iemand blocked en dan wel zelf DM blijven sturen.....

Ik blokkeer niemand en het klinkt allemaal harder zo van mij als ik het bedoel. Maar irriteer me wel beetje eraan enzo.quote:

Waarom zit je te liegenquote:Op zaterdag 25 april 2020 07:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ik blokkeer niemand en het klinkt allemaal harder zo van mij als ik het bedoel. Maar irriteer me wel beetje eraan enzo.
Maar je mag aannemen dat als je iemand blockt dat je niet meer met die gene wil praten? Nou doe dat dan ook niet en ga niet meer berichtjes sturen dan via DM terwijl ik er niet op in kan gaan meer. Dat is fucking kinderachtig wel.

Maarja? Maarja, dan blijft er geen OP over. En de rest is ook geen samenhangend geheel.quote:Op zaterdag 25 april 2020 05:53 schreef kree het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze alle offtopic posts weg moeten halen., maarja.

Owh nou dus wel net gezien. Ik kon niks terug sturen maar wel de DM’s krijgenquote:Op zaterdag 25 april 2020 07:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dit kan niet. Je kunt iemand geen berichten sturen als je ze geblokkeerd hebt

Je moet wel oppassen Kreeftje, straks krijg je Corona via de digitale weg. Tegenwoordig kan dat ook.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ik blokkeer niemand en het klinkt allemaal harder zo van mij als ik het bedoel. Maar irriteer me wel beetje eraan enzo.
Maar je mag aannemen dat als je iemand blockt dat je niet meer met die gene wil praten? Nou doe dat dan ook niet en ga niet meer berichtjes sturen dan via DM terwijl ik er niet op in kan gaan meer. Dat is fucking kinderachtig wel.

Ja hoor, we weten allemaal dat er voor jou speciale regels geldenquote:Op zaterdag 25 april 2020 07:16 schreef kree het volgende:
[..]
Owh nou dus wel net gezien. Ik kon niks terug sturen maar wel de DM’s krijgen

Je bent gewoon heel vermoeiend en ik heb pas een paar post van je gelezen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:11 schreef kree het volgende:
[..]
Nog wel maar jullie helpen me aardig over de zeik wel

Het hele topic.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:17 schreef kree het volgende:
Als er nu gaat modereren hier he, wat gaat er dan allemaal weg?

Dat komt omdat je nogmaals hetzelfde topic opent nadat het al gesloten was door een mod. Dat stellen ze niet op prijs.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:18 schreef kree het volgende:
[..]
En dat kwam door mijn onderwerp/vraag?

Als je maar lol hebt knulletje...quote:

Ter info nog even de OP.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:19 schreef kree het volgende:
Of waren jullie allemaal te veel bezig met mij ipv de tt?
quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:07 schreef kree het volgende:
Hier heb je je klacht dan mod als ik het duidelijker uit moet typen, kap is met alles van mij gelijk dicht te gooien, ga je ff richten op de rest.
Ok waar waren we ook alweer?

Nee het komt door clowns zoals jou die er gezeik over willen maken of vooral reactie van mij uitlokken. Maar je hebt t toch al verziekt,.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat komt omdat je nogmaals hetzelfde topic opent nadat het al gesloten was door een mod. Dat stellen ze niet op prijs.

Okéquote:Op zaterdag 25 april 2020 07:22 schreef kree het volgende:
[..]
Nee het komt door clowns zoals jou die er gezeik over willen maken of vooral reactie van mij uitlokken. Maar je hebt t toch al verziekt,.
Ik zoek het zelf wel uit met m’n Chinese nieuwe vriendin en jullie horen er niks meer van. Haaa leuk zo’n forum waar je eerlijk kunt zijn en open..... NOT

Zie mijn edit.quote:

Nee hoor, dus vertel.quote:

What euh ik sta normaal al rond 4 uur op hoor. Ok dan. Boeiequote:Op zaterdag 25 april 2020 07:24 schreef Eix het volgende:
Misschien moet je ook eens naar bed gaan?
Een nachtbaggertopic heeft nu eenmaal weinig potentie zodra de zon opkomt.

Jij had mij geblokkeerd toch en nog wil je wat van me horen?quote:

Oh wat jammer nou..quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zoek het zelf wel uit met m’n Chinese nieuwe vriendin en jullie horen er niks meer van.

We weten allemaal dat je gewoon door gaat posten dus doe nou maar niet zoquote:Op zaterdag 25 april 2020 07:27 schreef kree het volgende:
[..]
What euh ik sta normaal al rond 4 uur op hoor. Ok dan. Boeie
Bekijk het maar ik wilde even Iets aanstippen en verwijderd is het door verkeerde woordkeuze enzo dus opnieuw.
Maarja joh ga je lekker vervelen hier in KLB met niet ware dingen. Ik ga nog even door met china meid. Doeiiiii
Heb al gezegd dat ik best met je in discussie wilde maar heb geen zin om 50x een DM te ontvangen met hetzelfde verhaal.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:28 schreef kree het volgende:
[..]
Jij had mij geblokkeerd toch en nog wil je wat van me horen?

Ja weten “we” dat jij bent van de algemene KLB commissie ofzo?quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je gewoon door gaat posten dus doe nou maar niet zo
[..]
Heb al gezegd dat ik best met je in discussie wilde maar heb geen zin om 50x een DM te ontvangen met hetzelfde verhaal.
Als je dat nou nog niet snapt moet ik even krijtjes zoeken om het uit te kunnen leggen op je eigen niveeau.

Je bewijst het met deze post tochquote:Op zaterdag 25 april 2020 07:30 schreef kree het volgende:
[..]
Ja weten “we” dat jij bent van de algemene KLB commissie ofzo?
“we” Weten ook allemaal dat * kree ook wel andere dingen post.
Maar ok als jullie graag discussie willen prima hoor?

quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:30 schreef kree het volgende:
[..]
Ja weten “we” dat jij bent van de algemene KLB commissie ofzo?
“we” Weten ook allemaal dat * kree ook wel andere dingen post.
Maar ok als jullie graag discussie willen prima hoor?

Gelukkig boeit 90% van klaahbaak me ook niet enzo, ga ik toch ook niet over zeiken?quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:30 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Je post iets dat het je allemaal niet boeit en vervolgens ga je toch weer door.Zo gaat dat constant.

Jawel, doe je nu toch?quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:31 schreef kree het volgende:
[..]
Gelukkig boeit 90% van klaahbaak me ook niet enzo, ga ik toch ook niet over zeiken?

Gedraag je dan normaal joh.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:27 schreef kree het volgende:
[..]
What euh ik sta normaal al rond 4 uur op hoor.

Nee want dit was de enige in de 10% dat wel een eerlijk verhaal is.quote:

Door de weeks dus hequote:Op zaterdag 25 april 2020 07:33 schreef Eix het volgende:
[..]
Gedraag je dan normaal joh.
Sowieso, als je om drie uur nog aan het Fok!'en bent en om vier uur je wekker gaat. Jij bent goed gek.

Nou wat jammer nou, ik had gehoopt op een goed topic.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:33 schreef kree het volgende:
[..]
Nee want dit was de enige in de 10% dat wel een eerlijk verhaal is.
Maargoed nu komt er geen vervolg meer op helaas

Mijn voorstel was dat je _nu_ even nog een paar uurtjes ging pakken.quote:

Geen dankquote:Op zaterdag 25 april 2020 07:37 schreef Regilio_ het volgende:
Wat een prachttopic is dit weer geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |